+ Postaţi subiect nou
Pagina 1 din 3 123 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 20 din 48

Subiect: vacuum...

  1. #1
    Membru Level 1 Array
    Data înscrierii
    May 2011
    Locaţie
    bucuresti
    Posturi
    125
    Marca auto
    volkswagen
    Model auto
    passat variant b5
    Numar auto
    b-26-wte
    Propulsorul
    1.9,TDI,85 kw,AJM
    Statistici : Multumiri / Aprecieri

    vacuum...

    acum vreo 2 saptamani am ridicat capota si am observat un furtun iesit de la valva n75, in capul lui am observat si stutul rupt, in fine, am schimbat n75, dupa un drum de vreo 3 km observ ca nu trage turbina deschid capota acelasi furtun iesit din acelasi loc de data asta fara stut in el, il pun la loc si il prind cu un colier, turbina nu a mai mers, am avut alta treaba si nu m am ocupat de problema,ieri cobor la auto si observ ca atarna un furtun pe jos, trag capota mai vad inca un furtun...am depistat ca ambele erau sarite de la valva n18... le am pus la loc fara a rezolva problema(le am pus si intr un fel si in celalalt ca sa elimin ideea ca ar fi puse invers), astazi le am gasit la fel sarite le am prins cu coliere si plec la drum fac in jur de un km am observat ca intra turbina dar repet dupa un km parcurs hai maxim 2 a inceput sa mi taie motorina adica auto intra in decelerare sau frana de motor cu pedala apasata maxim am tras pe dreapta a mai stat cateva secunde la relanti dupa care motorul se oprea luam contactul il puneam si auto pornea din nou si se accelera, iar repetam manevra...acelasi rezultat de vreo 5 ori, am scos pana la urma un furtun de la n18 si merg asa momentan deci fara turbina...apropo cand acceleram vedeam in spate un fum gros dar nu m am prins exact ce culoare era tind sa cred totusi ca negru... ceva idei?

  2. #2
    Membru Level 2 Array Avatarul lui gigi tepus
    Data înscrierii
    Mar 2012
    Locaţie
    Cluj Napoca
    Posturi
    1.099
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    -Passat
    Numar auto
    CJ 13 HRX
    Propulsorul
    - 1.9TDI ATJ 116 CP
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Pentru inceput iata care este schema legaturilor de vacum
    BEST REGARDS !

  3. #3
    Membru Level 1 Array
    Data înscrierii
    May 2011
    Locaţie
    bucuresti
    Posturi
    125
    Marca auto
    volkswagen
    Model auto
    passat variant b5
    Numar auto
    b-26-wte
    Propulsorul
    1.9,TDI,85 kw,AJM
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    multumesc pentru foto, stiam de existenta ei dar nu o gaseam pe net, nu stiam ce sa scriu, in alta ordine de idei dupa ce am vizualizat aceasta fotografie mi am dat seama ca am confundat valva n18 cu n239, asadar tot ce am scris in post despre n18 de fapt este vorba de n239, in fine sa fac o cecapitulare valva n75 este in fata motorului, valva n239 este pe undeva pe la filtrul de aer iar valva n18 unde se afla ca n am masina acasa ca sa o pot gasi mergand pe furtune si sunt mai curios asa din fire :))

  4. #4
    Membru Senior Array Avatarul lui popika_floryn
    Data înscrierii
    Feb 2012
    Locaţie
    Mannheim DE./ SIBIU
    Posturi
    2.009
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat b5 VARIANT
    Numar auto
    Legal
    Propulsorul
    1,9 TDI ATJ
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    N18 se afla sub vasul de expansiune
    Lumea vede, aude si vorbeste! Dar vede rau, aude putin si vorbeste aiurea!

  5. #5
    Membru Level 2 Array Avatarul lui funKys
    Data înscrierii
    Sep 2010
    Locaţie
    Roman, Iasi, Constanta
    Posturi
    704
    Marca auto
    VW
    Model auto
    Passat
    Numar auto
    NT-25-ALY
    Propulsorul
    1.9 TDI AVB 101 CP
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    eu nu am schimbat decat debitmetru pana acum, masina parca nu trage asa bine, dar nu am nici o eroare de la senzorii de mai sus.cum pot sa-i verific?si daca are cineva o lista cu preturi pt fiecare ar fi super.precizez ca turbina am curatat-o, nu ar fi de la turbina.Masina trage, dar nu de 101CP.MS
    „Intelectual este acela care a găsit ceva mai interesant de făcut, în afară de sex” - Edgar Wallace.

  6. #6
    Membru Level 1 Array
    Data înscrierii
    May 2011
    Locaţie
    bucuresti
    Posturi
    125
    Marca auto
    volkswagen
    Model auto
    passat variant b5
    Numar auto
    b-26-wte
    Propulsorul
    1.9,TDI,85 kw,AJM
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    am verificat, furtunele sunt bine puse, chiar nu stie nimeni de ce se creeaza presiune de mi sar furtunele?

