+ Postaţi subiect nou
Pagina 3 din 4 PrimulPrimul 1234 UltimulUltimul
Rezultate 41 la 60 din 64

Subiect: Ulei in motorina

  1. #41
    Membru Level 2 Array Avatarul lui goguta
    Data înscrierii
    May 2011
    Locaţie
    Constanta
    Posturi
    317
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    -
    Numar auto
    CT-VW-SMA
    Propulsorul
    diesel mama!!!
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Am gasit pe un site in legatura cu aditivii folositi pentru motorina. Cineva a folosit ADERCO. Stiu despre aditivul respectiv pentru ca am folosit si eu in alt domeniu. Cu rezultate destul de bune. Asta da pentru imbunatatirea calitatilor motorinei.

  2. #42
    Membru Senior Array Avatarul lui X e r o x u
    Data înscrierii
    Oct 2010
    Locaţie
    Cluj-Napoca
    Posturi
    3.160
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat B5 SYNCRO
    Numar auto
    CJ 86 ABA
    Propulsorul
    1Z-1.9 TDI- AFN -110 CP
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Eu asta al folosesc
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]
    X E R O X U
    servicii de fotocopiere si birotica in Cluj-Napoca

    "A LIE TOLD OFTEN ENOUGH BECOMES THE TRUTH" Lenin - Valbil si in democratie/capitalism nu doar in marxism.

  3. #43
    Administrator Array Avatarul lui vicius_the_one
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Constanta
    Posturi
    8.736
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat b5,5
    Numar auto
    CT-VW-LUC
    Propulsorul
    AWX 1,9 TDI 161CP 400Nm
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    in ce proportie ?
    "Radacina convingerilor inseamna...experienta!!!", N. Iorga
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] TEL 0785868098
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]
    Servicii IT(windows, configurare PC)

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    otrava legala [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    cititi aici romanilor ...[Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

  4. #44
    Membru nou Array Avatarul lui Aedile
    Data înscrierii
    Nov 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    40
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat B5
    Propulsorul
    1.9 TDI AFN 110 CP
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Si eu pun ulei 2T in motorina din primavara. La un plin de motorina pun 250-300ml de ulei, daca alimentez mai putin pun 50ml ulei la 10 litri, 100 ml ulei la 20 litri si tot asa.

  5. #45
    Membru Senior Array Avatarul lui X e r o x u
    Data înscrierii
    Oct 2010
    Locaţie
    Cluj-Napoca
    Posturi
    3.160
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat B5 SYNCRO
    Numar auto
    CJ 86 ABA
    Propulsorul
    1Z-1.9 TDI- AFN -110 CP
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Cam ca si colegul Aedile
    X E R O X U
    servicii de fotocopiere si birotica in Cluj-Napoca

    "A LIE TOLD OFTEN ENOUGH BECOMES THE TRUTH" Lenin - Valbil si in democratie/capitalism nu doar in marxism.

  6. #46
    Membru Level 2 Array Avatarul lui Clasic
    Data înscrierii
    Aug 2010
    Locaţie
    Craiova
    Posturi
    215
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Sharan
    Numar auto
    DJ-87-CAS
    Propulsorul
    1.9 TDI AUY
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Revin si eu cu cateva pareri dupa folosirea uleiului 2T in motorina:

    - Inainte de folosirea uleiului, la 300 Km parcursi (90% oras) cu clima folosita in mod regulat, aveam consum de 7,8 - 8%, consum la pompa.

    - Dupa folosirea uleiului 2T, si acelasi stil de mers, la 300 Km parcursi (90% oras) cu clima folosita in mod regulat, (si nu cred ca exagerez daca va spun ca motorul a avut reprize bune de mers in gol, timp in care am folosit aspiratorul de masina), am consum de 7,5%, consum la pompa, deci se pare ca afecteaza in bine consumul, plus ca ajuta la ungerea mai buna a pompei de injectie etc etc....

    Se pare ca merita!

  7. #47
    Membru Level 2 Array Avatarul lui goguta
    Data înscrierii
    May 2011
    Locaţie
    Constanta
    Posturi
    317
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    -
    Numar auto
    CT-VW-SMA
    Propulsorul
    diesel mama!!!
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Este bine daca scade consumul si daca in plus se mai curata ansamblul de injectoare, pistoane, camasi de calamina atunci este bine. Ne poate spune cineva care a folosit respectivul ulei si a facut motorul cum arata pistoanele, camasile, segmentii sau injectoarele? Ca asta mi se pare cel mai important. Daca sunt in stare buna atunci este bine.

  8. #48
    Membru Level 2 Array Avatarul lui ti3sto
    Data înscrierii
    Mar 2011
    Locaţie
    Bucuresti Cartier Berceni
    Posturi
    387
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat
    Numar auto
    WLF
    Propulsorul
    Benzen
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    daca se amesteca bine nu vad ce s-ar putea intampla, la druja mea am observat ca atunci cand ii pun ceva mai mult ulei decat este recomandat, sunetul este mai redus dar scuate ceva mai mult fum... si probleme mari cand nu amestec benzina atunci cand o vars in drujba... se adude clar ca nu este bine uns motorul, plus ca risc griparea lui. Daca o sa trec pe disel o sa incerc si eu :)
    Sanatate !

  9. #49
    Membru Level 2 Array
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    abrud
    Posturi
    208
    Marca auto
    vw
    Model auto
    golf
    Numar auto
    ab 04 bzc
    Propulsorul
    1.9 tdi
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Cineva, a bagat din greseala benzina, cam 20 litri, in loc de motorina. La indicatiile unui nene, a pus 1,5 litri ulei M40, in rezervor , peste motorina, si gata.Masina in cauza, un Peugeot, motor common rail.A mers perfect pina sa terminat benzina, apoi a pus diesel. Deci, se poate.

  10. #50
    Membru Level 2 Array Avatarul lui helas
    Data înscrierii
    Nov 2011
    Locaţie
    Bacau
    Posturi
    491
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat
    Numar auto
    in schimbare
    Propulsorul
    AVF
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    folosirea acestui ulei in 2T de cand pana cand se poate utiliza....iarna,vara,mai exact intre ce luni?
    VW Passat 4motion & SMART fortwo Cabrio

  11. #51
    A d m i n i s t r a t o r Array Avatarul lui f l o r i n
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    10.772
    Marca auto
    V W
    Model auto
    Passat B6
    Numar auto
    SKF
    Propulsorul
    2,0TDI, CBAB, 140 Cp
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Se poate, nu a zis nimeni ca nu..... daca nu baga ulei, ii zapacea pompa, tot....

    La noi - PD-uri, daca bagi 20 de litri de benzina, e mai naspa - se opreste la relanti...nu o mai poti pornii....e durere.
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    Tel: 0769.VAG.FAN = 0769.824.326 - 0758.556.847


  12. #52
    Membru Level 2 Array Avatarul lui helas
    Data înscrierii
    Nov 2011
    Locaţie
    Bacau
    Posturi
    491
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat
    Numar auto
    in schimbare
    Propulsorul
    AVF
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    am pus si eu aseara 500 ml ulei 2T castrol la plin...urmeaza sa vedem ce se intampla si cum merge:)..am impresia ca parca s a mai cizelat putin:D
    VW Passat 4motion & SMART fortwo Cabrio

  13. #53
    Membru Level 2 Array
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    abrud
    Posturi
    208
    Marca auto
    vw
    Model auto
    golf
    Numar auto
    ab 04 bzc
    Propulsorul
    1.9 tdi
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Nu e cam mult ?

    Revino, te rog, cu impresii, dupa ce parcurgi ceva km.

  14. #54
    Membru Level 2 Array Avatarul lui helas
    Data înscrierii
    Nov 2011
    Locaţie
    Bacau
    Posturi
    491
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat
    Numar auto
    in schimbare
    Propulsorul
    AVF
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    primele pareri sunt:...merge mai rotund,nu mai este asa galagios,parca se infinge mai legat...dintr o bucata..in lung,la relanti au disparut trepidatiile din masina,nu mai fumega deloc...asa am observat...acu ceva timp am pus 1l de 5w-40 tot la un plin dar parca se mai lenevise putin atunci....acu cu 2T parca e mai sprintena...consumu parca a mai scazut..la relanti cu nici un consumator 0.8...dar din ce am mai citit alti colegi pun cam 500ml la 20l de motorina...acu nush ce sa zic...oare e mult sau ?!per total ..numai chesti bune vad eu in combinatia asta....am intrebat la un laborator cat ulei trebuie pus in motorina euro5 ca sa o aduc la calitatea si proprietatile de euro3 si nu au stiut sa raspunda...deci rog cine are posibilitate sa faca treaba asta ...ca apoi sa ne impartaseasca si noua sa nu facem "combinatii" dupa ureche ...si referitor la ulei...cel de la magazinul de piese auto "domne eu pun si ulei de trasnformator" si la vanzare aveau ulei 2T la 1l marca romaneasca pe la 10 lei ...dar parea penal rau de tot si am zis sa iau Castrol...acu nush daca face diferenta dintre ele mai ales la ce ne trebuie noua...ca cel de drujba era atunci adus de om in magazin...no name si pe loc lipea eticheta cu sthil...si alte marci consacrate de utilaje dealea...si era 1l=33ron si am zis ca e mult(completarea lui ca e mai scump sa rezista la turatii mai mari decat castrol=pt scutere)...
    VW Passat 4motion & SMART fortwo Cabrio

  15. #55
    Membru Senior Array Avatarul lui DSF
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Slatina
    Posturi
    2.038
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat Variant
    Numar auto
    OT 21 DSF
    Propulsorul
    AWX
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    cum naiba e putin 500ml la un plin de rezervor(adica 0.01ml pe un litru de motorine e frectie la piciorul de lemn), eu am pus 2 litri si a mers ok, la urmatorul plin o sa bag 3 litri(adica 50ml pe un litru de motorina), francezii pun ulei de floarea soarelui in loc de motorina si merg de nu au probleme.
    Passat Variant 1.9TDI - AWX 130CP+ indigo blue pearlescent

  16. #56
    Membru Level 2 Array Avatarul lui doktor_tz
    Data înscrierii
    Sep 2010
    Locaţie
    Iasi, Romania, Romania
    Posturi
    292
    Marca auto
    Hyundai
    Model auto
    Tucson 2.0CRDI 4x4
    Numar auto
    VS-WW-YOR
    Propulsorul
    2.0 CRDI
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Eu respect proportia de 30 ml ulei 2T la 1 L motorina, asa se pune si la drujbe, fac treaba asta de vreo 2 luni si nu am avut probleme.Bag ulei 2T de la MOL, 1 L= 16 lei.

  17. #57
    Membru Level 2 Array Avatarul lui sorinelil
    Data înscrierii
    Dec 2010
    Locaţie
    Fierbinti City
    Posturi
    1.098
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    PassaT
    Numar auto
    IL 19 SsS
    Propulsorul
    AVB 1.9 TDI 101 Caluti
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    la 2 timpi e alta mancare de peste, bagi ulei care se mananca dar si unge! la 4 timpi ai baia de ulei deci ai ungere! Tu bagi in combustibil pentru o mai buna ungere/intretinere a injectoarelor! Deci e cam mult 30 de ml la 1 L dupa parerea mea! Eu mai bag dar din cand in cand si cate 10 ml la 1L!

  18. #58
    Administrator Array Avatarul lui vicius_the_one
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Constanta
    Posturi
    8.736
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat b5,5
    Numar auto
    CT-VW-LUC
    Propulsorul
    AWX 1,9 TDI 161CP 400Nm
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Usor usor va lauti si plug...doar tractoare sunt deja ca merg pe ulei
    "Radacina convingerilor inseamna...experienta!!!", N. Iorga
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] TEL 0785868098
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]
    Servicii IT(windows, configurare PC)

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    otrava legala [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    cititi aici romanilor ...[Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

  19. #59
    A d m i n i s t r a t o r Array Avatarul lui f l o r i n
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    10.772
    Marca auto
    V W
    Model auto
    Passat B6
    Numar auto
    SKF
    Propulsorul
    2,0TDI, CBAB, 140 Cp
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Citat Postat în original de dsf Vezi Post
    francezii pun ulei de floarea soarelui in loc de motorina si merg de nu au probleme.
    Nu la motoare Pompe dusse.....

    Ideea era sa facem rost de datele despre motorina din 2000 si cea de acum, sa facem o mica comparatie.
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    Tel: 0769.VAG.FAN = 0769.824.326 - 0758.556.847


  20. #60
    Membru Senior Array Avatarul lui X e r o x u
    Data înscrierii
    Oct 2010
    Locaţie
    Cluj-Napoca
    Posturi
    3.160
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat B5 SYNCRO
    Numar auto
    CJ 86 ABA
    Propulsorul
    1Z-1.9 TDI- AFN -110 CP
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Poate ajuta si mai are careva ceva.

    Specificații cheie pentru combustibilii Diesel în lume
    Europa
    SUA
    JAPONIA
    Specificația
    EN 590:1999
    EN 590:2004
    ASTM & EPA
    JIS K2204
    Anul implementării
    2000
    2005
    1993/2006
    2005
    Cifră cetanică, min
    51
    51
    40
    -
    45
    Sulf, ppm, max
    350
    50 & 10
    500/15
    50
    Distillation T95, °C, max
    360
    360
    -
    360 (T90)
    Total Aromatice, % vol, max
    -
    -
    35
    -
    -
    Poliaromatice, %, max
    11
    11
    -
    -
    -
    Temperatură de inflamabilite, °C, min
    55
    55
    521
    -
    50
    Lubricitate, HFRR @60°C, microni
    460
    460
    520
    -
    Soursa: International Fuel Quality Center, [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]



    . Specificații tehnice ale carburanților pe piață destinați vehiculelor echipate cu motor cu aprindere prin compresie de la 1 ianuarie 2005. Tipul: Motorină
    Specificația
    Unități de măsură
    Limite
    Metode de testare
    Min.
    Max.
    Cifră cetanică
    -
    51,0
    -
    EN ISO 5165
    Indice Diesel
    46,0
    -
    EN ISO 4264
    Densitate la 15ºC
    Kg/m3
    820
    845
    EN ISO 3675
    Distilare Astm: 95% vol. recuperat la
    ºC
    360
    EN ISO 3405
    Hidrocarburi aromatice policiclice
    Wt. %
    -
    11
    IP 391-1995

    EN 12916
    Conținut de sulf
    mg/kg
    -
    50

    10*
    SR ISO 14596

    SF –33- IANUARIE 2004Această motorină se utilizează drept carburant penrtru motoare Diesel conform prescripțiilor din cartea tehnica sau in instructiunilor de exploatare a motorului.
    CARACTERISTICA
    VALOARE
    METODA DE INCERCARE
    Tip I (vara)[Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]
    TipII(iarna)[Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]
    Cifră cetanică,min.
    51.0
    51,0
    EN ISO 5165 :98
    Indice cetanic calculat, min
    46,0
    46,0
    SR ISO 4264 :99
    Densitate la 150C,kg/m3
    820 -845
    820 –845
    EN ISO 3675 :1998

    EN ISO 12185 :1996
    Conținut in sulf, mg/kg, max.
    10
    10
    SR 8754-96

    ASTM D 3120 –96

    EN ISO 14596:1998
    Punct de inflamabilitate, 0C, min.
    peste 55
    peste 55
    EN 22719 :93

    ASTM D 93 –2000
    Reziduu carbon (pe 10% reziduu de distilare), max.
    0,30
    0,30
    SR ISO 10370 –2000
    Conținut
    de cenusa, %(m/m), max.
    0,01
    0,01
    SR ISO 6245 –95
    Conținut de apă, mg/kg, max.
    200
    200
    EN ISO 12937 :2000

    ASTM D 1744-92

    SR ISO 12662-98
    Contaminare totală, mg/kg max.
    24
    24
    EN 12662 –98
    Coroziune pe lama de cupru (3 h la500C), cotare
    Clasa 1
    Clasa 1
    SR ISO 2160 –95
    Stabilitate la oxidare, g/m3, max.
    25
    25
    SR EN ISO 12205 –99
    Vascozitate la 400C, mm2/s
    2,00–4,50
    2,00-4,50
    SR ISO 3104 –96
    Lubricitate, diametrul corectat al petei de uzură (wsd 1,4 )la 600C, m, max.
    460
    460
    SR EN ISO 12156_1 :

    2001
    Temperatura limită de filtrabilitate, 0C, max.
    Clase

    A B C

    +5 0 -5
    Clase

    D E

    -10 –15
    SR EN 116 -97
    Distilare :
    % (v/v) distilate la 2500C
    % (v/v) distilate la 3500C
    % (v/v) distilate la 3700C
    Sub 65

    85

    360
    Sub 65

    85

    360
    SR EN 116-97



    p.s. cum se poate insera un word doc. pe forum?
    a mai trebut sa sterg ca avea peste 30mii caractere.
    X E R O X U
    servicii de fotocopiere si birotica in Cluj-Napoca

    "A LIE TOLD OFTEN ENOUGH BECOMES THE TRUTH" Lenin - Valbil si in democratie/capitalism nu doar in marxism.

+ Postaţi subiect nou
Pagina 3 din 4 PrimulPrimul 1234 UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care citesc acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •