PDA

Arată Versiune Întreagă : Despre injectoarele PD (Pompe duse) - Probleme si rezolvari



Pagini : 1 2 3 [4]

antracs18
12-02-2014, 16:26
Cu avansul pe minus.

turmyx
12-02-2014, 16:29
Si despre valorile postate?

antracs18
12-02-2014, 16:31
Ai un injector peste 1 ca si mine de altfel. Nu e asa de speriat.

turmyx
12-02-2014, 19:49
Dar avansul de ce este asa mare?
Are careva o explicatie?

DeViAnS
13-02-2014, 08:39
pentru ca asa e pusa distributia.. ajusteaz-o putin : [Only registered and activated users can see links]

f l o r i n
13-02-2014, 15:59
da, regleaza avansul intai. Avem diy si la noi pe forum.

amicull
13-02-2014, 16:52
maine doresc sa reglez avansul care momentan e -3.9.
dupa modificarea avansului spre 0 doresc trebuie sa modific ceva valori in VCDS? cantitatea injectata...?

Borisake
13-02-2014, 18:48
Nu ai ce modifica. Valoarea injectata nu o poti modifica cu vag-ul.

Rumburak
13-02-2014, 19:05
M-ai dezamagit Sorine :-))))

Borisake
13-02-2014, 19:11
Bine, fie. Poti face ceva, dar ii frectie la piciorul de lemn. Modifici avansul si se duc dracu injectoarele si avansul, dar cum ziceam. Nu rezolvi nimic.

turmyx
13-02-2014, 21:42
17241
Asta era inainte ca sa reglez injectoarele
Asta dupa17242
O parere

amicull
13-02-2014, 21:50
nu ma pricep practic la mecanica prea bine insa dupa teorie pot spune ca este aproape la fel ca si inainte fara sa le reglezi, aproape nesemnificativ. sigur o sa isi dea cu parerea cei mai experimentati...

ely862me
13-02-2014, 22:18
Poti sa reglezi cat vrei, al patrulea tot asa o sa dea(restul incearca sa il corecteze pe ala, cam asa lucreaza). Ideea este ca daca nu ai probleme cu motorul, sa nu ti faci probleme.

klausu25
13-02-2014, 22:21
nu ma pricep practic la mecanica prea bine insa dupa teorie pot spune ca este aproape la fel ca si inainte fara sa le reglezi, aproape nesemnificativ. sigur o sa isi dea cu parerea cei mai experimentati...



Si eu am aceeasi parere! :beer:

cosminwon
13-02-2014, 22:21
Macar ai incercat!Daca esti sigur ca ai facut reglajul bine,eu zic sa le lasi asa.Incearca si pune-i si avansul cat mai pe 0 si vezi dupa aia corectia pe injectoare.Ce nu cred eu ca stie multa lume,sunt valorile care trebuie sa fie pe grupul 23.As fi curios sa vad care este marja la grupul 23!

turmyx
13-02-2014, 22:51
Si eu, poate ne ajuta uni specialisti, avvem aici catvi.
Aveau joc mai ales inj 4 .acum pare mai silentios

Borisake
14-02-2014, 01:29
Cica pe 23 trebuie sa fie cat mai similare.

cosminwon
14-02-2014, 08:00
Da,dar trebuie sa fie pe +,pe -,pe zero...?

turmyx
14-02-2014, 08:55
Eu am auzit ceva, ca ar fi vorba de ceva electronica injectoeului!? Mi- zis un mecanic ca inj 4 care este pe -71cand se va duce va fi partea electronica .
Motorul merge foarte bine si e destul de silentios, porneste bine si la rece si la cald, consumu in relantin e 0,6 fara consumatori doar avansu ala nu stiu daca ar merita sa-l aduc spre 0.

Borisake
14-02-2014, 08:56
Sa tinda spre 0. Dar nu am vazut multe masini sa fie simetrice si cu valori mici spre 0. Mai multe am vazut EDC 16. Dar nu am o explicatie pt asta.

turmyx
14-02-2014, 09:02
La grup 4 casuta 2 acolo am 1,2 si ar trebui sa fie intre 4 si 2 , aia ce inseamna

cosminwon
14-02-2014, 09:13
Daca nu ma insel,ala este avansul la pornire,adica BTDC.

Borisake
14-02-2014, 09:15
Pai este in interval. Ai 1.2 ATDC, maxim ii 2 ATDC. Scrie ca-i inceputul injectiei, dar cum se traduce mai exact asta nu stiu sa te lamuresc. Nu au stiut nici mie sa-mi explice softistii. Vb generala: Nu ai tu treaba acolo...hihihihihihihi

turmyx
14-02-2014, 09:21
Poate nu inteleg eu dar 1,2 nu este intre 4 si 2

adidc
14-02-2014, 09:28
Tot sapand dupa problema mea la 2.5 TDI (AKN) am zis sa intreb aici fiind arie dedicata:
In urma erorii aparute la scanare "needle lift sensor G80" am descoperit care e injectorul 3, si anume ultimul catre habitaclu, cum te uiti la masina pe randul din stanga. Din tonele de poze de pe net am ajuns la concluzia ca unele au "firul" sau mufa sub capac iar altele deasupra (si aici ma refer la capacul de la axe). Spun asta pentru ca la mine nici urma de fir la injectoarul 3 sau la altul. Singurele fire ce apar pe acolo sunt cele care merg la bujii. Deci s-ar parea ca la mine ar fi sub capac acest fir.
In alta ordine de idei daca si asa am cumparat garniturile pentru capace si vreau sa le schimb as putea sa rezolv toate dintr-un sut.

Acum incep cu intrebarile adevarate:
1. Injectorul numarul 3 este diferit de celelalte sau sunt toate la fel numai ca asta are firul conectat?
2. Avand in vedere ca prin toate pozele cu injectoare apare acel "injector needle" tind sa cred ca toate il au, deci ar putea fi si la alt injector problema?
3. Daca schimba injectorul 3 trebuie sa cer separat G80-ul (nu am gasit nici unde cum arata) sau vine pe injector?

Daca stie cineva apreciez orice raspunsuri.

cosminwon
14-02-2014, 10:02
Injectorul cu fir,este diferit fata de celelalte.El vine cu G 80-ul montat pe el si nu cred ca se gaseste aparte.Din ce am vazut eu pana acum,mufa injectorului este afara,nu in interiorul capacului.
Iti face figuri la pornire de vrei sa schimbi injectorul?Daca nu,eu zic sa-l lasi asa ptr ca este o problema comuna la 2,5.

ionutctn2000
14-02-2014, 10:03
[Only registered and activated users can see links]

turmyx
14-02-2014, 11:03
Care ar fi avantajele daca as aduce avansul de la 2.8 spre 0? Ps. Consumul in relantin 0,6 fara consumatori

Borisake
14-02-2014, 11:15
Poate nu inteleg eu dar 1,2 nu este intre 4 si 2
Ia vezi acum intelegi?

[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])

cosminwon
14-02-2014, 11:50
El cauta valoarea BTDC dupa ce a pornit motorul si arata ATDC.De asta ii dadea cu virgula!:))

Borisake
14-02-2014, 12:00
Pai eu i-am incercuit actualul si specificul. Oricum alea cred ca se modifica odata cu reglajul avansului, dar nu sunt sigur, ca sincer nu am urmarit asta. Dar asa banuiesc.

cosminwon
14-02-2014, 12:46
Acolo ai avansul pe care il regleaza ECU motorului si se numeste avans dinamic.Ceea ce reglam noi din fulia axei cu came se numeste avans static si este singurul avans asupra caruia putem interveni mecanic.
Daca nu ma insel,valorile aratate de vag com sunt valabile doar la pornirea motorului,nu si dupa.

DeViAnS
14-02-2014, 13:10
bai nu stiu care e smecheria, dar si la tine..si la un prieten si la mine.. tot injectorul 4 face pe nebunu. Si problema e ca nu am gasit pana acum inj cu FX la sfarsit..(asta mi-a scos etka dupa vin ca as avea)

turmyx
14-02-2014, 13:55
Mersi de raspuns mi-am dat seama.
Care ar fi avantajele daca as aduce avansul de la 2.8 spre 0? Ps. Consumul in relantin 0,6 fara consumatori
Eu cum as putea dupa vin sa aflu injectoru ca ieri cand am reglat am uitat sa ma uit pe cod

amicull
14-02-2014, 14:04
turmyx, iti comunic eu deseara ce se intampla. dupamasa merg sa modific avansul pe care il am acum respectiv -3.9, il aduc spre zero. consumul la relanti fara consumatori cu motorul cald este de 1l/h. deci al meu e dereglat rau(cred). la tine daca modifici poate va creste putin consumul zic eu. poate la tine este mai bine cu avansul spre +.
incearca ca nu ai ce sa pierzi dar inainte fa semne sa stii cum a fost initial in caz ca nu iti merge mai bine sa stii sa revii cum a fost initial.

turmyx
14-02-2014, 14:08
Mersi astept atunci.
La tine pe BC e 1 sau cu vag com?

cosminwon
14-02-2014, 14:54
S-a zis un pic mai sus ca NU poti fi sigur de codul injectoarelor,daca te iei dupa codul vin!Trebuie sa demontezi capacul axei cu came si sa te uiti la codul scris pe ele.
S-a mai discutat si despre modificarea avansului.Daca il duci pe + iti scade consumul(cu conditia ca toate componentele motorului sa fie bune) dar devine nesesizabil mai "puturoasa",iar daca il duci pe -,consuma ceva mai mult.Ideal,in teorie,ar fi sa il pui pe 0.Dar cum apar uzuri ale motorului si ale injectoarelor,nu da randament sa fie pe 0 la toate masinile.

turmyx
14-02-2014, 15:50
Mersi de raspuns si scune

amicull
14-02-2014, 18:00
am reglat avansul si vreau sa va zic ca am nimerit exact 0.0, rareori apare -0.5. desigur si consumul in bord a scazut de la 1l/h la 0.7.
deasemeni compensatiile injectoarelor s-au modificat, acum sunt mai aproape de 0.
multumesc tuturor celor care m-au sfatuit!
ATENTIE- se invarte de acel surub cu cheia de 18mm doar cate putin, 1mm inseamna foarte mult, prea mult chiar!

f l o r i n
15-02-2014, 09:46
da, se poate citii in aria DIY, cum se face acest reglaj fin.

e altceva acum, se aproprie de normal.

adidc
15-02-2014, 23:47
...Daca nu,eu zic sa-l lasi asa ptr ca este o problema comuna la 2,5.

Pai din pacate nu mai trage masina. Dupa diagnoza, respectiv stergerea erorii a mers iarasi mai bine dar ulterior iar s-a puturosit. Peste 80 la ora e dezastru iar la pedala nu mai reactiomeaza deloc cum trebuie. Daca tot e 2.5 macar sa mearga...

cosminwon
15-02-2014, 23:52
Pe toate 2,5 pe care am pus vag-ul,dadea eroarea de injector.Toate trageau/fugeau bine,doar ca la pornire mai faceau figuri cateodata.Fa-i un log in mers in grupurile 3;10 si 11 si vezi ce valori ai.Este posibil sa fie din alta parte.

adidc
15-02-2014, 23:55
Am sa incerc sa gasesc pe cineva sa fac si in mers. Asta la care am fost nu prea parea disponibil.
Masina porneste literalmente la sfert indiferent de temperatura sau cat sta.
Mai sap sa vad ce o fi.

DeViAnS
22-03-2014, 13:47
Dupa 150 Litri de motorina cu Metabond Megasel, compensarea la injectorul 4 ( care imi facea probleme), a scazut de la + 0.85 la +0.45.(respectiva compensatie era maxima, cu motorul turat, la relantiu este mai mica compensarea) Am facut log inainte sa il pun aditivul, si am facut si azi dupa cantitatea respectiva consumata, ca sa elimin efectul placebo. Daca sunt sceptici, pot pune si cele 2 LOG-uri. Aaa.. si consumul de la 0.8 l/h a ajuns la 0.6 l/h. O sa revin cu noi date dupa inca 100-150 litri consumati, sper sa il readuc pe drumul cel bun .. :rusinat:

misu tdi
23-03-2014, 22:27
... sau sa il omori de tot.

DeViAnS
24-03-2014, 08:20
nu e problema.. injectoare inca se gasesc la vanzare.. ce-as avea de pierdut? Pana una alta a facut numai bine.. daca se razgandeste si merge spre rau.. asta e.. karma :D

f l o r i n
24-03-2014, 11:18
Dupa 150 Litri de motorina cu Metabond Megasel, compensarea la injectorul 4 ( care imi facea probleme), a scazut de la + 0.85 la +0.45.(respectiva compensatie era maxima, cu motorul turat, la relantiu este mai mica compensarea) Am facut log inainte sa il pun aditivul, si am facut si azi dupa cantitatea respectiva consumata, ca sa elimin efectul placebo. Daca sunt sceptici, pot pune si cele 2 LOG-uri. Aaa.. si consumul de la 0.8 l/h a ajuns la 0.6 l/h. O sa revin cu noi date dupa inca 100-150 litri consumati, sper sa il readuc pe drumul cel bun .. :rusinat:

compensatia nu era f. mare.... nici initial.

asteptam feedback in timp

stanciu767
30-03-2014, 20:04
am si eu o problema cu injectorul nr 4 la un motor avf in sensul k numai pulverizeaza motorina ci pisa,sa schimb doar injectorul 4 sau toate,second hand sau nou!

bogdan_eon
30-03-2014, 20:17
Eu zic sa il schimbi doar pe cel defect cu unul second bun.

stanciu767
30-03-2014, 20:29
dak i-au unul second hand trebuie sa aiba vreun cod sau ceva k sa nu iau unu care sa nu se potriveasca cu celelante?

bogdan_eon
30-03-2014, 20:33
Trebuie sa desfaci capacul la motorul tau si sa vezi ce terminatie are codul la injectoarele tale, trebuie sa iei cu acelasi cod

DeViAnS
31-03-2014, 08:38
cum ti-ai dat seama ca pisa si nu mai pulverizeaza? ceva valori pe vag-com? ca banuiesc ca demontat nu ai cum sa-ti dai seama..

AntoniuDinu
07-04-2014, 19:40
Buna ziua,
sunt nou pe acest forum si va rog daca ma poate cineva ajuta cu un sfat.Am un vw Caddy 1.9 TDI cu injectoare PD.Masina a ineceput sa mearga in 3 pistoane, la inceput sporadic in mers, trebuia sa o opresc apoi pornea si mergea normal.Apoi problema a devenit acuta si dimineata la pornire (porneste la sfert) merge normal dar cum depasesc 2000 rot/min incepe iar sa mearga in 3 si nu-si mai revine decat cand apa aajunge la 90 grade si la fel trebuie sa o opresc si sa repornesc.Am pus testerul pe ea si imi dadea urmatoarele valori la injectoare. 1:-2.89 2:+0.33 ,3:+1.6, 4 :+1.4.La service mi-au verificat cablajul, l-au curatat au strans papuci, au inevrsat injectoarele intre ele, am schimbat o-ringurile, suruburile de reglaj si tijele din capul injectorului fara sa se schimbe ceva in comportamentul masini.Am schimabt toate cele 4 injectoarele cu unele SH, iar testerul acum da alte valori 1:+1.33, 2:1.50, 3:-2.99, 4:0.23.Logo-ul a fost facut cand masina mergea in 4 dupa ce s-a incalzit, iar la acceleratie oscileaza toate valorile inclusiv cea de -2.99 se duce in -2.66.Daca pun testerul la rece inainte de prima pornire, valorile sunt ca cele de sus, dupa prima acceleratie cand incepe sa mearga in 3 toate cele 4 injectoare intra in vrie si ajung la o valoare de 3 unule cu minus altele cu plus, fara ca masina sa se opreasca.Va rog mult daca aveti un sfat pentru mine, o sugestie, de mecanici pe care-i cunosc m-am saturat si nu mai inteleg nimic.
Va multumesc

Petru Daniel Tămaș
12-04-2014, 09:35
1793117932
Buna ziua, am o problema cu un injector de cand mi-am luat masina pe VAG-COM im dadea +1.76, celelalte incercau sa il corecteze fiind toate pe "-"
Am schimbat Oringurile la toate si am fost la mecanic sa le regleze la 225grade (conform specificatiilor)
Toate bune, 0.6l/h, motorul tot trepida la relantiu dar se auzea frumos.
Ieri a inceput sa trepideze foarte tare iar un prieten a spus sa ii schimb injectorul cu probleme. Mi-a dat un injector SH identic de pe alta masina care este in parametri, acelasi cod, tip, si m-am pus sa il schimb.
Cand am deschis capacul de la culbutori surpriza: ?!? (poze atasate) injectorul cu probleme mi-a papat rola culbutorului!
Puteti sa imi spuneti cauza? ca sa nu ii schimb culbutorul (daca il gasesc nou sau SH si axa cu came) sa ii refac reglajul si sa patesc la fel sau la altul.

Dupa constatarea problemei am montat totul la loc, reglat injectorul, si i-am dat cheie. Motorul merge altfel, nu mai trepideaza, schimbatorul de viteze sta pe loc.
Motorul e 1.9 TDI AVF 131CP.

Va multumesc

DeViAnS
23-04-2014, 17:18
imi ziceti ce injectoare mai sunt compatibile cu cele BA la final? in afara de FX..

Borisake
23-04-2014, 18:14
AR

DeViAnS
24-04-2014, 15:11
De AL ce ziceti? Am vazut ca s-au pus atat pe 131 cat si 150 cai? Nu se pupa cu ce am eu (BA). Am pus ieri un AR pe masina (inj 4) si mi s-a modificat grav compensarea pe inj 1 si oscila si putin, asa ca l-am pus pe al meu original la loc. (Operatiunea s-a facut cu schimbare oring si surub de fixare inj) Actualmente inj 4 sta intre +045 si + 1,5, iar celelalte in compenseaza pe (-). Intreb de AL ca are un cunoscut.

Laurentiu Utiu
24-04-2014, 15:41
AL am si eu pe AVF-ul meu. Se potrivesc 100%. De fapt sunt cele mai bune pt motorul asta.

amicull
24-04-2014, 15:46
cam ce pret are un injector pt AVF second in stare buna daca stie cineva. ma gandesc ca poate imi trebuie un injector ca a facut figuri, a ramas blocat si abia a pornit masina

iulian_2007
24-04-2014, 15:48
Eu stiu ca daca pui AL trebuie sa schimbi si softul sa mearga cum trebuie.

Laurentiu Utiu
24-04-2014, 15:49
in jur de 100 euro. Depinde si de vanzator. Eu pe ale mele le-am trimis la Sinaia la test. De acolo mi-au dat o fisa de rezultate...si scria tot de spre ele. Ca se blocheaza, la cald, au corectie mare...etc. Si stiam una si buna.

Borisake
24-04-2014, 16:51
De AL ce ziceti? Am vazut ca s-au pus atat pe 131 cat si 150 cai? Nu se pupa cu ce am eu (BA). Am pus ieri un AR pe masina (inj 4) si mi s-a modificat grav compensarea pe inj 1 si oscila si putin, asa ca l-am pus pe al meu original la loc. (Operatiunea s-a facut cu schimbare oring si surub de fixare inj) Actualmente inj 4 sta intre +045 si + 1,5, iar celelalte in compenseaza pe (-). Intreb de AL ca are un cunoscut.

Cand ai pus injectorul cu AR cum iti mergea motorul la ralantiu? Ce an este masina ta? Daca ai BA ce terminatie de serie ai la ECU? KD? Daca ai KD nu o sa-ti mearga-n veci AL fara modificare de soft.


AL am si eu pe AVF-ul meu. Se potrivesc 100%. De fapt sunt cele mai bune pt motorul asta.

AL s-au pus pe maisnile 2001. Dupa, AR pana prin 2004 jumatatea anului si dupa BA pana la final. Ce an este masina ta. Ce versiune de soft ai la ECU, literele din capatul seriei.


in jur de 100 euro. Depinde si de vanzator. Eu pe ale mele le-am trimis la Sinaia la test. De acolo mi-au dat o fisa de rezultate...si scria tot de spre ele. Ca se blocheaza, la cald, au corectie mare...etc. Si stiam una si buna.

Cat te-a costat testul la Sinaia? Multumesc.

DeViAnS
24-04-2014, 17:05
Borisake masina este aprilie 2004. Etka conform vin, mi-a scos ca am FX, iar cand am desfacut capacul sa ma uit am gasit BA. Cu AR pe masina, masina a pornit normal, la relantiu mergea cu oscilatii, insa n-am lasat-o sa ajunga apa la 90 grade. Cat despre compensari, AR indica pe - mult , si mi-a trecut compensare mare pe + la inj 1. Codul ecu nu stu unde sa-l caut sa ma uit, poate imi spui tu unde il gaseesc mai repede.

Borisake
24-04-2014, 17:10
Da. Si eu am avut problemele astea cand mi-am pus AL-urile, avand BA pe masina cu soft KD. Pana nu am pus softul original al injectoarelor AL nu am facut treaba.
Daca la tina iti da conform ETCA, FX la inj, ii posibil sa-ti fi pus cineva BA si cu soft de BA. Pune VAG-ul pe motor, pe Engine si pe campul 001 cand se logheaza interfata iti da ce versiune de soft ai. Eu pe ECU am KD si in realitate este EH.

DeViAnS
24-04-2014, 17:37
Bag seama ca la mine acel LJ ar fi .. [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])

Laurentiu Utiu
24-04-2014, 18:31
AL s-au pus pe maisnile 2001. Dupa, AR pana prin 2004 jumatatea anului si dupa BA pana la final. Ce an este masina ta. Ce versiune de soft ai la ECU, literele din capatul seriei.



Cat te-a costat testul la Sinaia? Multumesc.[/QUOTE]

Masina e din 2002 . Ecu e 038 906 019 EP daca m-am uitat bine pe un scan la "part no" pe engine.
Testul pentru injectoare a fost de 50 lei per injector. De reparat nu repara...doar le lesteaza pe un banc special.
Uite o poza cu fisa. Daca te uiti la pozitia 5 la ultima casuta la 100 rot/min injectorul arata 0.....ala se bloca la mine la rece si mergea zgaltait motorul pana se incalzea plus fum alb in spate la pornire dimineata.
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])

DeViAnS
24-04-2014, 19:32
Asadar la mine ce sa inteleg?! ori le schimb toate, fie caut un BA? Decat sa le schimb toate mai bine ma duc la buzau la cel care le repara, le calibreaza, demonteaza/monteaza, etc

tama
24-04-2014, 19:55
Etka ti-a dat tie un cod de injector reconditionat. N-ai sa-l gasesti second nicaieri. Daca in etka nu iti da cod de nou si cod de reconditionat, atunci inseamna ca ei nu mai furnizeaza piesa noua.

amicull
24-04-2014, 20:53
ce parere aveti de corectiile si starea injectoarelor mele?
abia a pornit masina din cauza primului injector care a ramas blocat apoi si-a revenit.
rog frumos sa aruncati o privire si sa ma sfatuiti ce e de facut, daca mai merg injectoarele sau sa ma gandesc sa schimb, cel putin primul care a facut probleme.

ely862me
30-04-2014, 20:24
Salut !
As avea si eu nevoie de putin ajutor:

As vrea sa schimb un injector care da eroarea cu " Regulation range exceeded ", si am gasit la vanzare niste injectoare de AUY tot 115 cp, codul este 038130073 AK . Ale mele au terminatia F (ATJ 115 cp) .

Daca schimb doar unul credeti ca vor fi probleme de soft avand in vedere ca este alta terminatie ?
Daca le schimb pe toate patru vor functiona cu softul actual ?
Multumesc !

Borisake
01-05-2014, 01:14
Clar, daca schimbi doar unul si nici nu face parte din seria ta, o sa ai probleme, si la fel si cu cele 4 daca nu fac parte din seria softului.

ely862me
01-05-2014, 01:57
Cum aflu ce suporta softul meu atj? Vad ca atj si ajm au acelasi soft ECU, iar la Sharan are mai multe softuri ECU .

VW Passat (3B) TDI 1,9 ATJ 038906019AJ
VW Passat TDI 1,9 AJM 038906019AJ
VW Sharan TDI 1,9 AUY 038906019ET
VW Sharan TDI 1,9 AUY 038906019FC
VW Sharan TDI 1,9 AUY 038906019LQ
VW Sharan TDI 1,9 AUY 038906019J

DeViAnS
01-05-2014, 02:23
vis`a`vis de problema mea, am incercat un BA trimis de un coleg de aici, insa s-a manifestat la fel ca cel AR montat precedent. Asadar, ca mi-am luat inima in dinti, am schimbat oringurile la toate, am schimbat intre ele injectorul 4(cel cu corectia mare pe +) cu injectorul 3, am facut un reglaj la 180 de grade, si s-a imbunatatit mersul, in sensul ca nu mai am trepidatii la relantiu, (schimbatorul de viteze nu mai vibeaza). Chiar daca si-a pastrat corectia cu + injectoul 4 (acum 3), aceasta este mai mica. Planuiesc ca in viitorul apropiat sa-mi fac sigur reglajul mult mai fin. consum la relantiu intre 0.6-0.8 l/h.
Suruburile de strangere injectoare le-am pus noi, insa au fost stranse la mana, sper sa nu fie stranse prea putin sa se slabeasca in timp.

Borisake
01-05-2014, 07:00
Se strang la 12 Nm + 270 grade. Sigur nu ai ajuns la strangerea ceruta. Ti se face mila sa mai strangi, ca dupa ti se face frica sa nu pocneasca ceva.

DeViAnS
01-05-2014, 10:02
Stiu la cat de strang, dar din lipsa de scule.. :((

DeViAnS
10-05-2014, 21:29
dupa circa 700 km parcursi de la operatiunea de schimbare oringuri+suruburi, am urmatoarele impresii.. La cald nu mai trepideaza.. insa este clar ca injectorul 4 este cu probleme pentru ca i-am schimbat locul si s-a mutat problema. Daaaar, la rece .. am trepidatii mai mari decat pana sa umblu la injectoare. Ceva interpretari asupra fenomenului?
Inca o intrebare.. la reglajul injectorului cand strangi boltul injectorului, strangi pana se blocheaza? sau cat simti usor ca tine la mana? (teoretic am inteles 4 Nm.. dar la fel.. de unde scule asa scumpe)

bogdan_eon
10-05-2014, 21:53
Cat simti foarte usor la mana, nu forta absolut deloc!

catalin1985
29-05-2014, 09:37
ai verificat si axa cu came eventual tachetii? verifica camele sa nu fie rotunjite si tachetii sa nu fie plesniti deasupra ca altfel vei cauta problema de multe ori si tot nu vei avea un raspuns. vei mai schimba 10 injectoare si tot la fel o sa fie. eu am avut ieri la un touran problema aceasta la injectorul 3 aveam corectie de 1.43 si cand am demontat surpriza mare: axa came obosita rau de tot si tachetul pe admisie gaurit, schimbat tacheti noi, axa cu came sh in stare foarte buna, oringuri noi,reglaj injectoare si pornit, corectia acum este 0.02 aproape perfect.

DeViAnS
29-05-2014, 14:59
Cum spuneam si mai sus... am mutat injectorul pe alt cilindru si s-a mutat acolo corectia... deci e clar injectorul. ( axa cu came am schimbat-o anul trecut impreuna cu tachetii OE si am verificat-o, deci o scot din cauza) Urmeaza sa gasesc un injector in stare cat mai buna, pt ca mi-am cumparat deja un nou set de oringuri, suruburi de strangere injector, mi-am facut rost de cheie dinamometrica 4-24 NM, raportor (cheie de grade) si deasemenea mi-am cumparat si suruburile de strangere de la axele de culbutori ( 8 buc), insa acestea 8 (pt ca sunt mai scumpe :D o sa le schimb doar dupa ce vad ca injectorul inlocuit e ok)

DeViAnS
03-06-2014, 23:22
Cei care vreti sa curatati calamina de pe diuzele injectoarelor si arsura aia fara frecarea duzelor, incercati cu incredere Triumf pentru aragaz/cuptor, merge brici, cade singura, daca mai dai si cu o carpa moale..iese curat curat.

Rumburak
05-06-2014, 00:14
Triumf-ul e foarte coroziv. Trebuie mare atentie la cat timp este expus orice material. In unele cazuri poate face mai mult rau decat bine.

DeViAnS
05-06-2014, 08:06
sunt de acord cu tine, dar nu e nevoie sa le lasi la "inmuiat", dai cu solutia, astepti 5 secunde si stergi cu carpa/burete.

f l o r i n
05-06-2014, 09:29
exista si solutii dedicate injectoarelor.... poate sunt mai recomandate.....

tiiger
22-06-2014, 14:00
Buna ziua .Am s eu probleme cu passatul meu s va rog sa ma ajutati dk sunteti amabili.De o saptamana,la relantiu imi tremura motorul asa ca si cum ar merge in 3 pistoane; am fost l un mecanic recomandat de mai multi prieteni s mi-a spus ca e blocat injectorul 2, astfel l-am cumparat sh si lam pus, nu a mers din prima dar dupa 20 km si-a dat drumul.
Toate bune, insa dupa 2 zile masina a inceput sa faca aceleasi simtome, dar nu tot timpul, mai ales la cald. Am fost iarasi la tester si mi-a spus ca injectorul 3 face figuri avand eroarea: 16687/P0303/000771 - Cylinder 3 Misfire Detected ,in momentul cand motorul trepideaza ,inj 3 are val 2.99. Vreau s mentionez k nu face figuri tot timpul, am parcurs s 100 km s a mers f bine, iar l urmatoarea pornire mergea tot in 3 pistoane. astfel am deschis capacul d l chiuloasa unde am constatat ca surubul de reglaj d la injectorul 3 are o uzura in interior, de aprox 4mm mai mare decat inject 4 iar siguranta de la arc este rupta la ambele inj3 si 4. Este posibil ca inject 3 sa fie stricat sau trebuie doar schimbat surubul d reglaj s reglate toate injectoarele.

catalin1985
27-06-2014, 19:28
dupa eroarea pe care ai comunica-o pare a fi o problema de la mufa injectorului, da-o jos curata cu spray de contacte si mai strange putin papucii din ea. cu siguranta nu face contact.

alexander87
20-09-2014, 16:45
Buna ziua, am avut un AWX si in urma mai multor probleme a incetat sa mai functioneze, reparatia fiind mult prea costisitoare m-am orientat spre un "transplant" de pe o masina de anglia.
Am gasit un passat AVF si am luat motorul si cutia (6trepte) si le-am montat pe a mea.
Am facut la Florin o remapare la ECU ulterior la o verificare cu vcds aveam valori f mari pe injectoare. (voi atasa poza cum era cu cum este dupa ce am inversat primele 2 injectoare)
pe inj 1 -3.01 si inj 2 +2.99 .... am schimbat intre ele injectoarele 1 cu 2 dar valorile au ramas aproape neschimbate pt aceste injectoare dar sau schimbat pt 3 si 4 iar consumul relantiu a crescut cu 0.2.
Am descoperait cand am scos injectoarele ca nu au codul care trebuia sa fie aferent tipului de motor. la AVF trebuia sa fie AR sau BA - din cate stiu- si am descoperit ca am 4 injectoare AL (am inteles ca acest injector este de 150cp)
Am la relanti valoare relativ mare de 1.1 si 1.2 .
cantitatea injectata este peste 9
intrebarile mele sunt:
1. pot sa am aceste probleme cu consumul la relantiu din cauza injectoarelor ca nu sunt codul aferent?
2. trebuie facuta vreo adaptare in ECU sa recunoasca si aceste injectoare pt ca aceste sa consume mai putin sau sa lucreze in parametrii?
3. este cumva necesar un chip tunning ca sa ajunga masina la 150 ca sa se regleze si consumul cu injectoarele acestea?

Spre sa ma ajutati ca am obosit cate belele am avut cu masina asta, cu motorul vechi si acum cu acesta...

bogdan87
20-09-2014, 22:03
Ai verificat axa cu came? Daca ai facut rocada intre injectoare si nu se muta valoarea de 2,99 ii posibil fie uzata axa cu came.

alexander87
21-09-2014, 18:11
Ai verificat axa cu came? Daca ai facut rocada intre injectoare si nu se muta valoarea de 2,99 ii posibil fie uzata axa cu came.

Revin cu noutati. Azi am vrut sa plec din parcare. Am dat la automat totul ok pt 3 secunde si dupa a inceput sa trepideze urat si s.a aprins martorul de ESP. Dupa nu se mai tura decat cu f mare greutate.
Am pornit.o si oprit.o de 3 ori si la fel, iar a 4 oara a pornit normal. Ce poate fi? Astfel de probleme nu am avut niciodata.
Ce poate fi?

bogdan_eon
21-09-2014, 18:23
Neaparat facuta o diagnoza sa vedem ce erori ai atata timp cat s-a aprins acel martor s-au inregistrat niste erori, posibil sa fie contacte slabite pe la mufele injectoarelor, dar fara diagnoza vorbim degeaba.

alexander87
21-09-2014, 18:29
Neaparat facuta o diagnoza sa vedem ce erori ai atata timp cat s-a aprins acel martor s-au inregistrat niste erori, posibil sa fie contacte slabite pe la mufele injectoarelor, dar fara diagnoza vorbim degeaba.

Voi face maine si postez . Nu inteleg de unde atatea probleme pt ca aud doar cuvinte de lauda la adresa acestui model

DeViAnS
22-09-2014, 13:08
S-au pus AL si pe AVF, mai sunt colegi pe forum care au asa, insa tu cand ai schimbat motorul, ai schimbat si ECU ? deoarece injectoarele respective sunt facute sa mearga pe o anume versiune de ECU. Chiar spunea Borisake pe treadu asta ca el si-a inlocuit injectoarele cu unele AL si ca pana la rescrierea ECU nu i-a dat de cap.

alexander87
22-09-2014, 13:15
Nu am schimbat ecu, am mers la Florin si mi l-a remapat pe al meu. Voi vorbi cu Florin si sa.i zic acest aspect. Iti multumesc mult

alexander87
22-09-2014, 22:07
Revin cu noutati :
Am facut o diagnoza azi sa vad motivul pt care ieri imi mergea motorul ca un tractor si se aprinsese martorul de ESP.

Monday,22,September,2014,21:00:21:37412
VCDS Version: Release 11.11.0

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 DS
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G200SG 1348
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 12345
VCID: 6BDFB608199EEF6
2 Faults Found:

19466 - Relay for Fuel Cooling Pump (J445)
P3010 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240)
P1666 - 35-00 - Electrical Malfunction

Readiness: 0 0 X X X

De asemenea atasez si o poza cu canalul 13 cu valorile injectoarelor care erau cand am facut testarea .

DatuRobert
23-09-2014, 14:08
Salutare oameni buni si eu am o problema cu un injector banuiesc ca injectorul e problema.prima zi am auzit la relantin un tacanit mai tare motorul mergea destul de bine a doua zi am simtit trepitatii nu trage si in a doua la relantin trepideaza motorul ma gandesc ca doar 3 functione motor(AJM 85 kw an 1999)daca ma poate ajuta cineva cu informatii cum se schimba injectorul cum aflu care e dus pe aratura ce cheii am nevoie de ce sa tin cont la ce sa fiu atent (mentionez ca nu am posibilitatea sa-i dau o scanare sau sa o duc la service pt ca sunt in germania) si inca ceva toate 4 au fost schimbate deja la mana a doua rog foarte mult sa ma ajute cineva si i-mi cer scuze cada nu am postat bine o zi frumoasa in continuare tuturor

DatuRobert
23-09-2014, 14:40
Salutare oameni buni si eu am o problema cu un injector banuiesc ca injectorul e problema.prima zi am auzit la relantin un tacanit mai tare motorul mergea destul de bine a doua zi am simtit trepitatii nu trage si in a doua la relantin trepideaza motorul ma gandesc ca doar 3 functione motor(AJM 85 kw an 1999)daca ma poate ajuta cineva cu informatii cum se schimba injectorul cum aflu care e dus pe aratura ce cheii am nevoie de ce sa tin cont la ce sa fiu atent (mentionez ca nu am posibilitatea sa-i dau o scanare sau sa o duc la service pt ca sunt in germania) si inca ceva toate 4 au fost schimbate deja la mana a doua rog foarte mult sa ma ajute cineva si i-mi cer scuze cada nu am postat bine o zi frumoasa in continuare tuturor

redmex
28-09-2014, 20:36
va salut!am si eu o problema:pornesc motorul (la rece)totul merge perfect! cand pornesc motorul la cald imi trepideaza cateva secunde(4-5 secunde)arata pe maxidot consuml mai mare 1.1 apoi scade la 0.9l,mentionez ca de ceva timp la rece imi arata consumul de 0.7l iar cand ajunge motorul la 90 grade imi arata 0.9l,mentionez ca am fost la reprezentanta sa verifice injectoarele,au spus ca sunt ok dar imi recomanda schimbarea oringurilor+suruburi fara sa-mi garanteze rezolvarea problemei,o parere ceva?

bogdan_eon
28-09-2014, 20:41
Posibil injectoare cu probleme, vezi ce valori ai la injectoare la cald cu vcds

redmex
28-09-2014, 21:11
ma duc sa mai fac un test la ele si am sa pun valorile,cert este ca prima data mi-a dat pe injectorul 3 cu +1.6,am desfacut capacul si am strans cablajul,apoi mi-a dat pe 2 iar acum pe inj 1,nu stiu ce sa mai cred.....

flop1985
29-09-2014, 22:13
Salut baieti,
Mi-am cumparat din Anglia un golf 4 2001 cod motor AJM modificat. Ala zicea ca are ecu rescris egr scos. L-am luat in bani putini ca scoate fum alb la pornire cu miros de motorina si bate ceva, cred ca un injector. L-am adus pe platform si sta intr-o curte cat ma tot chinui sa il fac.
1. Literele de pe injectoarele de fabrica sunt FR si mi-a lasat in portbagaj 2 cu terminatia DE. Versiunea de soft a ECU se termina in CJ. Stie cineva daca sunt compatibile?
2. Tot imi apare la fault codes la motor cylinder 2 missfire. I-am strans papucii la mufa injectorului, am verificat si oringul ala portocaliu sa nu fie piscat. Am inversat 2 cu 3 si tot la fel cylinder 2 missfire. numaratoare se face incepand de la distributie parca? :rusinat:
3. inainte sa schimb injectoarele intre ele am masurat corectia: 1.41 2.99 -1.60 -3.01 la 903rpm
dupa cateva minute alte valori 2.66 2.99 -2.75 -3.01 tot la 903 rpm 1,2 L/H consumul pe vagcom
4. dupa ce am schimbat injectoarele 2 cu 3 intre ele parca a mers putin mai bine, si nu a aparut eroarea cu cylinder misfire in primele 2 refresh-uri. apoi a aparut iar si a ramas
valorile au iesit: -0.92 2.99 0.85 -3.01
mentionez ca inainte sa le schimb (injectoarele) reglasem surubul cu cap imbus si contra de 18 doar la 1 si 2 inainte de ambele masuratori iar dupa ce am facut schimbarea le-am reglat pe toate la 180 grade desfacut imbusul si apoi strans contra. erau prea stranse inainte

iar dupa schimbare porneste greu de tot...invarte electromotorul de se plictiseste. si da la fel fum alb cu miros de motorina nearsa.

Are cineva idee ce corespondenta are injectorul 2 in mufa de la ecu? sa vad daca are continuitate firul?
Ps: axa cu came pare sa aiba camele intregi, nu par rotunjite

mai am de vazut avansul. am inteles ca e un diy pe aici sa il aduc pe 0.

bogdan_eon
29-09-2014, 22:19
Injectoarele care au valori de peste 2,8 sunt gata, schimba mai intai injectoarele cu unele bune si mai vedem dupa.

amicull
29-09-2014, 22:26
nu neaparat. eu aveam 2.99 valoare pe injector datorita oringurilor. am schimbat oringurile si acum am valori bune ~1 cel mult

flop1985
29-09-2014, 22:35
se gasesc doar o-ringuri? sau sunt kit-uri ce contin mai multe rahatele?
si ce tip de injector sa caut? ce terminatie e compatibila cu CJ la ecu?

amicull
29-09-2014, 22:42
~45 lei oringuri pt 1 injector neaparat sa fie BOSCH, nu acceptaalta marca ca dai banii degeaba, parerea mea.

DeViAnS
30-09-2014, 10:25
kit bosch oring .. poti gasi incepand cu 34 lei/kit care contine toate garniturile, saiba de cupru si boltul din capul injectorului. Cat despre injectoare, cauta exact ce ai avut tu pe masina, nu le amesteca. Daca nu e fix acelasi tip... o sa mearga.. dar nu in parametri..asa cum ne dorim (cei care urmarim mersul si cu calculatorul, nu doar la ureche). Acest aspect l-am observat si in cazul meu, dar si dupa conversatia cu un mecanic reprezentanta vw-audi, care zicea ca nu e ok sa le pui diferite pentru ca in scurt timp, o s-o ia razna si celelalte.

f l o r i n
30-09-2014, 12:22
Injectoarele care au valori de peste 2,8 sunt gata, schimba mai intai injectoarele cu unele bune si mai vedem dupa.

trebuie vazut daca e vb de injector sau probleme pe cilindrul respectiv... cablaj - pare sa fie ok

flop1985
30-09-2014, 16:28
cred ca o sa caut un compresmetru sa vad daca are ceva problem cilindrul 2.ca pe asta vad ca apare eroarea. se si aude o bataie mecanica nasoala

si unde se gasesc kituri la 34 lei? :nesigur:

DeViAnS
30-09-2014, 22:02
fara intentia de a face vreun fel de reclama.. [Only registered and activated users can see links]

flop1985
30-09-2014, 23:24
am gresit cu terminatia de pe injectoare. de fapt ce scrie pe ele este 038 130 073 F. Oricum cred ca dau jos chiulasa sa vad ce e acolo ca mi-e cam suspect ulei venit dinspre motor pe filtrul de aer. Am verificat si continuitatea firului de la ECU la injectorul 2 si nu este problema de aici.

f l o r i n
01-10-2014, 15:10
da, poti face un test de compresie ... dar mai mult ca sigur ai probleme pe cilindrul respectiv

flop1985
03-10-2014, 02:31
am demontat chiulasa si am vazut ca pisotonul 2 are cursa mai scurta decat 3 in punctual superior, Am dat jos baia si dupa asta am scos biela 2 de pe arbore si nu am gasit cuzineti. Aia cand au montat motorul inapoi nu s-au mirat de ce le-au ramas un set de cuzineti?problema e ca e si arborele are urme. Grosimea la locul prinderii bielei este 47mm la pist 2 si la pistonul 3 este 47,88
Stie cineva ce *cota de reparatie "R2" are?ca sa stiu daca il pastrez sau il pun la vanzare

flop1985
03-10-2014, 02:37
greseala

Rumburak
03-10-2014, 19:37
Ba astia sunt nebuni? Cum dracu sa uite cuzinetii? Si motorul cam cum facea asa?