Ultima modificare făcută de vicius_the_one; 31-12-2011 la 19:18.
foarte util pentru cei cu probleme la pompa. multumim Vlad!
Chiar ma gandeam ovidiu sa o chirugicam pe aia a ta. Sa vedem live ce e in ea. Asa putem face poze mult mai bune.
nu am inlocuit pompa. am lipit stutul la cea primita de la Calin si este pregatita de pus pe masina. si eu sunt curios sa vad ce are in ea asa ca va urma disectia si daca vedem ca se pot inlocui organele cumpar un set de reparatie. la motajul pe masina crezi ca este necesar sa pun o garnitura noua?
De unde se cumpara kitul ptr pompa
Va pot ajuta cu niste sfaturi in vederea repararii pompei tandem fara mare cheltuiala. Din experienta practica, pompa tandem curge/pierde ori pe la garnitura din spate de la capac ori pe la garnitura dintre pompa tandem si motor. Nu am intalnit pana acum sa piarda pe la garniturile camerei de vacum. In acest sens, pentru garnitura din spate, cea de la capacul pompei, se ia o bucata de clingherit si se decupeaza cu o foarfeca medicinala folosind drept model garnitura metalica. Acolo unde vin suruburile se foloseste o pleducea si se bate pe un pat de lemn. Intre motor si pompa tandem se cumpara garnituri OEM: 038 198 293 (sunt cele 2 garnituri de cauciuc) sau 038 145 215 (este garnitura metalica). Cumparati in functie de ce a avut pompa cand ati demontat de pe masina. AM folosit metoda aceasta cu clingheritul la mai multe pompe tandem si credeti-ma ca nu a mai curs la nici una prin spate pe la capac pe acolo. Sper sa va fie de folos.
Ultima modificare făcută de ionutctn2000; 03-01-2012 la 20:31.
Ms de indicatii... O sa incerc si eu sper sapt viitoare.
Am gasit astazi o pompa tandem, destul de ieftina. M-am intalnit cu omul(il cunosc relativ bine) si am demontat-o pe a mea. Din pacate el nu avea garnitura metalica iar eu am pompa cu garnituri de de cauciuc. Am remontat-o pe a mea si am comandat garnitura metalica.
La pompa lui stutul de vacuum nu avea joc, dar se invartea, adica era mobil. Este normal? Sau ala trebuie sa fie fix / sudat acolo?
stutul trebuie sa fie fix dar problema se rezolva usor cu bison epoxy metal. costa aprox. 20 lei.
Am renuntat la acea pompa. Astept una de la Lucian189 care nu are probleme. Plus ca l-am rugat sa-mi cumpere si garnituri noi la ea. O sa urmeze sa o montez...unde nu stiu...dar toate la timpul lor....
Padre1704, dar de ce vrei sa inlocuiesti pompa ta? Ce nu merge la ea? Daca pompa ta de pe masina isi face treaba, cumpara un set 038 198 293 de la o reprezentanta din Iasi (sunt cele 2 de cauciuc) si la capac acolo ii faci dintr-o garnitura de clingherit. La stutul buclucas il imbraci cu ceva lipici sa tina.
N-am decat 2 maine stangi la mine...de asta o inlocuiesc, in service. Masina nu a pornit dupa 2 zile de stat, si nici dupa 12 ore cu fata la deal. Oricum are mai multe probleme si incep sa schimb cate una poate ii dau de cap...Cu pompa de o demontez..o sa experimentez...
trebuie sa completam cu poze, poate iese de diy....ar fi o economie considerabila. Daca prind o pompa o sa o desfac full si vedem ce se poate si ce nu.
Se poate schimba tot in pompa tandem. Am inlocuit eu in una toate garniturile inclusiv si semeringul dintre partea de vacuum si cea de motorina, si arculetele de la paletii care fac presiune. trebuie avut mare grija la pozitia pieselor inainte de montaj si dupa.
De aici din Sv de la un magazin de piese auto cu 160 ron
E ca ala gk 620
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care citesc acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)