PDA

Arată Versiune Întreagă : Despre injectoarele PD (Pompe duse) - Probleme si rezolvari



Pagini : 1 2 3 [4]

antracs18
12-02-2014, 16:26
Cu avansul pe minus.

turmyx
12-02-2014, 16:29
Si despre valorile postate?

antracs18
12-02-2014, 16:31
Ai un injector peste 1 ca si mine de altfel. Nu e asa de speriat.

turmyx
12-02-2014, 19:49
Dar avansul de ce este asa mare?
Are careva o explicatie?

DeViAnS
13-02-2014, 08:39
pentru ca asa e pusa distributia.. ajusteaz-o putin : [Only registered and activated users can see links]

f l o r i n
13-02-2014, 15:59
da, regleaza avansul intai. Avem diy si la noi pe forum.

amicull
13-02-2014, 16:52
maine doresc sa reglez avansul care momentan e -3.9.
dupa modificarea avansului spre 0 doresc trebuie sa modific ceva valori in VCDS? cantitatea injectata...?

Borisake
13-02-2014, 18:48
Nu ai ce modifica. Valoarea injectata nu o poti modifica cu vag-ul.

Rumburak
13-02-2014, 19:05
M-ai dezamagit Sorine :-))))

Borisake
13-02-2014, 19:11
Bine, fie. Poti face ceva, dar ii frectie la piciorul de lemn. Modifici avansul si se duc dracu injectoarele si avansul, dar cum ziceam. Nu rezolvi nimic.

turmyx
13-02-2014, 21:42
17241
Asta era inainte ca sa reglez injectoarele
Asta dupa17242
O parere

amicull
13-02-2014, 21:50
nu ma pricep practic la mecanica prea bine insa dupa teorie pot spune ca este aproape la fel ca si inainte fara sa le reglezi, aproape nesemnificativ. sigur o sa isi dea cu parerea cei mai experimentati...

ely862me
13-02-2014, 22:18
Poti sa reglezi cat vrei, al patrulea tot asa o sa dea(restul incearca sa il corecteze pe ala, cam asa lucreaza). Ideea este ca daca nu ai probleme cu motorul, sa nu ti faci probleme.

klausu25
13-02-2014, 22:21
nu ma pricep practic la mecanica prea bine insa dupa teorie pot spune ca este aproape la fel ca si inainte fara sa le reglezi, aproape nesemnificativ. sigur o sa isi dea cu parerea cei mai experimentati...



Si eu am aceeasi parere! :beer:

cosminwon
13-02-2014, 22:21
Macar ai incercat!Daca esti sigur ca ai facut reglajul bine,eu zic sa le lasi asa.Incearca si pune-i si avansul cat mai pe 0 si vezi dupa aia corectia pe injectoare.Ce nu cred eu ca stie multa lume,sunt valorile care trebuie sa fie pe grupul 23.As fi curios sa vad care este marja la grupul 23!

turmyx
13-02-2014, 22:51
Si eu, poate ne ajuta uni specialisti, avvem aici catvi.
Aveau joc mai ales inj 4 .acum pare mai silentios

Borisake
14-02-2014, 01:29
Cica pe 23 trebuie sa fie cat mai similare.

cosminwon
14-02-2014, 08:00
Da,dar trebuie sa fie pe +,pe -,pe zero...?

turmyx
14-02-2014, 08:55
Eu am auzit ceva, ca ar fi vorba de ceva electronica injectoeului!? Mi- zis un mecanic ca inj 4 care este pe -71cand se va duce va fi partea electronica .
Motorul merge foarte bine si e destul de silentios, porneste bine si la rece si la cald, consumu in relantin e 0,6 fara consumatori doar avansu ala nu stiu daca ar merita sa-l aduc spre 0.

Borisake
14-02-2014, 08:56
Sa tinda spre 0. Dar nu am vazut multe masini sa fie simetrice si cu valori mici spre 0. Mai multe am vazut EDC 16. Dar nu am o explicatie pt asta.

turmyx
14-02-2014, 09:02
La grup 4 casuta 2 acolo am 1,2 si ar trebui sa fie intre 4 si 2 , aia ce inseamna

cosminwon
14-02-2014, 09:13
Daca nu ma insel,ala este avansul la pornire,adica BTDC.

Borisake
14-02-2014, 09:15
Pai este in interval. Ai 1.2 ATDC, maxim ii 2 ATDC. Scrie ca-i inceputul injectiei, dar cum se traduce mai exact asta nu stiu sa te lamuresc. Nu au stiut nici mie sa-mi explice softistii. Vb generala: Nu ai tu treaba acolo...hihihihihihihi

turmyx
14-02-2014, 09:21
Poate nu inteleg eu dar 1,2 nu este intre 4 si 2

adidc
14-02-2014, 09:28
Tot sapand dupa problema mea la 2.5 TDI (AKN) am zis sa intreb aici fiind arie dedicata:
In urma erorii aparute la scanare "needle lift sensor G80" am descoperit care e injectorul 3, si anume ultimul catre habitaclu, cum te uiti la masina pe randul din stanga. Din tonele de poze de pe net am ajuns la concluzia ca unele au "firul" sau mufa sub capac iar altele deasupra (si aici ma refer la capacul de la axe). Spun asta pentru ca la mine nici urma de fir la injectoarul 3 sau la altul. Singurele fire ce apar pe acolo sunt cele care merg la bujii. Deci s-ar parea ca la mine ar fi sub capac acest fir.
In alta ordine de idei daca si asa am cumparat garniturile pentru capace si vreau sa le schimb as putea sa rezolv toate dintr-un sut.

Acum incep cu intrebarile adevarate:
1. Injectorul numarul 3 este diferit de celelalte sau sunt toate la fel numai ca asta are firul conectat?
2. Avand in vedere ca prin toate pozele cu injectoare apare acel "injector needle" tind sa cred ca toate il au, deci ar putea fi si la alt injector problema?
3. Daca schimba injectorul 3 trebuie sa cer separat G80-ul (nu am gasit nici unde cum arata) sau vine pe injector?

Daca stie cineva apreciez orice raspunsuri.

cosminwon
14-02-2014, 10:02
Injectorul cu fir,este diferit fata de celelalte.El vine cu G 80-ul montat pe el si nu cred ca se gaseste aparte.Din ce am vazut eu pana acum,mufa injectorului este afara,nu in interiorul capacului.
Iti face figuri la pornire de vrei sa schimbi injectorul?Daca nu,eu zic sa-l lasi asa ptr ca este o problema comuna la 2,5.

ionutctn2000
14-02-2014, 10:03
[Only registered and activated users can see links]

turmyx
14-02-2014, 11:03
Care ar fi avantajele daca as aduce avansul de la 2.8 spre 0? Ps. Consumul in relantin 0,6 fara consumatori

Borisake
14-02-2014, 11:15
Poate nu inteleg eu dar 1,2 nu este intre 4 si 2
Ia vezi acum intelegi?

[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])

cosminwon
14-02-2014, 11:50
El cauta valoarea BTDC dupa ce a pornit motorul si arata ATDC.De asta ii dadea cu virgula!:))

Borisake
14-02-2014, 12:00
Pai eu i-am incercuit actualul si specificul. Oricum alea cred ca se modifica odata cu reglajul avansului, dar nu sunt sigur, ca sincer nu am urmarit asta. Dar asa banuiesc.

cosminwon
14-02-2014, 12:46
Acolo ai avansul pe care il regleaza ECU motorului si se numeste avans dinamic.Ceea ce reglam noi din fulia axei cu came se numeste avans static si este singurul avans asupra caruia putem interveni mecanic.
Daca nu ma insel,valorile aratate de vag com sunt valabile doar la pornirea motorului,nu si dupa.

DeViAnS
14-02-2014, 13:10
bai nu stiu care e smecheria, dar si la tine..si la un prieten si la mine.. tot injectorul 4 face pe nebunu. Si problema e ca nu am gasit pana acum inj cu FX la sfarsit..(asta mi-a scos etka dupa vin ca as avea)

turmyx
14-02-2014, 13:55
Mersi de raspuns mi-am dat seama.
Care ar fi avantajele daca as aduce avansul de la 2.8 spre 0? Ps. Consumul in relantin 0,6 fara consumatori
Eu cum as putea dupa vin sa aflu injectoru ca ieri cand am reglat am uitat sa ma uit pe cod

amicull
14-02-2014, 14:04
turmyx, iti comunic eu deseara ce se intampla. dupamasa merg sa modific avansul pe care il am acum respectiv -3.9, il aduc spre zero. consumul la relanti fara consumatori cu motorul cald este de 1l/h. deci al meu e dereglat rau(cred). la tine daca modifici poate va creste putin consumul zic eu. poate la tine este mai bine cu avansul spre +.
incearca ca nu ai ce sa pierzi dar inainte fa semne sa stii cum a fost initial in caz ca nu iti merge mai bine sa stii sa revii cum a fost initial.

turmyx
14-02-2014, 14:08
Mersi astept atunci.
La tine pe BC e 1 sau cu vag com?

cosminwon
14-02-2014, 14:54
S-a zis un pic mai sus ca NU poti fi sigur de codul injectoarelor,daca te iei dupa codul vin!Trebuie sa demontezi capacul axei cu came si sa te uiti la codul scris pe ele.
S-a mai discutat si despre modificarea avansului.Daca il duci pe + iti scade consumul(cu conditia ca toate componentele motorului sa fie bune) dar devine nesesizabil mai "puturoasa",iar daca il duci pe -,consuma ceva mai mult.Ideal,in teorie,ar fi sa il pui pe 0.Dar cum apar uzuri ale motorului si ale injectoarelor,nu da randament sa fie pe 0 la toate masinile.

turmyx
14-02-2014, 15:50
Mersi de raspuns si scune

amicull
14-02-2014, 18:00
am reglat avansul si vreau sa va zic ca am nimerit exact 0.0, rareori apare -0.5. desigur si consumul in bord a scazut de la 1l/h la 0.7.
deasemeni compensatiile injectoarelor s-au modificat, acum sunt mai aproape de 0.
multumesc tuturor celor care m-au sfatuit!
ATENTIE- se invarte de acel surub cu cheia de 18mm doar cate putin, 1mm inseamna foarte mult, prea mult chiar!

f l o r i n
15-02-2014, 09:46
da, se poate citii in aria DIY, cum se face acest reglaj fin.

e altceva acum, se aproprie de normal.

adidc
15-02-2014, 23:47
...Daca nu,eu zic sa-l lasi asa ptr ca este o problema comuna la 2,5.

Pai din pacate nu mai trage masina. Dupa diagnoza, respectiv stergerea erorii a mers iarasi mai bine dar ulterior iar s-a puturosit. Peste 80 la ora e dezastru iar la pedala nu mai reactiomeaza deloc cum trebuie. Daca tot e 2.5 macar sa mearga...

cosminwon
15-02-2014, 23:52
Pe toate 2,5 pe care am pus vag-ul,dadea eroarea de injector.Toate trageau/fugeau bine,doar ca la pornire mai faceau figuri cateodata.Fa-i un log in mers in grupurile 3;10 si 11 si vezi ce valori ai.Este posibil sa fie din alta parte.

adidc
15-02-2014, 23:55
Am sa incerc sa gasesc pe cineva sa fac si in mers. Asta la care am fost nu prea parea disponibil.
Masina porneste literalmente la sfert indiferent de temperatura sau cat sta.
Mai sap sa vad ce o fi.

DeViAnS
22-03-2014, 13:47
Dupa 150 Litri de motorina cu Metabond Megasel, compensarea la injectorul 4 ( care imi facea probleme), a scazut de la + 0.85 la +0.45.(respectiva compensatie era maxima, cu motorul turat, la relantiu este mai mica compensarea) Am facut log inainte sa il pun aditivul, si am facut si azi dupa cantitatea respectiva consumata, ca sa elimin efectul placebo. Daca sunt sceptici, pot pune si cele 2 LOG-uri. Aaa.. si consumul de la 0.8 l/h a ajuns la 0.6 l/h. O sa revin cu noi date dupa inca 100-150 litri consumati, sper sa il readuc pe drumul cel bun .. :rusinat:

misu tdi
23-03-2014, 22:27
... sau sa il omori de tot.

DeViAnS
24-03-2014, 08:20
nu e problema.. injectoare inca se gasesc la vanzare.. ce-as avea de pierdut? Pana una alta a facut numai bine.. daca se razgandeste si merge spre rau.. asta e.. karma :D

f l o r i n
24-03-2014, 11:18
Dupa 150 Litri de motorina cu Metabond Megasel, compensarea la injectorul 4 ( care imi facea probleme), a scazut de la + 0.85 la +0.45.(respectiva compensatie era maxima, cu motorul turat, la relantiu este mai mica compensarea) Am facut log inainte sa il pun aditivul, si am facut si azi dupa cantitatea respectiva consumata, ca sa elimin efectul placebo. Daca sunt sceptici, pot pune si cele 2 LOG-uri. Aaa.. si consumul de la 0.8 l/h a ajuns la 0.6 l/h. O sa revin cu noi date dupa inca 100-150 litri consumati, sper sa il readuc pe drumul cel bun .. :rusinat:

compensatia nu era f. mare.... nici initial.

asteptam feedback in timp

stanciu767
30-03-2014, 20:04
am si eu o problema cu injectorul nr 4 la un motor avf in sensul k numai pulverizeaza motorina ci pisa,sa schimb doar injectorul 4 sau toate,second hand sau nou!

bogdan_eon
30-03-2014, 20:17
Eu zic sa il schimbi doar pe cel defect cu unul second bun.

stanciu767
30-03-2014, 20:29
dak i-au unul second hand trebuie sa aiba vreun cod sau ceva k sa nu iau unu care sa nu se potriveasca cu celelante?

bogdan_eon
30-03-2014, 20:33
Trebuie sa desfaci capacul la motorul tau si sa vezi ce terminatie are codul la injectoarele tale, trebuie sa iei cu acelasi cod

DeViAnS
31-03-2014, 08:38
cum ti-ai dat seama ca pisa si nu mai pulverizeaza? ceva valori pe vag-com? ca banuiesc ca demontat nu ai cum sa-ti dai seama..

AntoniuDinu
07-04-2014, 19:40
Buna ziua,
sunt nou pe acest forum si va rog daca ma poate cineva ajuta cu un sfat.Am un vw Caddy 1.9 TDI cu injectoare PD.Masina a ineceput sa mearga in 3 pistoane, la inceput sporadic in mers, trebuia sa o opresc apoi pornea si mergea normal.Apoi problema a devenit acuta si dimineata la pornire (porneste la sfert) merge normal dar cum depasesc 2000 rot/min incepe iar sa mearga in 3 si nu-si mai revine decat cand apa aajunge la 90 grade si la fel trebuie sa o opresc si sa repornesc.Am pus testerul pe ea si imi dadea urmatoarele valori la injectoare. 1:-2.89 2:+0.33 ,3:+1.6, 4 :+1.4.La service mi-au verificat cablajul, l-au curatat au strans papuci, au inevrsat injectoarele intre ele, am schimbat o-ringurile, suruburile de reglaj si tijele din capul injectorului fara sa se schimbe ceva in comportamentul masini.Am schimabt toate cele 4 injectoarele cu unele SH, iar testerul acum da alte valori 1:+1.33, 2:1.50, 3:-2.99, 4:0.23.Logo-ul a fost facut cand masina mergea in 4 dupa ce s-a incalzit, iar la acceleratie oscileaza toate valorile inclusiv cea de -2.99 se duce in -2.66.Daca pun testerul la rece inainte de prima pornire, valorile sunt ca cele de sus, dupa prima acceleratie cand incepe sa mearga in 3 toate cele 4 injectoare intra in vrie si ajung la o valoare de 3 unule cu minus altele cu plus, fara ca masina sa se opreasca.Va rog mult daca aveti un sfat pentru mine, o sugestie, de mecanici pe care-i cunosc m-am saturat si nu mai inteleg nimic.
Va multumesc

Petru Daniel Tămaș
12-04-2014, 09:35
1793117932
Buna ziua, am o problema cu un injector de cand mi-am luat masina pe VAG-COM im dadea +1.76, celelalte incercau sa il corecteze fiind toate pe "-"
Am schimbat Oringurile la toate si am fost la mecanic sa le regleze la 225grade (conform specificatiilor)
Toate bune, 0.6l/h, motorul tot trepida la relantiu dar se auzea frumos.
Ieri a inceput sa trepideze foarte tare iar un prieten a spus sa ii schimb injectorul cu probleme. Mi-a dat un injector SH identic de pe alta masina care este in parametri, acelasi cod, tip, si m-am pus sa il schimb.
Cand am deschis capacul de la culbutori surpriza: ?!? (poze atasate) injectorul cu probleme mi-a papat rola culbutorului!
Puteti sa imi spuneti cauza? ca sa nu ii schimb culbutorul (daca il gasesc nou sau SH si axa cu came) sa ii refac reglajul si sa patesc la fel sau la altul.

Dupa constatarea problemei am montat totul la loc, reglat injectorul, si i-am dat cheie. Motorul merge altfel, nu mai trepideaza, schimbatorul de viteze sta pe loc.
Motorul e 1.9 TDI AVF 131CP.

Va multumesc

DeViAnS
23-04-2014, 17:18
imi ziceti ce injectoare mai sunt compatibile cu cele BA la final? in afara de FX..

Borisake
23-04-2014, 18:14
AR

DeViAnS
24-04-2014, 15:11
De AL ce ziceti? Am vazut ca s-au pus atat pe 131 cat si 150 cai? Nu se pupa cu ce am eu (BA). Am pus ieri un AR pe masina (inj 4) si mi s-a modificat grav compensarea pe inj 1 si oscila si putin, asa ca l-am pus pe al meu original la loc. (Operatiunea s-a facut cu schimbare oring si surub de fixare inj) Actualmente inj 4 sta intre +045 si + 1,5, iar celelalte in compenseaza pe (-). Intreb de AL ca are un cunoscut.

Laurentiu Utiu
24-04-2014, 15:41
AL am si eu pe AVF-ul meu. Se potrivesc 100%. De fapt sunt cele mai bune pt motorul asta.

amicull
24-04-2014, 15:46
cam ce pret are un injector pt AVF second in stare buna daca stie cineva. ma gandesc ca poate imi trebuie un injector ca a facut figuri, a ramas blocat si abia a pornit masina

iulian_2007
24-04-2014, 15:48
Eu stiu ca daca pui AL trebuie sa schimbi si softul sa mearga cum trebuie.

Laurentiu Utiu
24-04-2014, 15:49
in jur de 100 euro. Depinde si de vanzator. Eu pe ale mele le-am trimis la Sinaia la test. De acolo mi-au dat o fisa de rezultate...si scria tot de spre ele. Ca se blocheaza, la cald, au corectie mare...etc. Si stiam una si buna.

Borisake
24-04-2014, 16:51
De AL ce ziceti? Am vazut ca s-au pus atat pe 131 cat si 150 cai? Nu se pupa cu ce am eu (BA). Am pus ieri un AR pe masina (inj 4) si mi s-a modificat grav compensarea pe inj 1 si oscila si putin, asa ca l-am pus pe al meu original la loc. (Operatiunea s-a facut cu schimbare oring si surub de fixare inj) Actualmente inj 4 sta intre +045 si + 1,5, iar celelalte in compenseaza pe (-). Intreb de AL ca are un cunoscut.

Cand ai pus injectorul cu AR cum iti mergea motorul la ralantiu? Ce an este masina ta? Daca ai BA ce terminatie de serie ai la ECU? KD? Daca ai KD nu o sa-ti mearga-n veci AL fara modificare de soft.


AL am si eu pe AVF-ul meu. Se potrivesc 100%. De fapt sunt cele mai bune pt motorul asta.

AL s-au pus pe maisnile 2001. Dupa, AR pana prin 2004 jumatatea anului si dupa BA pana la final. Ce an este masina ta. Ce versiune de soft ai la ECU, literele din capatul seriei.


in jur de 100 euro. Depinde si de vanzator. Eu pe ale mele le-am trimis la Sinaia la test. De acolo mi-au dat o fisa de rezultate...si scria tot de spre ele. Ca se blocheaza, la cald, au corectie mare...etc. Si stiam una si buna.

Cat te-a costat testul la Sinaia? Multumesc.

DeViAnS
24-04-2014, 17:05
Borisake masina este aprilie 2004. Etka conform vin, mi-a scos ca am FX, iar cand am desfacut capacul sa ma uit am gasit BA. Cu AR pe masina, masina a pornit normal, la relantiu mergea cu oscilatii, insa n-am lasat-o sa ajunga apa la 90 grade. Cat despre compensari, AR indica pe - mult , si mi-a trecut compensare mare pe + la inj 1. Codul ecu nu stu unde sa-l caut sa ma uit, poate imi spui tu unde il gaseesc mai repede.

Borisake
24-04-2014, 17:10
Da. Si eu am avut problemele astea cand mi-am pus AL-urile, avand BA pe masina cu soft KD. Pana nu am pus softul original al injectoarelor AL nu am facut treaba.
Daca la tina iti da conform ETCA, FX la inj, ii posibil sa-ti fi pus cineva BA si cu soft de BA. Pune VAG-ul pe motor, pe Engine si pe campul 001 cand se logheaza interfata iti da ce versiune de soft ai. Eu pe ECU am KD si in realitate este EH.

DeViAnS
24-04-2014, 17:37
Bag seama ca la mine acel LJ ar fi .. [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])

Laurentiu Utiu
24-04-2014, 18:31
AL s-au pus pe maisnile 2001. Dupa, AR pana prin 2004 jumatatea anului si dupa BA pana la final. Ce an este masina ta. Ce versiune de soft ai la ECU, literele din capatul seriei.



Cat te-a costat testul la Sinaia? Multumesc.[/QUOTE]

Masina e din 2002 . Ecu e 038 906 019 EP daca m-am uitat bine pe un scan la "part no" pe engine.
Testul pentru injectoare a fost de 50 lei per injector. De reparat nu repara...doar le lesteaza pe un banc special.
Uite o poza cu fisa. Daca te uiti la pozitia 5 la ultima casuta la 100 rot/min injectorul arata 0.....ala se bloca la mine la rece si mergea zgaltait motorul pana se incalzea plus fum alb in spate la pornire dimineata.
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])

DeViAnS
24-04-2014, 19:32
Asadar la mine ce sa inteleg?! ori le schimb toate, fie caut un BA? Decat sa le schimb toate mai bine ma duc la buzau la cel care le repara, le calibreaza, demonteaza/monteaza, etc

tama
24-04-2014, 19:55
Etka ti-a dat tie un cod de injector reconditionat. N-ai sa-l gasesti second nicaieri. Daca in etka nu iti da cod de nou si cod de reconditionat, atunci inseamna ca ei nu mai furnizeaza piesa noua.

amicull
24-04-2014, 20:53
ce parere aveti de corectiile si starea injectoarelor mele?
abia a pornit masina din cauza primului injector care a ramas blocat apoi si-a revenit.
rog frumos sa aruncati o privire si sa ma sfatuiti ce e de facut, daca mai merg injectoarele sau sa ma gandesc sa schimb, cel putin primul care a facut probleme.