PDA

Arată Versiune Întreagă : Despre xenon OEM vs AM, 4100k vs 6000 k sau mai sus..



Ratonul
31-10-2010, 03:52
atata timp cat are lupa si nu le are reglate in cer sunt ok. Doar din punct de vedere legal e problema. De ce ai ales 6000k si nu 4300k?

tzaga
31-10-2010, 08:37
pentru ca sunt la limita albului.......si doar ne punem xenoane sa vedem cat mai bine ,nu de fitze :geek:

Ratonul
31-10-2010, 11:50
exact. Tu ti-ai pus de fite. Daca puneai sa vezi mai bine luai de 4300 care e alb si lumineaza mai puternic decat 6000 care e albastru.

tzaga
31-10-2010, 12:28
Pai asta nu intelegi....ca e alb ...nu albastru(ilegale)......si sa nu incepem iar ratoane.......[Only registered and activated users can see links] ....uita-te aici si vezi ca 6000 e la limita albului .....

Borisake
31-10-2010, 15:18
Ratoane, te simt. :box:
Care este treaba cu "Din punct de vedere legal..." ?

vicius_the_one
31-10-2010, 15:30
Ratoane poti te rog sa iti modific cumva semnatura prin care sa semnalizezi si mai acut faptul ca nu esti de acord cu proiectoarele si xenoanele si ce nu iti mai convine tie, dar sa nu mai te iei asa de fiecare. Stie ce zice si Master(Dumnezeu) : Nu judeca, ca vei fi judecat !. SO relax don't do it please !

Ratonul
31-10-2010, 20:12
ok. Dar eu nu sunt de acord cu ceva ilegal si care ma pune si pe mine in pericol pt ca unii isi pun xenon in proiectoare si faruri care nu sunt pt asa ceva. Mai sunt unii care nu stiu ca nu se face asa ceva si incerc sa le explic ca nu e nici frumos nici legal.
Borisake dpdv legal a adus modificari la sistemul de iluminare neaprobat de rar.
Ideea era ca forumul asta nu e pt toti p*****i ...
4300 e mai aproape de alb. Din fabrica vin cu 4100k deci...

f l o r i n
31-10-2010, 20:34
Hai ma, ce va agitati atat ?
Legal, pus in pericol, sunt cuvinte foarte rigide, care definesc o stare de fapt. Tu partial ai dreptate, dar faptul ca tu ai xenon OEM pe masina (norocul tau ca asa ai gasit masina) nu inseamna ca restul trebuie sa stam cu lumanari in faruri, deoarece nu ne permitem o instalatie OEM. Sincer, niciodata nu am fost pus in pericol de farurile altuia - deoarece am invatat de la instructor, acum N-spe ani, sa nu ma uit in farurile celui din fata. Ca au existat unii care m-au jenat, recumosc, dar m-am descurcat.

Eu zic ca e mai periculos unul care are farurile chioare, decat unul cu xenon AM.

In privinta culorii - 4100k vine din fabrica, ca un compromis - sa se vada bine, pe orice vreme. Culoarea e alb.
- 6000k , cica se vede mai slab pe ploaie (mie nu imi pare) - culoarea e alb rece (neon),,,,nu albastru.

Eu sunt foarte multumit, ca de cand mi-am pus xenon, mai vad si eu ceva.....era sa am si faruri cu lupa OEM, dar Calin78 nu le-a mai gasit... :bye2: . De ce nu ai luat tu, numarul aluia atunci.....ca eram cel mai fericit om de pe Pamant...

Sincer, chiar nu pot intelege de ce esti asa de vehement, impotriva xenoanelor AM de 6000k. Ai patit vreodata ceva din cauza asta? Iti spun sincer, mai deranjante sunt farurile de Matiz, chiar si reglate bine, datorita aplasarii proaste.

E pacat sa va suparati si sa va jigniti, pentru concepte diferite.....

Danny
31-10-2010, 22:38
Eu unu sunt de acord cu semnatura Ratonului referitoare la proiectoare :)

Borisake
31-10-2010, 23:39
Borisake dpdv legal a adus modificari la sistemul de iluminare neaprobat de rar.

In primul rand firmele de tuning ce comercializeaza astfel de instalatii de xenon sunt agreate RAR. Deci, dpdv al legalitatii este o aberatie precum suntem in afara. Daca vine un X la un Y magazin unde se comercializeaza si se si monteaza astfel de xenoane inseamna ca este in afara legii?
Imagineaza-ti ca la firma respectiva vin tot felul de controale, deci (te las pe tine sa tragi concluzia).
Acum despre fapta mea:
Eu am un far cu lupa cum ai si tu la a ta, OEM. Reflexia luminii este aceeasi, forma difera un pic; din motive de marketing.
Acum o sa ma aburesti ca tu ai auto-leavaling si spalator pe faruri.

Tu ai auto-leavaling, noi buton de reglaj al razei pe verticala, deci acelasi lucru. Tot de marketing tine si asta.
Tu ai spalator pe faruri, noi nu avem, si nu ne incurca cu nimic. Mai erau amici pe celalalt forum care sustineau ca atunci cand se murdareste farul, raza nustiu cum ii intra in ochi colegului de trafic. Dar ce tara bogata avem noi! Ploua cu cristale swarovski; ca doar asa pot sa imi imaginez ca iti reflecta raza.
Cand farul se murdareste inseamna ca se acopera si nu mai vezi. De aceea au inventat spalatorul de far, ca s-o faci din mers si sa nu mai trebuiasca sa te opresti din cand in cand ca sa-ti cureti farul cu carpa. Deci tot de marketing tine si asta.
Afla ca poate nu stiai Volvo Cross Country venea prin 2000 daca mai tin eu bine minte cu xenoane din fabrica pe far fara lupa si cu stropitori ca la VW, ei avand de cu multi ani in urma stergatoare pe faruri.
Acum astia de vand masini noi ca sa fie siguri ca isi vand produsele le-au facut pachet. Adica, la momentul ala al aparitiei xenoanelor si in prezent cand vand optiunea de far cu xenon, musai vand si auto-leavalingul si spalatorul de far si mai nou si adaptivul.
De ce nu le vand separat?
Pt ca nu s-ar vinde decat xenonul si nu de fitza ca are toata lumea, pt ca iti da mai multa lumina si celelalte elemente, componente ale pachetului mai sus amintit nu s-ar mai vinde; pt ca sunt foarte scumpe. Nu vad pe nimeni sa dea pe sistemul de auto-leavaling, pe spalatorul de far sau pe adaptiv cate 450 € daca s-ar vinde separat si nu la pachet cu toate.
Deci, in concluzie xenonul nu este conditionat de niciuna din asa zisele optiuni.
Asta este parerea mea pe care o sustin si nu numai eu.

Cat despre proiectoare si eu sunt de acord cu tine. Sunt unul dintre posesorii de xenon pe proiectoare, dar jur ca nu le-am folosit de mai mult de 10 ori pt ca mi se par de prost gust si nu te ajuta pe ceata, din contra te incomodeaza.
De ce le am? Ma ocupam si eu la un moment dat cu comertul lor si trebuia sa le arat oamenilor ce si cum.
Sfatul meu catre cei ce au astfel de instalatii pe proiectoare macar sa le inlocuiasca (becurile) cu unele de 3000K. Sunt galbene si macar ii ajuta pe ceata pt ca destinatia lor, a proiectoarelor este: o lumina suplimentara mai joasa decat farul tocmai pt a lumina pe sub patura de ceata si nu pt fite pe Dorobanti.

Danny
01-11-2010, 00:11
Eu nu stiu ce becuri am la proiectoare (cred ca tot xenon ca sunt foarte albe) .. dar eu ziceam de cei care folosesc proiectoarele fara a fi ceata afara... doar ptr "a da bine". Aia sunt idioti... de ce nu folosesc si stopurile de ceata cand nu e ceata ?!

Borisake
01-11-2010, 00:18
Pt ca nu sunt indeajuns de idioti. Mai au.

tama
01-11-2010, 00:19
de ce nu folosesc si stopurile de ceata cand nu e ceata ?!
Sunt destui.

Nu stiu de ce va tot ambalati atata, si eu circul pe drumurile noastre la fel de mult ca voi, si eu dau peste d'astia cu xenoane prost reglate sau cu proiectoare aprinse ziua in amiaza mare da pe cuvant ca nu ma deranjeaza in asa hal incat sa scriu o carte despre asta. Chiar si cand mai prind pe unu ce vine cu faza lunga ca o uitat-o asa, nici macar atunci nu simt ca nu mai vad pe unde merg, ii deranjant da nu-i o crima. Ce naiba, oi avea eu ceva ochi mai speciali. :geek:

PS: Eu am clasicele "lumanari", nu iau apararea nimanui. :p

Ratonul
01-11-2010, 00:36
borisake ce spui tu are logica din punctul nostru de vedere, dar astia de au facut legea au luat-o mai stintific. xenonul fiind f puternic fata de halogen au luat toate masurile sa nu se ajunga la orbirea celorlalti. de aceea 4100k temperatura sa nu vezi numai albastru in fata ochilor ci un alb placut,autoleveling cand uiti sa umbli la buton cand se suie 3 grase in spate si spalator ca se reflecta lumina in praful de pe far si nu se mai focalizeaza, etc.
florin ca sa vezi diferenta pe ploaie/ceata trebuia sa ai inca un set de becuri de 4300. sa mergi cu 6000 apoi sa schimbi cu 4300... oricum diferentabanuiesc ca e f mica...
vicius eu termin cu discutile despre xenon ca vb degeaba. mai ales ca in seara asta am vazut un passat de politie cu 6000k AM pe scurta, deci...
de tinut minte daca ai xenon in proiectoare nu sar femeile pe tine si baietii nu zic uite-l si p`asta ce smecher e.

Borisake
01-11-2010, 00:37
Nu trebuie sa iei aparare nimanui.
Noi doar ne expunem parerile, argumentele ce o sa iasa, vedem la urma.

LE: Ratoane, crede-ma am facut sa se inchida 3 topicuri pe celalalt forum cu argumentele de mai sus.
Da ai vazut si tu de ce au gandit astia, niste chestii asa mai la indemana omului, mai spre puturosi si ca sa ii ajute si pe habarnistii care nu stiu ce face butonul X din bord, adicatelea au facut auto-leavalingul exact pt treaba pe care ai spus-o si tu ca sa nu iti mai incarci memoria si cu fitza asta + spalatorul de far; ca sa nu mai cobori sa iti stergi farurile cand rulezi in spatele unui TIR si iti face masina tot una cu asfaltul.
Deci niste mofturi si pt ai ajuta pe unii si pt ai scoate din :shit: pe altii. :))

f l o r i n
01-11-2010, 09:42
de tinut minte daca ai xenon in proiectoare nu sar femeile pe tine si baietii nu zic uite-l si p`asta ce smecher e.

Cei care sunt de parere ca Passat-ul B5 si B5.5 e masina de agatat (cu sau fara xenon in proiectoare), traiesc pe alta lume. Poate doar la Cocarlatii din deal, sa agati ceva cu el....daca asa s-or agata fetele. In Romania de azi, exista Mercedes SLS, SL, S-Classe, E-Classe, BMW de care vrei si masini de peste 100.000 de euro. Cine se mai uita ma, la B5 ? Doar noi, cei obsedati de acest model.

Eu chiar inteleg ce zici, dar ce sa faci,"nu e bani" de instalatii OEM. In privinta proiectoarelor, nu m-am lovit de asa ceva inca si nu comentez.
Dimineata am avut pe unul cu o Bora, si mergea cu lampa de ceata aprinsa.....ca era un pic de ceata si sa o foloseasa. Am facut swap de locuri si i-am dat o portie de ceata de la lampile de B5,5 :devil:

Ratonul
01-11-2010, 19:34
poate se muta la mine in arie :)) ce tare viciusule =))

f l o r i n
01-11-2010, 23:15
crezi tu ! mai incearca .....

ADY
03-11-2010, 11:33
salutare baieti.eu mi-am montat xenoane marca hid 6000k.lumina e super,nici nu mai folosesc proiectoarele de atunci,dar totodata sunt si super dezamagit :wall: cand merg cu radio aprins si aprind faza scurta (xenoanele) :aaaaaah: imi bruiaza.
stie cineva cum pot scapa de acest bruiaj?
pe masina am un mp3 sony.fara xenoane merge de belea

DSF
03-11-2010, 12:55
ia xenoane cu balastru digital si ai scapat de problema

ADY
03-11-2010, 21:50
dsf-ule alta solutie mai ieftina nu stii :punk: ?
si astea au

DSF
03-11-2010, 22:01
ma tem ca nu, balastrii astia clasici au tot felul de anomalii, mie de la aia vechi imi porneau stergatoarele faceau o tura si se opreau, nici nu am mai stat pe ganduri am luat altele decat sa dau de alte belele.

Ratonul
12-11-2010, 19:24
citat RAR

Modificarea/inlocuirea dispozitivelor de iluminare si semnalizare luminoasa se accepta numai cu elemente care poarta marcaj de omologare specific si daca verificarea efectuata evidentiaza faptul ca noile dispozitive isi indeplinesc rolul functional. Inlocuirea farurilor initiale cu altele cu surse de lumina cu descarcare in gaz (tip Xenon) este acceptata numai daca vehiculul este echipat cu tot kit-ul necesar, asa dupa cum producatorul acestuia a prevazut in fabricatia curenta pentru respectivul tip de vehicul: faruri, surse de lumina cu descarcare in gaz, dispozitivul care declanseaza arcul electric (ignitor) si cel care stabilizeaza curentul electric (ballast), sistemul automat de reglaj în functie de sarcina, spalator. Daca aceste componente sunt cele originale, pe care producatorul le monteaza in fabricatia curenta, acestea trebuie montate in ateliere autorizate ale reprezentantei constructorului in Romania, fapt dovedit prin emiterea unei adrese in care se enumera elementele montate si se mentioneaza ca acestea sunt originale (de prim montaj).
In cazul in care componentele sunt destinate montajului ulterior fabricatiei (retrofit), echiparea vehiculului trebuie realizata in cadrul atelierelor autorizate pt modificari constructive. In acest caz se va solicita declaratia de conformitate in care se vor enumera elementele montate, specificandu-se dupa caz, nr. de omologare CE/ECE ONU ale acestor produse.
In ambele cazuri, dupa reomologarea vehiculului se va mentiona in CIV textul "Echipare retrofit cu surse de lumina cu descarcare in gaz".

Olof Dreijer
12-11-2010, 19:31
Cand a aparut asta?

tzaga
12-11-2010, 21:02
sursa????......link????....nu povesti

Borisake
12-11-2010, 23:26
Si cu ce te impiedica pe tine cititorule citatul asta. Aici imi da dreptate, ca daca te prezinti la un service de tuning sa iti monteze xenoane pe masina nu ai bataia de cap pt ca este autorizat RAR.

X e r o x u
13-11-2010, 00:09
Va dati seama ca vorbim daca sunt sau nu legale :smack:

Cum se poate sa nu fie, statul primeste facturi de intrare de la inportatori(anaf), ia dupa ele taxe si impozite, mai ia taxe si impozite dupa munca prestata de mecanicii care le monteaza si sa zica ca nu sunt legale?
Exact ca si la tutunul sa zica ca nu mai avem voie sa fumam(dupa ce ia banii producatorilor si aici vb. de baniiii nu asa ca la importuri de xenoane).
Deci daca vrea statul sa nu mai ne punem xenoane sa nu mai fie voie sa le importi si montezi mai intai nu sa-si ia partea si dupa sa zica ca nu sunt bune....... ca numai nu stu ce ,,,,,,,..... Idem si la tutun.
Banul e ban.

Mai intai sa se ingrijoreze statu sa faca ordine pe sosele si sa faca autostrazi si lucruri din care mor oameni multi, pentru ca nu e ce trebue sa fie pe sosele.
De RAR sa nu mai vb. ca numai inpartialitate nu se face acolo.
La iei si masinile iesite din fabrica nu sunt corespunzatoare(tatal unui prieten a patit,aducea mai demult masini pe platforma. din fabrica C...o)) pt. a circula prin gropile din localitati, fara xoenoane(;;;;;;;;;;;)


Nu tin nici o parte (si ei ma enervez daca vine unul dupa mine cu faza lunga sau xenon aiurea) dar daca esti un sofer responsabil ti le mai si reglezi si nu pui xenon peste tot. :thumbsdown:
Daca ar fi si pentru interior multi ar avea.

Ratonul
13-11-2010, 01:11
n-ai inteles. firma e autorizata rar sa puna xenoane oem. cele am sunt doar pt drumuri care nu sunt publice. ca si cu detectoarele de radar in tarile unde sunt interzise. se pot comercializa dar nu se pot monta. cum poti sa crezi ca un service care monteaza xenoane e aprobat rar? dupa ce ai montat niste 6000-uri fara autoleveling si etc crezi ca te poti duce la rar sa-ti treaca in talon modificarea doar pt ca le-ai montat la un service ?

citatul e raspunsul unui reprezentant rar la o scrisoare. [Only registered and activated users can see links] daca aveti nelamuri le scrieti si va raspund.

X e r o x u
13-11-2010, 02:11
Sa fi destept mai trebue sa poti sa te pui in locul altuia.

Deci statul aproba comercializarea lor dar nu se permite de rar(tot statul) instalarea lor (conditii de dunmping negativ). Ce ar fi sa se permita comercializarea drogurilor dar sa nu fie voie consumarea lor, a-ti dai seama.
dezastru.
Cine i-si pune pe passat xenon nu o face sa se dea mare ci sa vada mai bine noaptea, si daca mai sunt si reglate bine farurile eu zic ca nu e nici o suparare din partea nimanui.
Haideti ca nu ajungem nicaieri .
Ce conteaza e sa fii OM.

danhe

tzaga
13-11-2010, 07:55
Cu asta chiar m-ai spart!!!!..............firma autorizata RAR pune xenoane OEM????............. :)) :)) :)) ........tu ai o problema serioasa ratoane cu xenoanele astea............sper ca mergi azi la intalnire cu baietii....poate te mai calmezi.......no ofence

Alex-F1
13-11-2010, 10:25
sper ca mergi azi la intalnire cu baietii....poate te mai calmezi

Si daca nu reuseste singur, poate il ajuta baietii, ca deh, prietenul la nevoie se cunoaste.... :box: :whistle:

Ratonul
13-11-2010, 11:31
am specificat ca firmele sunt autorizate sa puna xenon doar daca e oem. fiind am nu este aprobat de rar. si cum ziceam cine isi pune xenon sa vada bine nu de fite isi pune de 4300 care lumineaza mai tare decat 6000 si nu e nici albastru.

daca ai circula si tu cu masina macar jumatate cat circul eu si la 2 secunde te-ar orbi un cretin ai avea si tu ceva cu astia... mai ales cand au 6000-8000k in faruri fara lupa si proiectoare aprinse simultan bineinteles, reglate in sus sa vada ei bine... :geek:

DSF
13-11-2010, 12:25
doua chestii:
- cand mergi noaptea cu masina cine te pune sa te uiti in farurile lui sau vrei sa vezi cati k are la xenon? (trebuie sa fi atent la drum nu la farurile masinii care vine din fata)
- ai dreptate cele de 4300 k (luninozitate 3500 lumeni) lumineaza cel mai tare dar totusi esti de acord cu ele, cred ca esti matsochist iti place sa fi orbit, iar cele care nu iti plac tie adica de 6000k (luninozitate 2800 lumeni) si 8000k (luninozitate 2400 lumeni) lumineaza mai slab decat cele de 4300k deci daca esti orbit este din cauza celor de 4300k

Ratonul
13-11-2010, 14:03
ideea era ca cei ce-si pun 4300 le pun strict pt a vedea mai bine si le regleaza corespunzator plus lumina de 4300 nu e asa deranjanta la ochi ca cele de 6000 care sunt puse "sa se vada ca au xenoane" si ridicate la acelasi nivel la care erau vechile halogene. nu am cum sa ma uit in alta parte daca masina vine din fata. doar nu ma uit pe camp sau inchid ochii pana trece.

Danny
17-11-2010, 19:31
Tocmai mi s-a defectat becul de pe dreapta ... in viraje vedeam eu ca clipea (ca un scurtcircuit) .. azi am desfacut si m-am uitat. Am gasit balastul atarnat in jos .. l-am luat, l-am pus la loc unde era, dar becul nu mai ardea. Am miscat firele pe acolo toate, m am uitat la sigurante .. nimic ... cel din stanga merge, se aude balastul cum merge .. dar cel pe dreapta nu (nici balastul nu se aude). Cand pornesc farurile se aprinde si cel din dreapta pt 3-4 secunde si apoi se stinge. Stie cineva ce ar putea sa aiba? Sa se fi dus balastul ?

Aseara la fel n-a mai mers ... l-am lasat asa ca eram pe drum si mi-am continuat drumul, pe drum revenindu-si, dar la fel, in viraje clipea becul drept. O sa ies acum iar sa vad ... poate isi revine pe drum

Borisake
17-11-2010, 20:52
Bec mort. Asta inseamna. Schimba-l.

Danny
17-11-2010, 22:14
Si daca e becul ars ... de ce se mai aprinde cand pornesc farurile ? Pentru 3-4 secunde ?

Alex-F1
17-11-2010, 22:15
Nu e mort de tot :D

Borisake
17-11-2010, 23:30
Crede-ma si eu l-am schimbat pe al meu. Nu este un bec cu filament intr-un balon, este un bec cu doi ploti intre care se face descarcare electrica (arc electric) in gaz. Becul este crapat si de aceea da sa se mai aprinda.
Da-l jos si o sa vezi ca am dreptate.

Danny
17-11-2010, 23:46
Ce bec (model-firma) imi recomandati sa-mi cumpar ? eventual si un site ... de unde sa-l cumpar ca nu stiu..

tzaga
17-11-2010, 23:54
made in china.....ca doar de acelea cred ca ai avut si tu.....cauta pe net ......sau [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]) de acolo mai cumpar

Danny
17-11-2010, 23:59
Celalalt balast se aude un bazait mic ... cum ca functioneaza. Dar la asta nu se aude nimic ...

Borisake
18-11-2010, 00:13
Alungatu, ai votul meu.
Becurile sunt toate China si netul ii plin. Vezi de la un tip din zona ta cel mai bine.

Danny
18-11-2010, 00:15
Merci borisake .. o sa te plimb cu Cayman :D

Da ideea cu balasturile ? Ca unu se aude cum bazaie, celalalt nu? Eu l-am gasit pe cel 'defect' atarnand in fire ... si in viraje deci se legana si era posibil sa se loveasca de ceva ...

Borisake
18-11-2010, 00:28
Unele bazaie, altele nu. Nu este obligatoriu sa bazaie. Daca erai in Bucuresti iti demonstram eu ca este becul dus.

Danny
18-11-2010, 00:29
O sa schimb maine becurile intre ele sa vad. Va tin la curent

Ratonul
18-11-2010, 03:33
mai usor schimbi balasturile intre ele. iar daca e dus becul va trebui sa iei 2 becuri pt ca o sa fie diferenta de culoare si intensitate intre becul cel nou si cel pe care il ai pe masina.

Danny
18-11-2010, 20:36
Gata .. am fost aici la un service si problema e balast-ul. A pus alt balast si merge. Am vorbit deja .. sambata ma duc sa-mi schimb balastul.

Am optat sa-mi cumpar un KIT nou la 190 ron si sa pun pe masina doar balast-ul si becul din kit ... celalalt balast, firele si becul le pastrez pentru cand va fi nevoie de ele ... ca sa cumpar un balast ma ajunge ~100 ron... si pt 90 ron zic eu ca e mai buna afacerea daca iau tot KIT-ul

pavy
18-11-2010, 20:42
Pune kit-ul nou pe masina si pastreaza-le pe alea vechi.

Alex-F1
18-11-2010, 21:45
De acord cu pavy.... :yes:

Borisake
19-11-2010, 00:13
Era de la balast? Becul este ok? Mai rar, dar na, se intampla. La mine a fost becul pe simtomele pe care le ziceai tu.

Danny
19-11-2010, 14:39
Baiatul de la service mi-a recomandat sa iau kit nou, dar sa pun doar un balast si un bec.. si celalalt sa-l pastrez. Voi recomandati sa schimb tot KIT-ul si sa-l pastrez pe ala vechi ? De ce?

Si in a schimba tot kit-ul ... adica si firele ? Sau doar balasturile amandoua si becurile ?

Borisake
22-11-2010, 00:28
Se refera la balasturi si la becuri nu si la fire, ca banuiesc ca sunt prinse bine, dar nu prea vad cum altfel.
Eu ti-as sugera sa schimbi doar balastul cu pricina si becurile ambele ca risti sa aibe culori diferite chiar daca scrie pe ele ca sunt de acelasi nr de "K".

octavian4
22-11-2010, 13:57
Sigur o sa ai diferente de culoare! Schimba ambele becuri!

ManiacK2010
08-01-2011, 04:08
Unde pot sa vad sigur cati k am?! pe bec sau pe balastu?!

Alex-F1
08-01-2011, 11:06
Pe balast nu cred, ca ala n-are treaba cu cati k are becul. Io am pe firele dintre balast si bec cate un sticker mic, gen panglica, pe care scrie 6000k....ia uita-te sa vezi, poate ai si tu asa ceva! :wink:

Ratonul
08-01-2011, 12:42
scoti becul si vezi ce culoare are tija paralela cu becul. daca e albastra atunci ai 6000K (oare de ce au pus tija albastra si nu "alb diamant" la 6000 ? ;)) ), daca e maro ai 4300k.

Alex-F1
08-01-2011, 22:49
Deci, aici avem xenon de 6.000k, 35W, pus pe masina mea (faruri cu lupa AM, marca InPro)! :king: Unde-i totul albastru domnilor sau cine nu stie culorile? :tongue:

Ratonul
09-01-2011, 00:17
se vede clar ca bate spre albastru, mai ales spre extremitati se observa (si scriu de pe tel). Sa te duci la service sa-ti regleze farurile. Cel din dreapta bate mai sus.

Alex-F1
09-01-2011, 00:49
Da, bate usor spre albastru, corect, dar pana la albastru mai e cale lunga! Si pt. cultura ta {din} generala (desi tare ma mir ca nu stii), farul din dreapta asa trebuie sa bata, mai sus....sau farul din stanga mai jos, cum vrei sa spui.....si sunt reglate in service. :tongue:

Ratonul
09-01-2011, 11:58
pai ceva ce bate spre albastru e un albastru deschis. sau e alb albastrui? dar alb negricios cum e ?
te-ai dus la un service dupa ce au inchis si ti-ai reglat singur farurile la ei in curte sau cum ?

uite cum ar trebui reglate. sus cum trebuie, jos cum ai tu (in poza din paint). ti-am desenat sa intelegi. cu negru un far cu rosu celalalt far.

Alex-F1
09-01-2011, 23:01
Uite peste 2 saptamani imi expira ITP-ul....cand merg sa-l fac pe cel nou, o sa-i pun pe baieti sa verifice farurile cu aparatul si sa regleze daca considera necesar, e bine asa? :tongue: Oricum fata de farurile stock, astea cu lupa is OZN-uri frate!!! :thumbsup:

Si daca tot discutam de xenon, lumina etc., cred ca merge si asta aici: [Only registered and activated users can see links]

kelly_2megu
17-09-2014, 21:56
Care ii diferenta dintre instalatia xenon de 35w si 55w si intre culorile 4300k si 6000k care ar fi mai buna? si cat ar costa un kit bun?

Alex-F1
17-09-2014, 22:48
Pai cea de 55W lumineaza mai tare decat cea de 35, iar cea de 6000k are o usoara tenta albastruie fata de cea de 4300k, care e albul normal al becurilor halogen....ca vizibilitate, cea de 4300 e mai buna...eu am avut de 6000, iar acum am de 5000, mare diferenta nu e....o idee mai alba lumina de la 5000, nu mai are acea tenta albastruie. Kiturile toate-s chinezarii si duc linistit 2-3-4 ani...astea costa pana in 200 RON. Sunt si mai scumpe, fabricate vezi Doamne sub licenta Philips sau mai stiu eu ce, dar tot chinezarii si nu se justifica diferenta mare de pret.

baracuda
18-09-2014, 09:31
Diferenta de vizibilitate pe foaie intre 4300k si 6000k este teoretic de circa 8-10% insa real nu pre poti aprecia. Totusi culoarea luminii incepe sa joace un rol in situatii de ploaie sau ceata, cand espe preferabil un 4300 fata de 6000k. Legal vorbind, daca te opreste pt 6000k te opreste si pentru 4300k. Mai sus in spectru, gen 8000k pierderea de lumina este vizibila si deja sari ff mult in ochi :d.

kelly_2megu
18-09-2014, 20:14
Eu am acuma halogen de la philips am dat 150 ron pe 2 becuri si as vrea sa imi pus xenon de 55w 4300k se simte diferenta de lumina fata de ce am eu? sau as cumpara instalatia degeaba? m`am uitat pe internet de preturi si am vazut de la 30 de euro la 100 deci tot chinezari sunt si alea la 100?

passat lover
18-09-2014, 21:39
sigur, tot china!
eu cred ca sigur se va vedea mai bine cu ce vrei tu sa iei,si eu am 2 becuri osram nightbraker pe masina si vreau si eu xenon

kelly_2megu
18-09-2014, 21:44
deci toate is made in china :)) dar se merita sa schimb philipsurile pe xenoane de 55w 4300k ?

spanu110976
18-09-2014, 22:35
Eu am avut pe masina vreo 4ani 6000k/55w. Acum am 4300k/55w. Deci probandu-le amandoua recomand 4300k/55w.
Alex-F1 poate sa-ti confirme cum se vede noaptea. Se vede impecabil, lumina alba si bineinteles am si farurile impecabile.

Alex-F1
19-09-2014, 01:45
Corect, pune un 4300k/55W si aia o fi ce trebe! :yes:

f l o r i n
19-09-2014, 15:00
Eu am acuma halogen de la philips am dat 150 ron pe 2 becuri si as vrea sa imi pus xenon de 55w 4300k se simte diferenta de lumina fata de ce am eu? sau as cumpara instalatia degeaba? m`am uitat pe internet de preturi si am vazut de la 30 de euro la 100 deci tot chinezari sunt si alea la 100?


sigur, tot china!
eu cred ca sigur se va vedea mai bine cu ce vrei tu sa iei,si eu am 2 becuri osram nightbraker pe masina si vreau si eu xenon

sa facem deosebirea intre un produs original fabricat in China sau alte tari asiatice..... si o chinezarie - denumire care a fost asimilata in timp, produselor contrafacute..... si de slaba calitate.

un bec original Philips, nu are importanta mare unde este fabricat.... tot o sa fie ok. O facatura.... tot facatura ramane.....

ionutctn2000
19-09-2014, 15:07
Exista niste Osram-uri D2S 66240 5000k Cool Blue Intense - le tot lauda americanii, asta pentru cine nu vrea sa cumpere 4300k.