  7. #7
    Membru Senior Array Avatarul lui arctix
    Data înscrierii
    Nov 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    3.052
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat B5.5
    Propulsorul
    AVF tiptronic
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    probabil e ceva infundat sau o valva blocata pe inchis ...pe diagnoza nu-ti arata nimic?
    .....din pasiune.

  8. #8
    Membru Senior Array Avatarul lui popika_floryn
    Data înscrierii
    Feb 2012
    Locaţie
    Mannheim DE./ SIBIU
    Posturi
    2.009
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat b5 VARIANT
    Numar auto
    Legal
    Propulsorul
    1,9 TDI ATJ
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    furtunele alea lucreaza pe vacuum iar acesta e facut de pompa tandem deci cred ca ar trebui sa o verifici sa vezi daca este in regula! pedala de frana este normala, nu este mai tare ca de obicei? ar mai trebui sa verifici si cele doua supape unisens, cea de la servo frana si cea de la n75, sa nu fie blocate pe inchis... eu unul nu am auzit de fenomenul asta pana acum dar ar trebui sa o iei logic si prin eliminare pana depistezi problema. eu unul asa as proceda, bafta!
    Lumea vede, aude si vorbeste! Dar vede rau, aude putin si vorbeste aiurea!

  9. #9
    Membru Level 1 Array
    Data înscrierii
    May 2011
    Locaţie
    bucuresti
    Posturi
    125
    Marca auto
    volkswagen
    Model auto
    passat variant b5
    Numar auto
    b-26-wte
    Propulsorul
    1.9,TDI,85 kw,AJM
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    din pacate sunt foarte ocupat si n am timp sa ajung la un tester momentan, oricum vreau sa fac o diagnoza in mers dar din pacate nu multi fac asta
    ...aaa si apropo pedala de la frana este la fel dar cea de la ambreiaj am observat ca ramane apasata un sfert din cursa ei de cate ori urc in masina sa plec o trag cu mana
    ...supapele alea cum se verifica le scot si suflu in ele sau...?
    ...referitor la pompa tandem, n am idee ce e aia
    Ultima modificare făcută de maao; 11-06-2012 la 23:50.

  10. #10
    Membru Senior Array Avatarul lui popika_floryn
    Data înscrierii
    Feb 2012
    Locaţie
    Mannheim DE./ SIBIU
    Posturi
    2.009
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat b5 VARIANT
    Numar auto
    Legal
    Propulsorul
    1,9 TDI ATJ
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    vad ca esti din capitala, de ce nu iei legatura cu admin Florin ca sigur ai da de cap...
    supapele le scoti de pe furtune si sufli in ele si ar trebui mearga doar intr-un sens iar in celalalt sa inchida ca doar de-aia se numesc supape unisens
    pompa tandem se afla in spatele motorului pe chiulasa si arata asa:
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]
    Lumea vede, aude si vorbeste! Dar vede rau, aude putin si vorbeste aiurea!

  11. #11
    Membru Senior Array Avatarul lui arctix
    Data înscrierii
    Nov 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    3.052
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat B5.5
    Propulsorul
    AVF tiptronic
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    trebuie sa scoti capacul de plastic de pe motor si undeva intre baterie si motor e pompa tandem (tandem vine de la faptu ca e jumatate pompa de motorina jumatate pompa de bacuum cel putin asa stiu eu sper ca nu aberez)


    da o fuga pe la Florin
    .....din pasiune.

  12. #12
    Membru Level 1 Array
    Data înscrierii
    May 2011
    Locaţie
    bucuresti
    Posturi
    125
    Marca auto
    volkswagen
    Model auto
    passat variant b5
    Numar auto
    b-26-wte
    Propulsorul
    1.9,TDI,85 kw,AJM
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    o sa iau legatura cu florin dar daca ma duc la el imi trebuie ceva bani de care nu dispun momentan, mai schimb un switch mai intorc o folie la display, mai fac o aprindere a bordului la deschiderea usilor, o sa mai observe el ca aia nu e bine pusa mi ar mai trebui si ailalta stiti voi e ca si cand te duci la service sa schimbi o piulita mecanicii mai identifica si alte piese defecte, iar cel mai important nici nu dispun de timp acum ca sunt in sesiune si am de invatat foarte mult...

  13. #13
    Membru Level 2 Array Avatarul lui funKys
    Data înscrierii
    Sep 2010
    Locaţie
    Roman, Iasi, Constanta
    Posturi
    704
    Marca auto
    VW
    Model auto
    Passat
    Numar auto
    NT-25-ALY
    Propulsorul
    1.9 TDI AVB 101 CP
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    la ce te-ai referit cu folia la display?
    Apropo, cand veneam ieri spre casa i-am dat putina pedala in treptele 2 si 3 , si mi-a sarit furtunul de la EGR mie , facea ca o toba sport dar nu mai tragea.
    „Intelectual este acela care a găsit ceva mai interesant de făcut, în afară de sex” - Edgar Wallace.

  14. #14
    Membru Level 1 Array
    Data înscrierii
    May 2011
    Locaţie
    bucuresti
    Posturi
    125
    Marca auto
    volkswagen
    Model auto
    passat variant b5
    Numar auto
    b-26-wte
    Propulsorul
    1.9,TDI,85 kw,AJM
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    audi style la displayurile de la ceasuri

  15. #15
    Membru Level 2 Array Avatarul lui funKys
    Data înscrierii
    Sep 2010
    Locaţie
    Roman, Iasi, Constanta
    Posturi
    704
    Marca auto
    VW
    Model auto
    Passat
    Numar auto
    NT-25-ALY
    Propulsorul
    1.9 TDI AVB 101 CP
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    aa, fain as vrea si eu... dar mai intai as vrea un display nou de maxidot ca al meu e pe duca...
    „Intelectual este acela care a găsit ceva mai interesant de făcut, în afară de sex” - Edgar Wallace.

  16. #16
    Membru Level 2 Array Avatarul lui antracs18
    Data înscrierii
    Mar 2011
    Locaţie
    Buzau
    Posturi
    508
    Marca auto
    VW
    Model auto
    PaSSat
    Propulsorul
    AVB
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Va salut. Zilele trecute mi-am recoonditionat electroventilatorul de la clima si la demontare am observat un furtunas de vacuum iesit prin zona capsulii vacuumatice. Am pus mana pe el si era prezent vacuum acolo(cu motorul pornit). Am pus un surubel pe el si am observat ca: pedala de franare este mai moale, masina nu mai ezita in jurul turatiei de 2000rpm in treptele 2-3. Mentionez ca acum vreo 2 ani cineva a zis ca am dusa capsula vacuumatica si ca mi-a anulat-o, ca nu se merita sa o inlocuiesc. Oare e bine ce am facut ?

  17. #17
    Moderator global Array Avatarul lui bogdan_eon
    Data înscrierii
    Nov 2010
    Locaţie
    Falticeni
    Posturi
    4.147
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    B5,5
    Propulsorul
    AWX
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Sub vasul de antigel este un distribuitor de vacuum in forma de T in care intra urmatoarele:
    - un furtun vine de pe partea cu filtrul de aer
    - unul intra intr-un senzor pe tubulatura de aer (cam pe acolo sub vasul de antigel)
    - si al treilea merge spre un senzor montat pe niste furtune pe circuitul de antigel.

    Eu am gasit sarit din acel T, furtunul care vine dinspre filtrul de aer si l-am pus la loc, acum parca masina raspunde mai prompt la acceleratie si trege si mai bine in turatii mici.
    Spre rusinea mea cred ca merg asa cu acel furtun de peste jumatate de an pentru ca nu m-am uitat niciodata pe acolo, dar mi se parea ca parca nu trage masina cum trebuie, de asta am si facut un LOG acum vreo luna si v-am intrebat daca nu e pe duca MAF-ul sau altceva ca parca masina nu trage cum trebuie. Nu i-am mai facut o scanare demult o sa ii fac chiar astazi una sa vad daca am vreo eroare ceva.

    Intrebarea este daca am putut afecta cu ceva la motor daca am mers cu acel furtun scos mult timp?

  18. #18
    Moderator global Array Avatarul lui bogdan_eon
    Data înscrierii
    Nov 2010
    Locaţie
    Falticeni
    Posturi
    4.147
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    B5,5
    Propulsorul
    AWX
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Revin cu noi informatii, la scanare nu am nici un cod de eroare.
    Acum la oprirea motorului masina nu se mai scutura.
    Totusi este si o problema, in acceleratie usoara in general in viteza a 2-a, mai putin si la a 3-a, pe la 1600-1700rpm am o intrerupere de putere (ca si cum ar da in nas, cred ca atunci intra turbina, sau nu stiu de ce).

  19. #19
    Membru Level 2 Array Avatarul lui antracs18
    Data înscrierii
    Mar 2011
    Locaţie
    Buzau
    Posturi
    508
    Marca auto
    VW
    Model auto
    PaSSat
    Propulsorul
    AVB
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Verifica contactele injectoarelor.

  20. #20
    Moderator global Array Avatarul lui bogdan_eon
    Data înscrierii
    Nov 2010
    Locaţie
    Falticeni
    Posturi
    4.147
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    B5,5
    Propulsorul
    AWX
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Pai nu mi se pare logic sa aiba treaba cu contactele injectoarelor atata timp cat daca scot inapoi acel furtun de vacuum nu imi mai intrerupe, aceasta intrerupere a aparut cand am pus furtunul de vacuum la locul lui.

    Mai mult inclin sa cred ca e ceva legat de comanda vacumatica a turbinei, sau ceva de genul asta atata timp cat atunci cand vacumul se pierde nu face si cand vacumul e bun face.
    Ultima modificare făcută de bogdan_eon; 05-10-2012 la 13:12.

+ Postaţi subiect nou
Pagina 1 din 3 123 UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care citesc acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •