+ Postaţi subiect nou
Pagina 3 din 6 PrimulPrimul 12345 ... UltimulUltimul
Rezultate 41 la 60 din 117

Subiect: Martor baterie aprins

  1. #41
    Membru Level 1 Array Avatarul lui baltazar2003
    Data înscrierii
    Jul 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    83
    Marca auto
    SEAT
    Model auto
    CORDOBA 6L
    Numar auto
    -
    Propulsorul
    BXW
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Salut,
    Releul regulator ce asigura incarcarea bateriei se afla in alternator.
    Este corp comun cu acesta si de obicei contine si carbunii.
    Depinde de modelul alternatorului pe care il ai.
    In alternator intra o mufa si de obicei acea mufa intra direct in releu, dar depinde de model.
    :)

  2. #42
    Just in... Array
    Data înscrierii
    Jul 2011
    Locaţie
    giurgiu
    Posturi
    10
    Marca auto
    vw passat b5 2002 131 avf
    Model auto
    berlina
    Numar auto
    -
    Propulsorul
    -avb
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    ok am priceput dar ce nu am priceput este urmatorul lucru
    1) am desfacut alternatorul si pe spate este un corp detasabil de corpul altermatorului ce contine diodele si clemele ce se lipesc de iesirele (sarme) de la statorul alternatorului
    2) tot langa partea detasabila mai este una mai mica ( care se prinde in 2 suruburi in cruce pe capete in lateral) care este mufa de care spui cu releul respectiv si cei 2 carbuni suprapusi ..... releul de care spui stiu ca are rol de regulator de tensine sa nu fie mai mare de 14,5v dar terbuie sa mai fie un releu pe undeva? cred, nu stiu? de-aia intreb
    modelul alternatorului e bosh
    astazi montez alternatorul si revin .............. cu respect adrian

  3. #43
    Membru Level 1 Array Avatarul lui baltazar2003
    Data înscrierii
    Jul 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    83
    Marca auto
    SEAT
    Model auto
    CORDOBA 6L
    Numar auto
    -
    Propulsorul
    BXW
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Acela de care spui este singurul releu responsabil cu incarcarea bateriei si alimentarea consumatorilor in timp ce functioneaza motorul.
    Nu este nici un alt releu in instalatie pe sub bord.
    Excitatia releului de incarcare vine de la cheia de contact, iar apoi cand incepe sa debiteze de la puntea de curent mic din alternator.
    Verifica intai diodele sa fie valide, apoi statorul sa aibe valori egale de rezistenta si sa nu dea la masa chiar pe o scala mare a ohmetrului, mega ohmi.
    Verifica rezistenta rottorului si sa nu dea la masa.
    Trebuiesc curatate bine inelele colectoare si spatiul dintre ele.
    Carbunii trebuie sa aibe o lungime mare pentru a fi considerati buni, parca 2cm ori peste. Ma refer la partea ramasa in afara suportului.

  4. #44
    Just in... Array
    Data înscrierii
    Jul 2011
    Locaţie
    giurgiu
    Posturi
    10
    Marca auto
    vw passat b5 2002 131 avf
    Model auto
    berlina
    Numar auto
    -
    Propulsorul
    -avb
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    ok asa am facut dar am constatat ca se incalzeste foarte repede piesa care are mufa pe ea o schimb ca cred ca e de la releu, in rest am facut operetiile care le-ai descris tu mai sus
    merci de timpul acordat si revin cu noi informatii sau intrebari daca nu e de la releu ....... cu respect adrian

  5. #45
    Membru Level 1 Array Avatarul lui baltazar2003
    Data înscrierii
    Jul 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    83
    Marca auto
    SEAT
    Model auto
    CORDOBA 6L
    Numar auto
    -
    Propulsorul
    BXW
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Salut,
    Piesa respectiva se incalzeste destul de tare cand sunt consumatori mari, ori bateria descarcata.
    Practic curentul necesar rotorului trece prin acel releu in fapt un regulator integrat.
    Acela este si motivul pentru care a fost fixat strans pe alternator, sa aibe o racire buna.
    Practic instalatia se verifica cu o baterie incarcata pe redresor si indiferent de consumatori tensiunea la bornele bateriei trebuie sa fie undeva intre 13,8v si 14,4v depinde de temperatura exterioara intrucat vara tensiunea de incarcare scade la 13,8v oti pe undeva pe aproape pentru a proteja bateria.
    Indiferent de consumatori nu trebuie sa ai variatii mai mari de cateva sute de milivolti.

  6. #46
    Just in... Array
    Data înscrierii
    Jul 2011
    Locaţie
    giurgiu
    Posturi
    10
    Marca auto
    vw passat b5 2002 131 avf
    Model auto
    berlina
    Numar auto
    -
    Propulsorul
    -avb
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    schimbat piesa din plastic cu mufa si releu pe ea si nu mai am nici o problema sa stins bateria si nu mai scrie ALTERNATOR WORKSHOP deci totul e normal, .... merci f. f. mult de ajutor
    cu respect pt. timpul si informatiile acordate

  7. #47
    Membru Senior Array Avatarul lui tzaga
    Data înscrierii
    Aug 2010
    Locaţie
    Cluj-Napoca
    Posturi
    3.836
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat
    Numar auto
    CJ 10 YWV
    Propulsorul
    1,9 TDI 101 AVB
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    releul de incarcare este pe alternator ....degeaba cauti sub bord........este acela care face corp comun cu periile colectoare din alternator

    PS.....sorry am raspuns prea tarziu.....nu citisem ce e deasupra
    Ultima modificare făcută de tzaga; 03-08-2011 la 08:15.
    Vand si montez LED-uri ,instalatii xenon.Roll up/down geamuri,diagnoze VAG.Vand si montez tempomat.
    Vand
    si montez switch-uri OEM pentru portiere.Interventii mecanice si electrice. Tel: 0740 146 883

  8. #48
    Just in... Array
    Data înscrierii
    Jul 2011
    Locaţie
    giurgiu
    Posturi
    10
    Marca auto
    vw passat b5 2002 131 avf
    Model auto
    berlina
    Numar auto
    -
    Propulsorul
    -avb
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    oricum merci mult !!!

  9. #49
    Membru nou Array
    Data înscrierii
    Mar 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    22
    Marca auto
    -Volkswagen
    Model auto
    Passat B5
    Numar auto
    UFU
    Propulsorul
    1.9 TDI AFN
    Statistici : Multumiri / Aprecieri

    Martor baterie

    Salut. Am si eu o problema cu alternatorul cred, in sensul ca dupa ce pornesc ramane becul de la baterie aprins pina ce accelerez cam pe la 1700 rot dupa care se stinge si nu se mai aprinde pina la urmatoarea pornire indiferent cati consumatori am. Aveti idee de la ce se intampla aceasta?.

  10. #50
    Membru nou Array
    Data înscrierii
    Mar 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    22
    Marca auto
    -Volkswagen
    Model auto
    Passat B5
    Numar auto
    UFU
    Propulsorul
    1.9 TDI AFN
    Statistici : Multumiri / Aprecieri

    Martor baterie

    In seara aceasta am facut o inspectie mai amanuntita si constat urmatoarele:
    -Inainte de pornire 12.45 V in beterie. Dupa pornire 12.25 V la baterie. Dupa ce apas acceleratia si se stinge martorul in bord 14.45 V la baterie.
    Alternatorul este Bosh 70-120A 14V. Am mai constata ca era sarit un fir de la alternator cel care vin mai inspre mijlocul carcasei din spate. L-am pus inapoi si acum constat ca dupa pornire am 12.45V la baterie, in rest celelalte valori raman neschimbate, si acelasi comportament.
    -La scanarea cu vag-com imi da urmatoarele erori:

    01256-Exhaust gas recirculationvalve (N18)
    21-10 Open or shor to ground-intermittent
    01117-Shareware Version
    27-10
    00575- Shareware Version
    17-10
    00668-Supply voltage terminal 30
    27-10 -Implausible Signal
    00532- Shareware Version
    27-00
    01266-Shareware Version
    31-00
    00626-Glow plug indicator light (K29)
    31-00 Open or short to ground
    Readliness: N/A

    Intrebarea mea este de unde ar trebui sa incep in rezolvarea problemei?

  11. #51
    A d m i n i s t r a t o r Array Avatarul lui f l o r i n
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    10.834
    Marca auto
    V W
    Model auto
    Passat B6
    Numar auto
    SKF
    Propulsorul
    2,0TDI, CBAB, 140 Cp
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    1. Asigura contact perfect la bornele de la alternator
    2. Verifica frei-ul = fulia alternatorului. Trebuie sa asigure transferul rotatiei, doar cand e invartita in sens orar.
    3. Daca face tot asa, e posibil sa fie releul de incarcare defect sau colectorul uzat. Demonteaza alternatorul si vezi ce e cu el.
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    Tel: 0769.VAG.FAN = 0769.824.326 - 0758.556.847


  12. #52
    Membru Level 2 Array Avatarul lui sorinelil
    Data înscrierii
    Dec 2010
    Locaţie
    Fierbinti City
    Posturi
    1.098
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    PassaT
    Numar auto
    IL 19 SsS
    Propulsorul
    AVB 1.9 TDI 101 Caluti
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Salut baieti, dupa multe scartaieli, am primit si un mesaj pe bc...Alternator Workshop, insa a bipuit de 2-3 ori cu tot cu martorul bateriei dupa care sa stins...acesta a aparut in timp ce viram....am mai facut vreo 10 km si nimic, nu a mai aparut, am incerca sa aprind toti consumatori, si nici un rezultat doar scartaie daca dau drumul la multi consumatori! Aveti vreo idee ce ar putea fii? Mai tarziu ma duc sa verific cum incarca....revin cu detalii! Stima

  13. #53
    A d m i n i s t r a t o r Array Avatarul lui f l o r i n
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    10.834
    Marca auto
    V W
    Model auto
    Passat B6
    Numar auto
    SKF
    Propulsorul
    2,0TDI, CBAB, 140 Cp
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Alternatorul nu a mai incarcat.... verifica cureaua si fulia - in prima faza
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    Tel: 0769.VAG.FAN = 0769.824.326 - 0758.556.847


  14. #54
    Membru Level 2 Array Avatarul lui sorinelil
    Data înscrierii
    Dec 2010
    Locaţie
    Fierbinti City
    Posturi
    1.098
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    PassaT
    Numar auto
    IL 19 SsS
    Propulsorul
    AVB 1.9 TDI 101 Caluti
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Cureaua pare in regula(adica nu e crapata,nu patineaz....) si fulia am invartit-o in dreapta si am oprit-o brusc si se mai invarte putin in alternator chestiile alea....Deci ar ramane rulmentii nu? ca am si un scartait enervant care vine si revine cand vrea el....(daca pornesc consumatori multi scartaie , cand cald ambreajul se opreste) numai stiu ce sa-i fac...

  15. #55
    A d m i n i s t r a t o r Array Avatarul lui f l o r i n
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    10.834
    Marca auto
    V W
    Model auto
    Passat B6
    Numar auto
    SKF
    Propulsorul
    2,0TDI, CBAB, 140 Cp
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Rulmentii - cauzeaza doar zgomot.

    Atunci, raman carbunii, colectorul... aflii in curand.. din pacate.
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    Tel: 0769.VAG.FAN = 0769.824.326 - 0758.556.847


  16. #56
    Membru nou Array
    Data înscrierii
    Dec 2011
    Locaţie
    fagaras
    Posturi
    43
    Marca auto
    volkswagen
    Model auto
    passat
    Numar auto
    Bv-13-GPY
    Propulsorul
    AVF
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    am si eu o intrebare acum jumatate de an mi`a clipit martoru de la baterie. si s`a stins si de atunci nimic ... acum imi scartie cureaua .. in relantiu cand o accelerez nimic merge bine .. dar am observat ca cureaua in relanti flambeaza ca si cand nu ar i intinsa suficient .. vreo recomandare .?

  17. #57
    Membru Senior Array Avatarul lui Andrei.Smr
    Data înscrierii
    Jan 2011
    Locaţie
    Oradea
    Posturi
    1.666
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat B5.5 Variant
    Numar auto
    BH-18-SMR
    Propulsorul
    AVF 130+ CP, 404 NM
    ID anterior
    stelist_2007
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    @sorinelil: se poate sa fie totusi de la fulie....exact asa am patit si eu: se aprindea becul de la baterie impreuna cu mesajul alternator workshop si se stingea, apoi iar aparea si tot asa (cand se aprinde inseamna ca nu incarca) si s-a dovedit a fi fulia. De cand am schimbat-o nu am mai avut probleme.
    Dacă îmi dau drumul la imaginație ajung la închisoare!

  18. #58
    A d m i n i s t r a t o r Array Avatarul lui f l o r i n
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    10.834
    Marca auto
    V W
    Model auto
    Passat B6
    Numar auto
    SKF
    Propulsorul
    2,0TDI, CBAB, 140 Cp
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Zice ca a verificat-o.... altfel, poate sa fie carbuni sau colector.
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    Tel: 0769.VAG.FAN = 0769.824.326 - 0758.556.847


  19. #59
    Moderator global Array Avatarul lui bogdan_eon
    Data înscrierii
    Nov 2010
    Locaţie
    Falticeni
    Posturi
    4.277
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    B5,5
    Propulsorul
    AWX
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    sorinelil
    Si eu cred ca poate fi fulia (mai exact ambreiajul) alternatorului, daca nu l-ai schimbat niciodata recomand inlocuirea lui inainte sa desfaci degeaba alternatorul. Sa stii ca eu l-am schimbat chiar fara sa am nici o problema cu el, l-au verificat cei de la service cana am facut o revizie si au zis ca ar fi bine sa il schimb, asa ca l-am schimbat cu unul pe INA acum un an, am dat 170 lei pe el parca. Oricum acel ambreiaj este o piesa uzabila si tot o sa trebuiasca schimbata pana la urma, eu zic prima data sa incepi cu el, si chiar in cazul in care nu e el de vina sa stii ca nu ai facut un lucru rau, pentru ca asa cum am spus mai devreme sau mai tarziu tot o sa cedeze.
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

  20. #60
    Membru Level 2 Array Avatarul lui sorinelil
    Data înscrierii
    Dec 2010
    Locaţie
    Fierbinti City
    Posturi
    1.098
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    PassaT
    Numar auto
    IL 19 SsS
    Propulsorul
    AVB 1.9 TDI 101 Caluti
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    e cam complicata treaba, inca nu am masurat sa vad cum incarca...oricum asa o sa si incep prin a schimba cureaua si fulia, si dupa daca tot sunt probleme mergem la un specialist!

+ Postaţi subiect nou
Pagina 3 din 6 PrimulPrimul 12345 ... UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care citesc acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •