+ Postaţi subiect nou
Pagina 2 din 6 PrimulPrimul 1234 ... UltimulUltimul
Rezultate 21 la 40 din 117

Subiect: Martor baterie aprins

  1. #21
    Administrator Array Avatarul lui vicius_the_one
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Constanta
    Posturi
    8.740
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat b5,5
    Numar auto
    CT-VW-LUC
    Propulsorul
    AWX 1,9 TDI 161CP 400Nm
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    mai mult de atat nu am ce sa iti zic.iti trebuie un imbus de 8 sa dai jos visco cu tot cu fulie si paleti. si apoi acces si la ultimul surub al alternatorului. cureaua se da jos inainte daca apesi intinzatorul cu o cheie de 19.

    PS : ptr perii nu tre sa il dai jos. alea ies usor prin spate.
    "Radacina convingerilor inseamna...experienta!!!", N. Iorga
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] TEL 0785868098
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]
    Servicii IT(windows, configurare PC)

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    otrava legala [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    cititi aici romanilor ...[Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

  2. #22
    Membru Level 2 Array Avatarul lui VLADIMIRIJNEKOV
    Data înscrierii
    Oct 2010
    Locaţie
    Prin lume...
    Posturi
    1.071
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    PASSAT 3BG
    Propulsorul
    1.9 TDI AVB/AVF
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Merci mult!
    O sa ma uit intai la perii fara sa-l dau jos...si pe urma mai vad.
    Ca sa fac asta trebuie sa demontez partea aia de plastic de pe el.....se impune vreo masura de siguranta cand desprind firul ala gros de pe alternator...(oricum o sa deconectez bateria)...?
    VW PASSAT 1.9 TDI AVB 2001 Comfortline
    VW PASSAT 1.9 TDI AVF 2002 4 MOTION VARIANT Highline
    Ex: VW PASSAT 1.8 20V APT 1999 VARIANT Trendline

  3. #23
    Administrator Array Avatarul lui vicius_the_one
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Constanta
    Posturi
    8.740
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat b5,5
    Numar auto
    CT-VW-LUC
    Propulsorul
    AWX 1,9 TDI 161CP 400Nm
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    da, fara baterie e bine, scoti masa doar la baterie.
    "Radacina convingerilor inseamna...experienta!!!", N. Iorga
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] TEL 0785868098
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]
    Servicii IT(windows, configurare PC)

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    otrava legala [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    cititi aici romanilor ...[Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

  4. #24
    Membru Senior Array Avatarul lui Olof Dreijer
    Data înscrierii
    Apr 2010
    Locaţie
    Ar
    Posturi
    2.858
    Marca auto
    Passat
    Model auto
    Variant
    Propulsorul
    AVF
    ID anterior
    Calin
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Citat Postat în original de vicius_the_one Vezi Post
    PS : ptr perii nu tre sa il dai jos. alea ies usor prin spate.
    De mentionat ca doar pt. alternatoarele Bosch. La Valeo nu merge, ca sa scoti periile afara trebuie demontat alternatorul jos. La Valeo e misto ca periile se pot schimba fara ca sa schimbi si releul de incarcare, cum e la Bosch.
    Mindfucker

  5. #25
    Membru Level 2 Array Avatarul lui VLADIMIRIJNEKOV
    Data înscrierii
    Oct 2010
    Locaţie
    Prin lume...
    Posturi
    1.071
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    PASSAT 3BG
    Propulsorul
    1.9 TDI AVB/AVF
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Oricum m-am hotarat clar...il dau jos cu totul si-l iau in casa la masuratori!
    Numai sa se opreasca ploaia asta nemernica....
    VW PASSAT 1.9 TDI AVB 2001 Comfortline
    VW PASSAT 1.9 TDI AVF 2002 4 MOTION VARIANT Highline
    Ex: VW PASSAT 1.8 20V APT 1999 VARIANT Trendline

  6. #26
    Membru Level 1 Array Avatarul lui Nea Vizanu'
    Data înscrierii
    Mar 2010
    Locaţie
    Bucharest, Romania, Romania
    Posturi
    195
    Marca auto
    VW
    Model auto
    Passat
    Numar auto
    B 19 WDP
    Propulsorul
    ATJ
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Daca mi se reproseaza ca intru pe forum doar cand am probleme imi iau contul si ma duc pe pejo. sau pe reno. Numai asa, d'al dreq. Adevarul este ca nu prea imi mai arde de gluma, alternatorul mi-a scos peri albi. Anul trecut in primavara m-a lasat freiul, l-am schimbat. Evident mesaj "Alternator Workshop". In toamna, in timp ce veneam din Bulgaria, la 120 km de Ruse ma lasa releul. Baterie distrusa, prieten venit din Romania dupa mine la ora 22 cu inca o baterie, si aia distrusa pana in Bucuresti. Mesaj "Alternator Workshop". Schimbat releu cu tot cu perii si colector. In primavara in timp ce veneam din Baneasa tiuit si mesaj "Alternator Workshop"... Rulmentul din alternator gripat, colivie de plastic distrusa si perii f...te. Schimb tot ce trebuie si acum, in seara asta ghiciti ce?... Tiuit de bord si mesajul... "Alternator Workshop"... Ma tampeste, e posedat... La inceput imi aparea pe la 2000rpm, dupa 10 minute pe la 1500 rpm iar acum fix dupa ce o scot din ralenti nu mai tace. La ralenti clipeste bateria si mesajul de nu mai stiu ledurile alea ce sa faca. Masor bateria fara consumatori si am in mers 12.47V iar cu motorul off 12.57V. Ce dreq mai are acum, sa-i fac vreo sfestanie?... Aici este si un filmulet. [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]
    Pentru ca din ele am iesit si-n ele ne intoarcem , si mintea noastra se roteste mereu si mereu numai in jurul lor... ÿuɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

  7. #27
    Membru Senior Array Avatarul lui X e r o x u
    Data înscrierii
    Oct 2010
    Locaţie
    Cluj-Napoca
    Posturi
    3.278
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat B5 SYNCRO
    Numar auto
    CJ 86 ABA
    Propulsorul
    1Z-1.9 TDI- AFN -110 CP
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Trebuia sa sckimbi rulmentii cand ai schimbat releul prima oara. daca in toamna ai schimbat amandoi rulmentii si periile si colivia de plastic cu inelele de cupru, pe ce stau periile, atunci dute inpoi unde au fost schimbate in primavara, caci nu a facut lucru bun, adica ceva nu e in ordine acolo de sa-u dus asa de repede, cu astea schimbate trebuia sa faci cel putin 100mii km daca erau piese de calitate si puse bine, parerea mea, si eu am facut acelasi lucru in iarna, si a zis ca pt alternator cel putin 100mii nu am probleme.
    spor
    X E R O X U
    servicii de fotocopiere si birotica in Cluj-Napoca

    "A LIE TOLD OFTEN ENOUGH BECOMES THE TRUTH" Lenin - Valbil si in democratie/capitalism nu doar in marxism.

  8. #28
    Membru Senior Array Avatarul lui Andrei.Smr
    Data înscrierii
    Jan 2011
    Locaţie
    Oradea
    Posturi
    1.666
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat B5.5 Variant
    Numar auto
    BH-18-SMR
    Propulsorul
    AVF 130+ CP, 404 NM
    ID anterior
    stelist_2007
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    daca auzi un zgomot ciudat venind de la alternator poate ar trebui sa verifici fulia........acum 2 zile am avut problema asta cu passatul lui taicameu si am mers de 3 ori la mecanic pana sa-si dea seama ca defapt ii fulia

  9. #29
    Administrator Array Avatarul lui vicius_the_one
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Constanta
    Posturi
    8.740
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat b5,5
    Numar auto
    CT-VW-LUC
    Propulsorul
    AWX 1,9 TDI 161CP 400Nm
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    gandeste-te ca eu am periile originale(180.000) si bateria a vazut 8 ierni si inca porneste la sfert cu 12,5v volti pe ea la pornire. sigur nu au facut treaba buna. la noi in CT e un meserias adevarat in alternatoare / electromotoare, mai scumpisor, dar artist. la cat ai cheltuit cu el mai bine il schimbai direct cu unul NEW. dar acum dupa atata investitie trebuie reparat. garantie mai ai ?
    "Radacina convingerilor inseamna...experienta!!!", N. Iorga
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] TEL 0785868098
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]
    Servicii IT(windows, configurare PC)

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    otrava legala [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    cititi aici romanilor ...[Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

  10. #30
    Membru Level 1 Array Avatarul lui Nea Vizanu'
    Data înscrierii
    Mar 2010
    Locaţie
    Bucharest, Romania, Romania
    Posturi
    195
    Marca auto
    VW
    Model auto
    Passat
    Numar auto
    B 19 WDP
    Propulsorul
    ATJ
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Citat Postat în original de X e r o x u Vezi Post
    Trebuia sa sckimbi rulmentii cand ai schimbat releul prima oara. daca in toamna ai schimbat amandoi rulmentii si periile si colivia de plastic cu inelele de cupru, pe ce stau periile, atunci dute inpoi unde au fost schimbate in primavara, caci nu a facut lucru bun, adica ceva nu e in ordine acolo de sa-u dus asa de repede, cu astea schimbate trebuia sa faci cel putin 100mii km daca erau piese de calitate si puse bine, parerea mea, si eu am facut acelasi lucru in iarna, si a zis ca pt alternator cel putin 100mii nu am probleme.
    spor
    De data asta s-a dus carcasa cu totul.. Rulment gripat, colivia de plastic topita, carcasa din antimoniu ovalizata, rulmentul practic juca in ea, carbunii rupti, rotorul lovise deja in stator si cam atat. Cumparat/montat alternator Valeo de 140A (al meu era Bosch de 120A) cu 800 ron. Nu, rulmentii nu i-am schimbat, am fost pentru inlocuire colector si colivie din plastic, a mea era sparta. Garantie de unde, ca nu am facut RK alternatorului, a fost reparatie de urgenta.

    P.S. Vin de afara, l-am masurat. 14.4V iar cu ABSOLUT toti consumatorii on, 14.25.
    Ultima modificare făcută de Nea Vizanu'; 23-06-2011 la 14:19.
    Pentru ca din ele am iesit si-n ele ne intoarcem , si mintea noastra se roteste mereu si mereu numai in jurul lor... ÿuɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

  11. #31
    Membru Level 2 Array Avatarul lui VLADIMIRIJNEKOV
    Data înscrierii
    Oct 2010
    Locaţie
    Prin lume...
    Posturi
    1.071
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    PASSAT 3BG
    Propulsorul
    1.9 TDI AVB/AVF
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Ciudat....si tocmai ca eu aveam in cap ca alternatoarele Bosch sunt mai fiabile decat Valeao....dat fiind ca pe AVF am Valeo de un an si deja face figuri si imi sta aprins martoru cu bateria.
    Cum spuneam.....de dat jos il dau jos imediat....problema e dupa aceea ce fac.....ca pot fi periile, poate fi releul (caz in care le schimb)...dar daca nu-s alea problema, arunc banii pe releu si perii.....poate sa fie si fulia....desi invarte rotoru, nu am nici o garantie ca incarca suficient......pot fi rulmentii.....
    In concluzie, sa-l ia dracu de alternator.....alternator de 1 an de zile....un stift....
    Pe AVB am alternatoru Bosch original din 2001 si n-are nici o treaba ala...
    VW PASSAT 1.9 TDI AVB 2001 Comfortline
    VW PASSAT 1.9 TDI AVF 2002 4 MOTION VARIANT Highline
    Ex: VW PASSAT 1.8 20V APT 1999 VARIANT Trendline

  12. #32
    Membru Senior Array Avatarul lui Lucian189
    Data înscrierii
    Dec 2010
    Locaţie
    SIBIU
    Posturi
    2.152
    Marca auto
    Audi
    Model auto
    A4
    Numar auto
    SB 89 LUX
    Propulsorul
    2.0 TDI Dopat bine
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    pt ca e original deaia ..daca era bosch luat din magazin crezi ca tinea atat..nici vorba

  13. #33
    Membru Level 1 Array Avatarul lui Nea Vizanu'
    Data înscrierii
    Mar 2010
    Locaţie
    Bucharest, Romania, Romania
    Posturi
    195
    Marca auto
    VW
    Model auto
    Passat
    Numar auto
    B 19 WDP
    Propulsorul
    ATJ
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Exact asta am vrut si eu sa spun. Am preferat sh 50% din cauza pretului si 50% pentru ca este original, chiar daca Valeo...
    Pentru ca din ele am iesit si-n ele ne intoarcem , si mintea noastra se roteste mereu si mereu numai in jurul lor... ÿuɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

  14. #34
    Membru Senior Array Avatarul lui Olof Dreijer
    Data înscrierii
    Apr 2010
    Locaţie
    Ar
    Posturi
    2.858
    Marca auto
    Passat
    Model auto
    Variant
    Propulsorul
    AVF
    ID anterior
    Calin
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    La banii aia iti dadeam alternator nou noutz sigilat (Valeo sau Bosch) dar fara fulie.
    Mindfucker

  15. #35
    Membru Level 2 Array Avatarul lui VLADIMIRIJNEKOV
    Data înscrierii
    Oct 2010
    Locaţie
    Prin lume...
    Posturi
    1.071
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    PASSAT 3BG
    Propulsorul
    1.9 TDI AVB/AVF
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Am reusit si eu intr-un final sa dau jos releul cu periile.
    M-am uitat la perii si sunt in regula....nu sunt uzate deloc;)
    Problema tind sa cred ca e de la releu in sine pentru ca toata piesa aia cel putin la aspect pare o chinezarie ieftina (alternatorul a fost d-ala reconditionat).
    Acuma problema mea e urmatoarea.....am incercat juma' de ora sa dau jos ventilatorul de la radiator si nu am reusit. E strans foarte tare rotoru cu fulia.

    A mai demontat cineva ventilatoru ala vreodata....ce trebuie sa fac exact? ca eu am bagat un inbus in una din gaurile de la fulie (ca sa o blochez) si un inbus de 10 in piulita din spate si n-am reusit nici macar s-o slabesc....am dat si cu degripant....nu stiu ce sa-i fac.....

    Mentionez ca vreau neaparat sa dau jos alternatoru pentru ca vreau sa testez si diodele si rotoru.
    VW PASSAT 1.9 TDI AVB 2001 Comfortline
    VW PASSAT 1.9 TDI AVF 2002 4 MOTION VARIANT Highline
    Ex: VW PASSAT 1.8 20V APT 1999 VARIANT Trendline

  16. #36
    Membru Senior Array Avatarul lui mihai_BV
    Data înscrierii
    Apr 2010
    Locaţie
    brasov
    Posturi
    2.146
    Marca auto
    volkswagen
    Model auto
    b5 variant 4motion
    Propulsorul
    1.9 tdi afn 110 cp
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Cred ca are filet invers surubul ala. Se desface foarte greu! E pericol sa se rupa!

  17. #37
    A d m i n i s t r a t o r Array Avatarul lui f l o r i n
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    10.873
    Marca auto
    V W
    Model auto
    Passat B6
    Numar auto
    SKF
    Propulsorul
    2,0TDI, CBAB, 140 Cp
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    cred ca facem bine sa ne uitam la DIY-uri.....ca doar de aia sunt facute .....????

    Ma copii, voi cautati la DIY-uri doar daca va zice cineva ca exista unul pt problema voastra. Cand am facut acest forum, discutia cu Vlad a fost ca forumul sa contina cat mai multe DIY uri utile, pt useri.

    Acum, ma gandesc ca am gresit noi doi....ca sunt 3 pagini pline de DIY-uri....pe care voi nici nu va uitati.
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    Tel: 0769.VAG.FAN = 0769.824.326 - 0758.556.847


  18. #38
    Membru Level 1 Array Avatarul lui Nea Vizanu'
    Data înscrierii
    Mar 2010
    Locaţie
    Bucharest, Romania, Romania
    Posturi
    195
    Marca auto
    VW
    Model auto
    Passat
    Numar auto
    B 19 WDP
    Propulsorul
    ATJ
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Citat Postat în original de Calin78 Vezi Post
    La banii aia iti dadeam alternator nou noutz sigilat (Valeo sau Bosch) dar fara fulie.
    Se pare ca nu ai inteles.. Original inseamna chestia aia pe care o pun niste fraieri in fabrica pe masina si de care te plangi dupa vreo 200 000 km (in cazul alternatorului). Eu asa ceva am luat de pe un B6, cu aproape 50 000km pe bord, zdrobit in spate si lateral dreapta. Deeeci, se poate sa ma mai tina inca 100 000km minim. De "tziple" ma cam feresc, am "tras" si eu la tipla in tineretile mele niste chestii cu care acum nu ma mandresc. C'est la vie...
    Pentru ca din ele am iesit si-n ele ne intoarcem , si mintea noastra se roteste mereu si mereu numai in jurul lor... ÿuɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

  19. #39
    Membru Senior Array Avatarul lui Olof Dreijer
    Data înscrierii
    Apr 2010
    Locaţie
    Ar
    Posturi
    2.858
    Marca auto
    Passat
    Model auto
    Variant
    Propulsorul
    AVF
    ID anterior
    Calin
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Se pare ca tu nu ai inteles, in fine. Cand am zis ca-ti dau alternator nou-noutz nu m-am referit la cele reconditionate(RMFD). Sint exact ca si cele care se pun din fabrica pe masina, cu cod..etc.
    Mindfucker

  20. #40
    Just in... Array
    Data înscrierii
    Jul 2011
    Locaţie
    giurgiu
    Posturi
    10
    Marca auto
    vw passat b5 2002 131 avf
    Model auto
    berlina
    Numar auto
    -
    Propulsorul
    -avb
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    am citit tot topicul si nu am gasit nimic in legatura cu releul de incarcare. care este? si unde este amplasat?, daca e sub bord ce numar are ca e mai usor de gasit(reperat)
    merci anticipat

+ Postaţi subiect nou
Pagina 2 din 6 PrimulPrimul 1234 ... UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care citesc acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •