PDA

Arată Versiune Întreagă : kit brate directie - Germany



no_name_luci
25-02-2011, 15:06
salutare,vreau sami cumpar de la un baiat din Iasi un kit de directie ATP Germany la un pret bun (849lei) cu garantie 2 ani,si as vrea sa stiu daca firma ATP e buna sau nu ,si daca a avut careva sau are pe masina!Niste pareri va rog!!

Alex-F1
25-02-2011, 18:26
Io zic sa stai pe curu tau....io am luat anul trecut kit Mapco, tot made in Germany si nu cu 849 RON, ci cu 1.300 RON si e bun de aruncat la gunoi.....dupa ~ 14.000 km un brat mare de jos a inceput sa bata si l-am inlocuit chiar zilele trecute cu unul Lemforder! Acum parca scartaie ceva pe partea cealalta, posibil tot un brat/pivot, ceva, dupa ce trece zapada asta, o sa vad ce-o fi....deci io unu nu recomand ieftinaturi de astea, fiindca atata si tin....daca vrei the best (si daca ai banii necesari), iei Lemforder si ai terminat balciul.... :wink:

2 ani garantie....tu in Medias, el in Iasi....deci fix paula....

no_name_luci
25-02-2011, 19:21
:)) da,ai dreaptate cu garantia,chiar daca mia promis cami da ceva la mana ca am garantie !! poate se gandea sa ma sterg cu ea la c*r!...imi fine...mai astept ceva pareri poate careva a avut pe masina si stie de firma asta......dic...ATP :))

T E N N Y
18-03-2011, 22:22
Eu mi-am cumparat doua brate Lemforder, mai exact, cele de pe partea stanga, de sus, fata - spate si vreau sa le schimb singur. Vreau sa stiu daca sunt probleme la operatiunea de inlocure, gen: suruburi intepenite, scule speciale, presa, etc.

f l o r i n
18-03-2011, 22:34
Nu prea - iti trebuie chei fixe si inelare. Ca sa scoti bratele de sus (nu mai stiu daca cel spre fata sau spate...), trebuie sa desfaci si sa cobori suportul de sus al suspensiei, cel care vine prins in 3 suruburi, pe contraaripa

Borisake
19-03-2011, 00:40
Trebuie dat musai in jos suportul bratelor, nu poti sa scoti surubul, implicit bratul. Atentie la surubul lung de pe port-fuzeta ce blocheaza si strange ambele brate mici, tinde sa se blocheze si iti da bataie de cap daca nu a mai fost dat jos de curand.

vicius_the_one
19-03-2011, 10:07
Ala l-am dat jos in 2 minute dupa ce l-am incins cu arzatorul de mana.(dar si bratele superioare devin inutilizabile daca nu protejezi de caldura garniturile pivotilor)

T E N N Y
19-03-2011, 19:24
Va multumesc. Am reusit, s-au desfacut toate suruburile usor , mai mult m-a chinuit siguranta de la surubul de ghidaj al suportului de brate, de care a scris Borisake. In rest a fost "floare la ureche". Multumesc inca odata pentru ajutor.

Borisake
19-03-2011, 19:56
Ne bucuram ca ti-am putut fi de ajutor. Nu ezita pe viitor.

SILVIU
01-04-2011, 19:53
Eu inca le am pe cele originale si nu am probleme, dar sunt curios cat m-ar ajunge un kit Lemforder cand o fi cazul...

Alex-F1
02-04-2011, 10:00
In momentul de fata, prin Timisoara cel putin, cel mai mic pret la un kit Lemforder este ~ 2.100 RON!

SILVIU
02-04-2011, 10:20
daca rezista macar jumatate din cat au rezistat astea originale, merita banii

Alex-F1
02-04-2011, 10:24
Aia ramane de vazut....

Borisake
02-04-2011, 10:25
Nu cred ca or sa mai reziste. Nu uitati ca ce este facut dupa 2005 sunt comerciale chiar si cele cu renume.

SILVIU
02-04-2011, 10:48
in cazul asta ce facem? Le scoatem la vanzare si ne luam unele fara brate? :laugh:

Borisake
02-04-2011, 11:06
In niciun caz. "Ne relaxam, gandim problema" si ne adaptam. Cumparam unele ok la bani si destul de calitative si facem eforturi intense sa ocolim gropile. Eu am mai nou un mers de zici ca s-a pisat boul. Nu mai stiu ce-i aia linie dreapta.

stratan
02-04-2011, 13:15
In niciun caz. "Ne relaxam, gandim problema" si ne adaptam. Cumparam unele ok la bani si destul de calitative si facem eforturi intense sa ocolim gropile. Eu am mai nou un mers de zici ca s-a pisat boul. Nu mai stiu ce-i aia linie dreapta.

LIKE....
P.S. eu am pus Febi...am deja 10 mii, cei drept facuti in afara, unde si cele mai nasoale brate cred k tin o vesnicie... sa vad cat o sa tina...

mariusss_d
06-04-2011, 23:38
mie imi bat baratele de jos si bieletele antiruliu lemforder ma duc 14mil aproximativ,ma gandeam sa iau si eu un set dasta atp, sau sa imi iau de la dezmembrari bratele necesare. voi ce ziceti?

tzaga
06-04-2011, 23:49
pai tu esti cu capu???.....cum sa iti iei brate de la dezmembrari????...........noi trebuiesc cumparate.....

mariusss_d
06-04-2011, 23:57
poi are cineva un passat la dezmembrat adus din anglia e tzipla masina doar ca e lovita in aripa spate, are 60k mile si ma gandeama ca alea nu au joc la ele fiind merse pe drumuri bune si km putini. sa iau de la el pe bani putini si sa mai ma carpesc un an cu ele . si dupaia sa schimb toate bratele ca acum nu prea stau bn cu banii

Borisake
07-04-2011, 00:06
In cazul asta merita, daca zici ca ii tipla, dar daca te hotarasti sa-ti iei noi, i-ati Meyle HD (heavy duty) sunt mult mai rezistente, mai ales pt drumurile noastre si alea de la tine din Gaiesti. Am fost anul trecut pana la Pitesti pe drumul vechi, obligat sa merg pe drumul ala, ca de, trebuia sa iau un consatean de-al tau si pana la autostrada credeam ca imi piard toata tabla de pe masina, jnate 17' suspensie sport.:nervos:

mariusss_d
07-04-2011, 00:12
si eu fac saptamanal 2 drumuri de pitesti ca ma duc la facultate si tot la fel o iau pe drumul vechi ca trebuie sa mai iau pe cineva si daca o iau pe autostrada pana la autostrada tot praf e:(

f l o r i n
07-04-2011, 21:54
Eu cand am schimbat superioarele pe stanga, anul trecut, am pus tot Meyle HD....ca nu au fost bani de Loemforder....o sa vedem care e treaba. Acum, am senzatia ca se aude ceva si pe stanga....banuiesc ca tot superioarele sunt.....

Multumim pt un Bucuresti plin de gropi.....mai rau ca pe camp....

Borisake
07-04-2011, 23:08
Pai cica Meyle nu face HD la bratele superioare, ca imi luam si eu dinalea. In fine...

mariusss_d
07-04-2011, 23:11
am mai gasit ceva aici: [Only registered and activated users can see links] am cerut detalii si acum astept raspuns. este si din pitesti magazinul si daca as avea probleme ar fi mai simplu de rezolvat, bineinteles daca firma este serioasa si acorda cu adevarat garantie, nu doar pe foaie. daca m-ar tine 40.-50000km la banii astia ar fi super bine

tzaga
08-04-2011, 06:52
Prietenul meu de la piese auto....unii stiu despre ce vb......mi-a spus sa imi iau gandul de la Meyle,ca sunt scumpe si de proasta calitate ,nu sunt ce au fost odata......si mi-a zis clar ca daca nu am bani de Lemforder sa iau swag......

mariusss_d
08-04-2011, 10:51
pachetul complet are pret promotional - 800 ron.
garantie - pe magazin- 24h - orice piesa din pachet - timp de 3 luni de zile
garantie pentru piese 1 an.

m-a lamurit cu garantia:D. zilele astea o sa trec pe acolo sa vb q ei fata in fata

Alex-F1
08-04-2011, 19:12
garantie pentru piese 1 an

Atata o sa si tina.....1 an.....parca-i facut.....am patit cu nenumarate produse si eu si multi alti cunoscuti.....

tzaga
08-04-2011, 21:52
deci pentru cine este interesat pe viitor......o sa pot face rost cam pe la 1600 lei kit complet de brate pe SWAG inclusiv cu bielete de directie si antiruliu.

f l o r i n
08-04-2011, 21:54
In privinta compararii Loemforder cu Swag....am mari retineri. Daca nu sunt bani de Loemforder, as merge pe TRW....mai departe - Meyle, Swag sau altele....nu cred ca sunt mari diferente.

f l o r i n
08-04-2011, 22:00
Pai cica Meyle nu face HD la bratele superioare, ca imi luam si eu dinalea. In fine...

Unul dintre cele doua schimbate

[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]) [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])

Borisake
08-04-2011, 22:35
Unul dintre cele doua schimbate

[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]) [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])

Just, omul care mi-a vandut capetele de bara HD, mi-a spus ca nu sunt decat bratele inferioare si capetele de bara, HD. Deci se insala si m-a facut si pe mine sa cred ca are dreptate. Scuze.

f l o r i n
10-04-2011, 00:05
Nu-i bai....de asta suntem impreuna, aici.Sa discutam, dezbatem, comparam, ajutam, etc.

mariusss_d
10-04-2011, 02:15
sa inteleg ca daca nu au holograma hd sunt mai proaste?

vicius_the_one
10-04-2011, 08:59
Da, dar chiar si asa cu holograma pot fi la fel de proaste....cel putin Meyle sunt apa de ploaie.

f l o r i n
10-04-2011, 10:27
Deocamdata, eu am facut vreo 7000-8000 cu ele...si sunt ok. Timpul o sa ne zica, cum sta treaba.

In rest, se stie - Loemforder si TRW. Dar....sa fie si bani de ele..

vicius_the_one
10-04-2011, 10:30
Eu as merge pe un set nou de lemforder caruia sa ii schimb si bucsele cu powerflex....dar de unde banii aia.

mariusss_d
10-04-2011, 10:34
poi se pot schimba doar bucsele de la ele sau cum?

f l o r i n
10-04-2011, 10:37
Deci, dupa ce ca un brat Loemforder, e o caruta de bani, sa ii schimbi si bucsele, de noi.....ma esti dus rau.....de asta imi place de tine. Sincer, nu pot gandii asa departe la ora asta, ca inca nu s-a trezit fumeia, sa faca cafeluta.....abia dupa aia, imi revin.

Eu zic ca la cum mergi tu si cu mine, la brate noi Loemforder, nu ne trebuie schimbate bucsele. Doar cei care conduc sportiv, pot simtii lipsa unor astfel de bucsi.

Reconditionarea bratelor si montarea de bucsi Powerflex, este ala poveste. Oricum, eu prefer sa cumpar unele noi, sa nu mai stau sa alerg....

PS> atentie - Meyle, Swag, Febi - sunt producatori de mijloc - exista brate mult mai proaste decat astea - care nu te tin decat cateva mii de km.

PS 2 - cand am luat cele 2 brate superioare Meyle, am ramas impresionat de calitatea executiei - finisaj maxim, serii, etc. Acum, asa cum am zis, timpul ne va spune, cum sta treaba

mariusss_d
10-04-2011, 10:44
la o chestie poti sa pui bucse noi pe bratele originale si nu mai cumperi brate loemforder sa le reconditionezi... ce la brat nu se uzeaza bucsa doar?

vicius_the_one
10-04-2011, 10:49
Daca e bun pivotul da merge. Dar in genere pivotul cade.

f l o r i n
10-04-2011, 11:30
cica exista unii care il reconditioneaza si pe ala.

tzaga
10-04-2011, 11:53
eu niciodata nu as opta pentru vreo reconditionare la brate si directie

Borisake
10-04-2011, 18:22
Eu le-am avut si au tinut foarte bine 50 mii km, mai ales pe drumurile astea.

mariusss_d
10-04-2011, 18:58
Eu le-am avut si au tinut foarte bine 50 mii km, mai ales pe drumurile astea.


poi unde le-ai facut colegu? poate aleg si eu solutia asta

jetti
10-04-2011, 20:25
Am vazut eu cum se reconditioneaza pivotii (nu la bratele VAG) si in mod normal nu se face treaba de mantuiala la ele asa ca nu cred ca prezinta un pericol la siguranta. Singurul pivot care cred ca nu se poate reconditiona ramane cel de la bratul inferior pe care sta si amortizorul. Schimbatul bucsilor nu e mare branza, si in fabrica prin presare se baga in brate. Obosirea fizica al aluminilului din care sunt facute bratele nu cred ca are relevanta pe o distanta de 10 ani, oricum pana acum nu am vazut niciuna rupta doar indoita. Totusi nu as cumpara unele reconditionate ca nu pot sa stiu daca bratele nu sunt cumva indoite, le as reconditiona pe ale mele. Unde am vazut cum se face e un mos de langa Tg Mures, i-am dus acum 5-6 ani niste pivoti de Golf II si i-am pus intrebarea daca o sa fie ok, ca si dovada mosulica mi a arata un arsenal de 10-15 brate de VAG zicand ca in fiecare saptamana meseriasii de la reprezentanta ii aduc cantitatea asta si el le reconditioneaza dupa care astia le vand sub tejghea sau baga in loc de brate noi la clientii nepriceputi.

Borisake
10-04-2011, 22:49
In Bucuresti la fostul service de pe Bul. Magheru. Acum am inteles ca s-au mutat undeva in Berceni. Era un strungar foarte priceput si cel mai important folosea teflon de calitate.

RHN
17-04-2011, 13:32
Avand in vedere cat costa suspensia pentru passat, ma gandesc serios sa imi vand masina si sa cumpar ceva cu tractiune spate, bmw, mercedes. Daca imi vand masina + banii pentru suspensie + 500 euro, imi cumpar altceva....

Alex-F1
17-04-2011, 14:58
Nu cred ca e o hotarare prea inteleapta.....

tzaga
17-04-2011, 17:09
ca sa nu mai deschid alt topic....

RHN
19-04-2011, 14:25
Dar nu se pot schimba doar bucsele bratelor?

klausu25
19-04-2011, 21:24
Salut,
vreau sa-mi achizitionez un set complet de brate.
Momentan m-am oprit la firma Ruville.
As vrea sa stiu daca a mai montat cineva piese de la firma asta si ce impresii sunt.

Multumesc

teoX
20-04-2011, 10:14
Dar nu se pot schimba doar bucsele bratelor?

Aceeasi intrebare am si eu.
Pentru doua bucse (90 roni) n-as schimba bratele cu totul (400ron).

Eventual poate stiti un DIY postat pe undeva.

Borisake
20-04-2011, 10:29
Nu iti trebuie un DIY, mergi pur si simplu la un service cu prese hidraulice sau mama lor ce au ei acolo si ti le schimba ei. Nu o poti face in parcare. Daca bagi bucsea stramb risti sa spargi urechea bratului.

teoX
20-04-2011, 11:39
La ultimul service la care am intrebat, mi-au cerut numai 280 lei manopera pentru schimbatul celor 2 bucsi + 110 lei reglajul unghiurilor dupa.
La banii aia consider ca pot sa risc sa busesc un brat superior pentru ca, in caz de nereusita, imi acopera si pretul unui brat nou cit si plimbatul cu taxi-ul pe perioada cit am masina indisponibila.

Nu merita sa schimb acum bratele. Pot s-o lungesc pina la anul cind probabil voi opta pentru un kit complet.

(Oricum, schimbarea bucselor o voi face intr-un service.)

Borisake
20-04-2011, 13:38
Deci:
De ce schimbi bucsele? Sunt rupte de tot, sau cum?
Eu am schimbat recent aceleasi brate (4 superioare) si bucsele chiar daca erau semi rupte tot isi faceau treaba, capetele, pivotii erau dusi si erau cele OEM de 10 ani si 250 mii km.
Poti sa faci altfel, iti dai tu jos bratele de pe masina si mergi la service sa iti scoata si sa iti bage bucsele la loc pe brate (asta iti sugeram mai devreme, nu sa mergi in service si sa faci toata treaba la ei), dar daca iti bate directia eu zic sa te uiti cu atentie la pivoti nu la bucse. La masina asta greu se rup bucsele, dar nu imposibil.
Mai odinioara ma laudam ca o sa fac si DIY-ul cu schimbatul amortizoarelor si bratelor (am pozele tot) , dar stici care ii problema la mine, sfanta Lene.

teoX
20-04-2011, 14:53
Inca nu bat si nu troncane. Bratele sunt OEM si au 230K km la activ.
Am schimbat burdufurile la planetare si cu ocazia asta mecanicul a verificat si restul. Probleme au aparut la un cap de bara si la 2 bucsi: 1 brat superior spre fata (asta e vizibil deteriorata) + 1 brat inferior spre spate.

-----

In ce priveste schimbatul.
Am "bintuit" pe forumurile din vest si pe scurt se procedeaza cam asa:
1) cu minim 12 ore, de preferat 24 ore, se pune in congelator bucsa cea noua;
2) se da bratul jos;
3) cu ajutorul unui ciocan si a unei tevi de diametru potrivit se scoate partea de cauciuc;
4) cu un bomfaier se taie partial (adica fara a atinge materialul bratului) camasa exterioara a vechii bucsi ramase in brat;
5) se scoate camasa bucsii vechi - ar trebui sa iasa usor datorita taieturii;
6) se scoate bucsa noua de la congelator si se monteaza - datorita temperaturii joase aceasta se contracta si montajul ar trebui sa decurga foarte usor.
7) la montarea noii bucsi, daca este cazul, se urmeaza semnele de aliniere;

vicius_the_one
20-04-2011, 15:31
aici au ceva idee de demontare bucse :
[Only registered and activated users can see links]

Borisake
20-04-2011, 17:10
Hai ma nu ai ce face?
Pe bune si din linkul ala pasii sunt pt powerflex.

teoX
11-05-2011, 20:30
Am comandat ieri bucsele si azi le-am primit. Nu m-am aruncat la ceva de "marca" am optat pentru Meyle, in caz ca dau chix macar nu pierd nu's citi bani.
Indiferent ca sunt powerflex sau nu, pasii si principiile sunt aceleasi.
Ceva emotii am la bratul inferior ca e ditamai bucsa. N-am cintar la indemina dar cu aproximatie trage cam 3/4 kg.

Am sa va tin la curent cu rezultatul.

Borisake
11-05-2011, 22:11
Pai astea sunt bucse de drumuri grele. Dar nu ii problema.

teoX
19-05-2011, 22:46
Inca nu am ajuns sa le schimb.
Da' pina una alta poate ajuta pe cineva documentul din atasament.

nicusor79
20-05-2011, 16:47
Salutare. Si eu mi-am schimbat bucsele de la bratele superioare, 200 ron - 4 buc (lamforder). Operatiunea a durat 3 ore. Vreau sa va spun ca s-a schimbat masina. Recomand Lamforder daca vreti sa le schimbati. Am facut prostia si am cumparat un brat facut de feby, nu m-a tinut mai mult de 10k km. S-a rupt bucsa lucru care mi s-a parut incredibil. Normal ca si bratul care l-am schimbat a fost tot un lamforder sh cu pivotul care se afla intr-o stare mult mai buna.

Danny
12-06-2011, 21:58
Salut,
vreau sa-mi achizitionez un set complet de brate.
Momentan m-am oprit la firma Ruville.
As vrea sa stiu daca a mai montat cineva piese de la firma asta si ce impresii sunt.

Multumesc

Daca n ai facut inca prostia sa iei ... nu-ti lua :) Am pus eu un cap de bara Ruville si ... dupa 5 luni e varza.

Ro TuninG
14-06-2011, 20:43
Salut! Vreau sa schimb 2 brate la masina si nu stiu ce producatori sunt cat de cat buni... Ma gandeam la SWAG sau Lemforder, n-am apucat sa citesc daca ati mai scris despre ele in topic, cateva recomandari care ati mai avut.

Borisake
14-06-2011, 21:26
Trw.

Ro TuninG
14-06-2011, 21:49
Am vazut pe okazii tot setul la 800 lei, producator ATEC. sunt bune de ceva?

Borisake
14-06-2011, 21:55
Nu am auzit de asa ceva. Vezi ca vb Iulica (Tzaga) de un set complet de brate SWAG ieftin si bun. Vb cu el. Eu am bratele superioare SWAG toate 4 noi luate de el si am si suspensie sport si sunt ok.

Danny
14-06-2011, 22:28
Astazi am dat si eu comanda de 2 brate .. unul superior (230 lei) si unul inferior (380 lei), TRW, dupa recomandarile baietilor de pe aici. Initial vroiam sa pun Lemforder, dar diferenta de pret de aproximativ 1 mil (la ambele brate) nu se justifica ... cica TRW e cam pe aceeasi unda cu Lemforder.

Ro TuninG
15-06-2011, 11:21
Astea 2 imi trebuiesc si mie, le-am vazut la autokarma cel inferior stanga(ala drept) 380 lei si cel superior pe partea dreapta (dinspre spate) 211 producator Lemforder.

ionturburan
23-06-2011, 15:51
Salutare. Am citit topicul acesta si pot sa va recomand o solutie de reconditionare a pivotilor de la brate. Se schimba bucsa din interiorul pivotului cu o alta bucsa facuta din poliamida, un material mult mai rezistent decat teflonul. Pot sa spun ca tin mai mult decat cele originale. Eu am avut pe un golf 4 reconditionati capetii de bara si am mers cu ei 70000 km dupa care l-am vandut de mi-am luat passat-ul si cred ca si acum ii mai are pe masina.

vicius_the_one
23-06-2011, 19:43
powerflex : cauta pe net si pe forum chiar

ionturburan
23-06-2011, 20:41
Buna vicius_the_one. Nu este vorba de bucsele de la brate. Este vorba de pivot. Cum sunt de exemplu capetii de bara. Acestia au in interior tot o bucse care datorita uzurii da nastere la jocuri. Se desface la strung capacul de la pivot, se schimba acea bucsa si se ambutiseaza la loc pivotul, tot la strung, folosindu-se un alt capac. La bratele de la Passat se pot reconditiona doar pivotii de la trei brate deoarece la unul din bratul de jos (cred ca cel pe care se monteaza amortizorul) pivotul este turnat, nu este cu capac. Sper ca am fost destul de inteles. Scuze daca nu m-am exprimat mai bine.

vicius_the_one
23-06-2011, 20:44
aha, pai se stia si asta, dar nu stiu cat e de recomandat. e destul de periculos

ionturburan
23-06-2011, 21:51
Scuze, cred ca am ramas in urma cu vremurile de astazi. Eu am reconditionat pivotii in 2004 iar acum, dupa ce m-am mai documentat pe net, am observat ca sunt seturi complete de bucse poliuretanice pentru toate bratele, inclusiv pentru pivoti. Ramane problema mesere-ului care sa faca treaba in mod profesionist. Nu cred ca ar fi probleme la cele reconditionate. Poate cauciucul de la pivoti care imbatraneste, dar presupun ca acum se schimba si ala. Sau poate slabirea rezistentei bratului dar, fiind de aluminiu tratat ar trebui sa reziste. Eu unul am vazut la cineva la un Audi un brat rupt. Nu stiu, in vremuri de criza as opta, totusi, pe varianta reconditionarii, dar sa fie facuta la un meserias, nu "pe canal".

X e r o x u
23-06-2011, 22:23
Ce ziceti de astia a avut careva asa ceva montat, cum s-a comportat. (na daca nu sunt bani de Lem.)[Only registered and activated users can see links]

Borisake
25-06-2011, 16:21
@powerflex - este firma. Materialul este poliuretan.
POLIURETÁN s. n. produs macromolecular obținut prin polimerizarea unor compuși chimici cu glicoli, folosit la fabricarea materialelor plastice. (< fr. polyurethan)

mariusss_d
29-06-2011, 13:41
eu mi-am schimbat toate bratele 13milioane setul . avea si mai ieftine dar pe astea mi le-a recomandat a zis ca a pus la mai multe masini kituri dastea si nu a avut probleme .momentan nu am decat 1000km cu ele si nu pot sa va dau o parere personala. o sa va spun exact si cum se numesc

Mihai.Nechifor - banned
29-06-2011, 13:55
Am luat si eu aseara brat inferior mare (pe care sta amortizorul) de la colegul Sportline la pret f bun, Lemforder 330 lei

ionturburan
15-07-2011, 00:08
Buna. Rog preturi pentru brate fata pe Lemforder. Caut oferta cea mai buna. Codurile Lemforder pentru brate:
- 22816 02: brat inferior spre fata (pe care este fixat amortizorul);
- 13676 02: brat inferior spre spate, partea stanga;
- 13677 02: brat inferior spre spate, partea dreapta;
- 13719 02: brat superior spre fata, partea stanga;
- 13720 02: brat superior spre fata, partea dreapta;
- 21030 01: brat superior spre spate, partea stanga;
- 21029 01: brat superior spre spate, partea dreapta.
Multumesc anticipat pentru ofertanti.

raulitto
11-02-2013, 10:37
florin, am citit pe una din pagini ca ti-ai pus 2 brate Meyle HD. Prin 2011 aveai doar 7-8000 km cu ele si ziceai ca timpul ne va arata cat de bune sunt. Ce mai poti sa ne spui despre ele? Cati km ai mai facut de atunci? Cum se prezinta cele 2 brate? Mi-as lua si eu HD-uri, insa am vazut ca parerile sunt foarte impartite pe forumuri...

p.s. la ei pe site scrie ceva de 4 ani garantie. A primit cineva in Romania garantia asta la vreun magazin??

bogdan_eon
11-02-2013, 17:14
Cred ca iti poate spune doar daca da un telefon la noul proprietar al primului SKF.

Borisake
11-02-2013, 19:17
florin, am citit pe una din pagini ca ti-ai pus 2 brate Meyle HD. Prin 2011 aveai doar 7-8000 km cu ele si ziceai ca timpul ne va arata cat de bune sunt. Ce mai poti sa ne spui despre ele? Cati km ai mai facut de atunci? Cum se prezinta cele 2 brate? Mi-as lua si eu HD-uri, insa am vazut ca parerile sunt foarte impartite pe forumuri...

p.s. la ei pe site scrie ceva de 4 ani garantie. A primit cineva in Romania garantia asta la vreun magazin??
Ma io nu stiu sa fi avut Florin pe masina asa ceva, in schimb eu am avut si militez pt produsul asta. Sunt ok, eu le-am probat. Dar mai multe nu pot zice nici eu ca si la mine a plecat masina cu ele, dar aveam aproape 10000 cu ele si erau ca noi, in schimb bratele superioare toate 4 SWAG in nici un an erau pilaf.

bogdan_eon
11-02-2013, 19:20
Ma io nu stiu sa fi avut Florin pe masina asa ceva

Eu cand am schimbat superioarele pe stanga, anul trecut, am pus tot Meyle HD....ca nu au fost bani de Loemforder....

Acum stii? :tease:

Borisake
11-02-2013, 19:23
Am sarit peste pasajul asta. Clar. Acum stiu. hihihihihihihi

klausu25
11-02-2013, 20:10
eu am pus Ruville si sunt foarte multumit. Am 40.000 cu ele si inca se tin bine. Dar si mers responsabil, usurel cu gropile.... :hey:

f l o r i n
12-02-2013, 10:03
florin, am citit pe una din pagini ca ti-ai pus 2 brate Meyle HD. Prin 2011 aveai doar 7-8000 km cu ele si ziceai ca timpul ne va arata cat de bune sunt. Ce mai poti sa ne spui despre ele? Cati km ai mai facut de atunci? Cum se prezinta cele 2 brate? Mi-as lua si eu HD-uri, insa am vazut ca parerile sunt foarte impartite pe forumuri...

p.s. la ei pe site scrie ceva de 4 ani garantie. A primit cineva in Romania garantia asta la vreun magazin??

da., vezi sa nu.....

legat de brate - nu am facut mai multi km sa-mi fac o idee.

TrekOut
03-05-2013, 21:34
Salut.
In noiembrie cand am schimbat cauciucurile m-am uitat la majoritatea bratelor, cat ma pricep, adica la garnituri mai mult. Pareau ok. Dupa aceasta iarna a cam inceput sa se auda mai zgomotos masina cand trec pe la denivelari sau gropi. Cand am schimbat recent gumele de vara , de asemenea m-am uitat si se pare ca acele garnituri sau cum se numesc, sunt duse/rupte/crapate.. dar doar de la bieletele antirului, restul sunt ok. Se poate sa fie zgomotul de la ele? Multumesc

NORBI
07-05-2013, 20:56
Am pus eu saptamina trecuta trei brate MEYLE HD , la sfatul si recomandarea unui prieten de pe forum !

Masina face cam 100 km pe zi asa ca peste citeva luni voi reveni cu pareri !
Am pus amortizoare spate aceeasi marca acu vreo 8 luni si inca stau bine , tinand cont ca masina zilnic cara intre
100 si 200 kg !

f l o r i n
07-05-2013, 21:19
trebuie sa fie ok.... si eu aveam puse 2 sau 3 brate de la ei, pe SKF-ul B5.... nu am apucat sa fac multi km cu ele ca am dat masina.... dar pana atunci, mi-au parut ok

Danny
24-07-2013, 18:59
Vreau sa mi schimb bratele si sunt interesat de un kit Lemforder. Vorbind cu cineva la un service, mi a spus ca acum, bratele vin cu sigla lemforder (bufnita) polizate. E adevarat sau incearca sa ma fraiereasca pe mine? Iarasi, mi s a spus ca mi poate schimba numai bucsele la bratele actuale... ce recomandati? Sa schimb bratele cu tot sau doar bucsele?

antracs18
24-07-2013, 19:37
Nu sigla la Lemforder e polizata, ci sigla de la Audi(cerculetele). Daca o sa pui bratul vechi (original) pe langa cel nou (Lemforder) ai sa observi ca cel vechi nu are sigla Audi si cel nou o are polizata de un flex (neuniform). Daca ai de gand sa faci o investitie buna cumpara un set de brate si e sfant. Daca ai bratele originale ale masinii nu prea sa merita sa le schimbi bucsele, or sa pice si pivotii cat mai curand. Bafta

Danny
28-07-2013, 11:01
Nu mai gasesc Lemforder la ~1900 lei.. ce altceva bun, dupa lemforder imi recomandati pana in aceeasi bani?

bogdan_eon
28-07-2013, 11:21
Trw

Danny
28-07-2013, 13:29
Din ce-am inteles TRW nu face kit-uri.. si sa le iau pe bucati.. cred ca ajung mai scump

raulitto
01-08-2013, 09:38
Pai nu prea ai de ales. Ori faci un efort si mai pui niste bani sa iei Lemforder, ori iei TRW si le schimbi pe rand. Ai probleme cu toate bratele? La mine au picat pe rand si asa le-am si schimbat. Stiu ca ideal e sa schimbi tot kit-ul odata, insa pe rand e mai usor d.p.d.v. financiar.
In afara de aceste 2 marci (Lemforder si TRW) ar mai fi Meyle HD, insa si alea sunt scumpe si se gasesc cam greu. Eu personal am avut experiente nasoale cu Feby, insa daca te uiti pe forum o sa vezi ca nici celelalte firme nu-s grozave.

Alex-F1
01-08-2013, 10:03
Cica Meyle HD ar fi cam tot pe-acolo cu pretul ca si Lemforder, poate o idee mai scumpe...

Danny
01-08-2013, 20:38
Merci baieti, cred ca pana la urma renunt la ideea de-a schimba bratele... au intervenit altele din pacate. Fulia la alternator, cred ca schimb si parbrizul ca e fisurat, bucsele punte spate.. bratele data viitoare :)

Borisake
01-08-2013, 21:20
Tu fugi de ce-i mai grav. Bucsele spate si parbrizul ar mai putea astepta dupa mine.

Suka
05-08-2013, 07:38
ce bucse sunt pe spate? alea de jos de la amortizoare?

Danny
05-08-2013, 07:51
Bucsele de la punte

Suka
05-08-2013, 22:59
pentru kitul complet de brate fata si cu ce mai vin la pachet, pe firma talosa (care e sub licenta lamforder) a cumparat cineva? sunt curios cat de multumiti sunt cei care au folosit

Borisake
05-08-2013, 23:12
Nu am auzit de firma aia.

klausu25
05-08-2013, 23:19
am ajuns pana aici: [Only registered and activated users can see links]

ar fi bun de stiut si un pret...

Suka
06-08-2013, 00:01
este ce ai trimis tu in linkul atasat, totul la frumoasa suma de 890 ron

klausu25
06-08-2013, 00:10
mda... nu s-a prea auzit de brand-ul asta, nu stiu daca e bine sa devii primul care vine cu impresii, sincer.

Suka
06-08-2013, 00:17
pot sa fiu primul care le da cu ele in cap daca imi pica dupa 10.000 de km; inca ceva am gasit si scuturi (2 bucati) 1 peste motor si 1 peste cutie la 450 ron; cel de pe motor in gasisem la 300 ron, dar nu mai puteam sa il comand separat pe cel de la cutie, asa ca le-am luat pe astea la 450, sunt foarte nerabdator :car_working:


acum am gasit si lista pe care o aveam de piese: - kit brate (8 brate bucsate + 2 capete bara + 2 bielete antiruliu) 1.310 ron pe swag
- 2 x 9 ron bucsile bara stabilizatoare (din jumate) nu mai stiu pe ce producator (germania);
- bielete directie 140 ron x 2 pe lamforder
- flanse amortizoare 40 x 2 ron pe sachs

klausu25
06-08-2013, 00:29
da' tu de unde ai auzit de talosa? ce te-a imbarligat sa le iei?

Suka
06-08-2013, 00:32
a trebuit sa imi faca cineva o plata si m-a despagubit in piese ... sincer sunt cam cu inima stransa referitor la talosa astea, ca si finisaje ele arata ok lucrate ... sper din tot sufletul sa nu imi faca figuri macar jumate de an ...

klausu25
06-08-2013, 00:35
daca le ajuti si tu, poate o sa te duca pana pe unde speri tu...


de exemplu eu am pus tot setul Rouville. Am fost cam ingrijorat ca nu s-a prea discutat pe aici de el. Am aproape 50k si inca sunt multumit. Am inceput sa aud ceva pe dreapta, dar numai intr-o anumita situatie.

Suka
06-08-2013, 00:39
pe cat de mult pot le ajut si eu, dar se mai intampla sa evit o groapa la viteza mai mare si sa dai in alte 3 gropi ... in rest sunt grijuliu ca pe criza asta numai de plimbat prin mecanici nu simt nevoia; pai daca tu spui asa incep sa ma mai linistesc ... deja imi imaginam ce circ urmeaza sa fac prin magazin peste vreo luna :)) iau kilometrajul miercuri sa vedem ce pot piesele astea de spania, le cer despagubiri in bere san miguel daca nu sunt multumit :):drunk:

klausu25
06-08-2013, 00:42
nu te grabi, despre firma Rouville se mai auzise nu parea atat de necunoscuta ca si talosa, asta...
Vezi ce cumperi, intereseaza-te bine....

Suka
06-08-2013, 00:45
deja le am, trebuie doar aruncate pe masina; tot ce stiu e ca sunt facute in spania si ca sunt sub licenta lemforder; ceva gen cum sunt anvelopele kormoran sub licenta michelin ...

antracs18
06-08-2013, 07:05
Inca mai cumparati gogosi dinastea? Eu, unul, nu mai cred asa ceva cu licente lemforder. Mie imi este frica sa cumpar si lemforder sa nu fie cine stie ce turcisme sau chinezisme.

Acepan
06-08-2013, 14:31
Pe ce producator vin originalele ? Am gasit aici setul asta: [Only registered and activated users can see links] si as vrea sa stiu daca vi se par ieftine si e posibil sa fie facute prin alte tari (china, turcia) :laughing:.

Danny
06-08-2013, 18:16
Lemforder sunt pe original, iar alea de pe autokarma sunt lemforder, dar nu mai au pe stoc (am vrut sa iau eu). Si lemforder se invarte undeva la 1900-2000 lei... mi s au dat si mie preturi de 2600 lei, 3000 lei..

Micro40
06-08-2013, 18:26
Buna .. Am pus pe Passat acum un an jumatate Kit de directie complet de la SWAG. (13 milioane, 1300ron )AM FACUT CAM 15 MII DE KM. si pe drumuri bune cam 10 mii pe Germania, si sau dus bratele inferioare cel cu pivot. acum am pus Lemforder, sa vad ce diferenta va fi.

tama
06-08-2013, 20:08
Inca unu in situatia mea cu swagurile :beer2: te-au tinut mult 15.000.

Suka
08-08-2013, 08:37
acuma ma duc sa predau si eu alea pe talosa si ii pun sa imi aduca pe lamforder

Borisake
08-08-2013, 08:53
Inca unu in situatia mea cu swagurile :beer2: te-au tinut mult 15.000.
Te-au tinut mult, la mine in 8000 erau gata.

Suka
08-08-2013, 11:04
mi-au ajuns azi dimineata pe vaico germania le pret de 670 ron ...

Borisake
08-08-2013, 12:23
Alta firma smechera.

Suka
08-08-2013, 12:39
pai aseara nu am avut baterie la telefon si nu le-am spus decat ca nu se potrivesc jos la amortizor; si dimineata m-am trezit cu astea, oricum, ca si piese arata mai civilizat ca alea pe talosa ... le pun pe astea ca deja sunt criza de timp ...

Danny
08-08-2013, 16:35
Eu strang banuti pentru Lemforder.. aveam ceva bani, insa s-au dus o parte pe rola la alternator + curea transmisie noua.. sper ca luna asta sa achizitionez Lemforder (la ~1950 lei am gasit)

Acepan
08-08-2013, 21:42
Colegul sportline de pe forum mi-a dat un pret de 1790 lei pentru un kit Lemforder ...

Alex-F1
09-08-2013, 01:47
Pai daca faci o treaba, fa-o pana la capat...da-i si link omului, sa nu stea sa caute de nebun...aici e link-ul: [Only registered and activated users can see links] (postul #345)

andricei
09-08-2013, 08:38
O intrebare..bieletele de directie , cele care ies din caseta, se duc asa usor? Am luat si eu kit de brate, amortizoare fata si acea bucsa/flansa de la amortizor dar nu prea imi vine sa mai dau bani si pe alea.

Alex-F1
09-08-2013, 09:30
Eu de alea n-am auzit sa cedeze asa usor. In alta ordine de idei, daca stau sa ma gandesc bine, eu din kitul de brate Mapco, pe care l-am pus acum vreo 55.000 km (achizitionat cu 1.300 RON), inca mai am brate care nu le-am inlocuit...cateva au cedat ce-i drept, incepand de pe la 20.000 km si le-am inlocuit pe rand, doar cu Lemforder! :hooray:

Rumburak
09-08-2013, 09:45
In mod normal bieletele de directie nu cedeaza, insa daca burduful e dus si iti intra apa si praf, in scurt timp sunt pa. Daca tot schmbi pe acolo e pacat sa nu le inlocuiesti mai ales daca au un pic de joc

andricei
09-08-2013, 09:50
Stiu..asa e, dar s-au dus destui bani
brate 1800 lei
amortizoare 400 lei
protectiile pt amortizoare 70 lei
flanse/bucse amortizoare 140 lei si n-as mai da si pe alea. Burduful din ce-am vazut pare in regula. Cand va ceda vreun burduful o sa le schimb si p-alea.
Mai am de schimbat ceva la partea fata acum?

bogdan_eon
09-08-2013, 09:50
Da, ideal ar fi să se schimbe tot după care să se facă și direcția, iar dacă pui lemforder după aia o perioada lungă nu mai ai ce cauta pe la brate.

Suka
09-08-2013, 11:36
flansele de la amortizoare nu vin cu kitul de brate? da si musai facuta directia dupa ca iti strica cauciucurile si piesele noi

Alex-F1
09-08-2013, 11:53
Mie nu mi-au venit si flansele de la amortizoare cu kitul de brate...nu au nimic unele cu altele.

andricei
09-08-2013, 11:58
In kit-ul de brate sigur nu vin acele flanse. Intrebarea mea e la ce spuneti voi flansa?
La asta? 8D0 412 065 F / Lemforder 25724 01 [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
Sau la asta? 3B7 412 377 A / Lemforder 26816 01/ Sachs 802 265 [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])

Eu am luat doar garnitura aia de cauciuc (a 2-a poza). Se inlocuieste toata flansa aia din prima poza?

Borisake
09-08-2013, 13:22
Flansa ii poza 1, poza 2 ii guma de soc, ea se strica de obicei.

andricei
09-08-2013, 14:10
Merci Sorine, asta am luat, adica doar acea guma/poliuretan de soc

Rumburak
09-08-2013, 17:46
Mai bucsele de la bara stabilizatoare, alea sunt ieftine

andricei
12-08-2013, 10:08
Un cod ceva pentru bucsile astea de la bara stabilizatoare?
Codul l-am gasit: 4D0 411 327 F/H , Lemforder 22304 01. Cate imi trebuie?

bogdan_eon
12-08-2013, 11:36
Două.

andricei
12-08-2013, 11:44
Ok, multumesc! O sa le iau si p-alea. La puntea spate exista asa ceva?

bogdan_eon
12-08-2013, 12:02
La puntea spate sunt două bucse mari (una pe stânga și una pe dreapta), sunt mari cât pumnul.

andricei
12-08-2013, 13:02
Da, le stiu. Multumesc Bogdane!