+ Postaţi subiect nou
Pagina 1 din 9 123 ... UltimulUltimul
Rezultate 1 la 20 din 173

Subiect: Tuning motor 1.9 TDI - modificari hardware si software

  1. #1
    Membru de onoare Array Avatarul lui RedFighter
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Arad
    Posturi
    167
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Corrado
    Numar auto
    AR 99 DUB
    Propulsorul
    G60
    Statistici : Multumiri / Aprecieri

    Tuning motor 1.9 TDI - modificari hardware si software

    Am deschis acest topic din dorinta de a imaprtasii cu voi cateva dintre "tainele" tuningului motorului 1.9 tdi.

    am sa scriu povestea mea:

    Am inceput cu un motor 1.9 TDI AVB (101 cp), initial i-am facut o resoftare (chiptuning), imediat dupa ce l-am cumparat. Am lasat masina asa, insa am simtit nevoie de mai mult si am pus un powerbox.

    Ambeiaj
    Din pacate , mi-a cedat ambreiajul imediat , a trebuit inlocuit cu unul NOU de 228 mm (la fel ca cel de pe AWX sau alte motoare in 5 trepte. motoarele in 6 trepte au ambreiaj de 240 mm, dar asta o discutma mai tarziu.

    Turbina:
    Dupa ce l-am purtat o vreme asa, am primti ceva limpuri si a trebuit sa desfac turbina. am curatat-o singurel, fara nicioo problema insa am uitat sa curatz actuatorul,lucru ce i-a adus sfarsitul dupa 10 000 de km. Am decis ca ar fi timpul sa fac un upgfrade de la turibna VNT 15 (dotare pentru motoarele de 101 si 116 cp) la turbina vnt17 care echipeaza motoarele de 131 si 136cp. Diferentza s-a simtit instantaneu, masina era cu totul si cu totul alta. Acum vreau sa fac upgrade la turbina VNT20, facuta dintr-o turbina de 2.5 tdi si turbua vnt17. aceasta rezista la 2 bari reali, ceea ce paote duce masina spre 220cp.

    Injectoare:

    Dupa o perioada, avand consum exagerat si puterea (care pe mine nu am satisfacea) relativ mica, am decis sa schimb inecjtoarele. S-a aflat mai tarziu ca aveam consum exagerat din cauza distributiei care nu era pusa corespunzator.\ am instalat injectoarele de 131 de cai luate de pe un avf cu vreo 40 000 de km. masina era intr-adevar ALTA> sa nu uitam ca inejctoarele difera intre AVB si AVF/AWX. cele din urma fiind cu gaurile duzelor ceva mai mari.
    Din pacate, nu sunt inejctoare OEM care sa duca mai mult de 220 de cai,lucru care ma face sa ma opresc "aici"

    Intercooler:

    Se stie ca aerul rece e mama performantei unui motor. Asadar, intr-o zi am decis sa pun un FMIC. Norocul meu ca un prieten daduse jos de pe o cupra 2.0 tfsi, un intercooler si ii povestisem despre proiectul meu. Mi-a da tintercoolerul impreuna cu furtunele corespunzatoare si am inceput "munca". intr-un final, intercooelrul a fspot instalat, traseul a fsot scurtat cu 50 cm si s-au adaugat tevi de inox de 50mm care previn incalzirea si pastrarea caldurii pe admisie. De atunci masina s-a comportat impecabil indiferent de temperatura exterioara.

    Admisie:

    M-am gandit ca e nevoie si de un filtru de ae rmai perofrmant. initial am achizitioant un filtru de aer de la un renumit inventator roman. Tipul a fsot foarte fair play, mi-a exlicat tot ce e de explicat, am laut filtrul. L-am pus pe masina, sincer nu am simtit MARE diferntza, se schimbase foarte mult sunetul, insa dupa un pic de jognlare din soft, masina tragea simtitor mai bine. din pacate, pe cand ajungea apa la 90 de grade, trage slabutz si asa am decis sa construiesc o carcasa din fibra de sticla. zis si facut, m-am dus frumos la un mester care mi-a creat o capodopera. Am facut teste inainte si dupa carcasa si... nu doar placebo sau feelingul meu, si pe hartie rezultatele erau altele. Asadar, am amas la stadiul acesta, am cumparat carcasa si .. sunt un om fericit


    Cum sunt eu mai lacom de felul meu, nu vreau sa ma opresc aici. am achizitioant un ambreiaj de 240mm, sachs, in stare excelenta. Astept un volant la bani buni si fac upgrade, dupa care probabil ma voi opri cu un upgrade la turbina si la 220 cp si ~500 nm

    Momentan masina are ~170 de cai si ~400nm :) Alte idei?
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

  2. #2
    Membru Senior Array Avatarul lui tzaga
    Data înscrierii
    Aug 2010
    Locaţie
    Cluj-Napoca
    Posturi
    3.825
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat
    Numar auto
    CJ 10 YWV
    Propulsorul
    1,9 TDI 101 AVB
    Statistici : Multumiri / Aprecieri

    Re: Tuning motor 1.9 TDI - modificari hardware si software

    :wow: :wow: :wow: ....tati da ai lucrat ceva :work: .....si eu tot AVB am si sunt multumit de el nesoftat .......dar tare as fi curios sa ma infig putin in strasse cu al tau!!!!
    Vand si montez LED-uri ,instalatii xenon.Roll up/down geamuri,diagnoze VAG.Vand si montez tempomat.
    Vand
    si montez switch-uri OEM pentru portiere.Interventii mecanice si electrice. Tel: 0740 146 883

  3. #3
    Banned Array
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    954
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat 3BG
    Numar auto
    Preferential
    Propulsorul
    otto
    Statistici : Multumiri / Aprecieri

    Re: Tuning motor 1.9 TDI - modificari hardware si software

    cum o sa reziste internele daca tu maresti puterea cu 120%?

  4. #4
    Administrator Array Avatarul lui vicius_the_one
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Constanta
    Posturi
    8.734
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat b5,5
    Numar auto
    CT-VW-LUC
    Propulsorul
    AWX 1,9 TDI 161CP 400Nm
    Statistici : Multumiri / Aprecieri

    Re: Tuning motor 1.9 TDI - modificari hardware si software

    Doar cu exploatare facuta cu cap. Altfel ....pistoane prin capota....
    "Radacina convingerilor inseamna...experienta!!!", N. Iorga
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] TEL 0785868098
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]
    Servicii IT(windows, configurare PC)

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    otrava legala [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    cititi aici romanilor ...[Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

  5. #5
    A d m i n i s t r a t o r Array Avatarul lui f l o r i n
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    10.756
    Marca auto
    V W
    Model auto
    Passat B6
    Numar auto
    SKF
    Propulsorul
    2,0TDI, CBAB, 140 Cp
    Statistici : Multumiri / Aprecieri

    Re: Tuning motor 1.9 TDI - modificari hardware si software

    Bravo Luci ! Arata belea cu FMIC.
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    Tel: 0769.VAG.FAN = 0769.824.326 - 0758.556.847


  6. #6
    Membru de onoare Array Avatarul lui RedFighter
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Arad
    Posturi
    167
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Corrado
    Numar auto
    AR 99 DUB
    Propulsorul
    G60
    Statistici : Multumiri / Aprecieri

    Re: Tuning motor 1.9 TDI - modificari hardware si software

    Singurul lucru de care "mi-e teama" este sa nu duca ambreiajul 220 de cai :roll: restul internelor "este din belsug" :)
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

  7. #7
    Admin Tehnic Array Avatarul lui Danny
    Data înscrierii
    Sep 2010
    Locaţie
    Piatra Neamt
    Posturi
    1.182
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat 3BG
    Numar auto
    NT 21 DNY
    Propulsorul
    AWX 131 CP
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Bravo! Si eu ma gandesc sa-mi scot din AWX-ul meu 220 cp. Turbina mi-e pe duca ... la fel si ambreiajul. Ambreiajul o sa ma orientez spre unul sport, iar turbina tot VNT17 (de la cipos, care o sa-mi si resofteze masina). In total ... ar trebui sa am undeva la 220 cp.

    Ce vreau eu sa te intreb, ce consum ai ? :)
    Burn rubber, not your soul
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

  8. #8
    Membru Level 2 Array Avatarul lui A l e x
    Data înscrierii
    Oct 2010
    Locaţie
    BucureƟti, Romania
    Posturi
    382
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat B5.5
    Numar auto
    B - 38 - VVX
    Propulsorul
    AVF - 220+
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Danny, de ce vrei tu vnt17 in detrimentul unui VNT20 ? ia asculta tu de mine si pune un 2.5 pt ca la ea te poti juca mai mult cu presiunea, fata de 1.6 care e maxim la vnt17.. ma rog, e doar un sfat, ia intreaba-l pe Ciprian sa vezi ca-ti zice la fel :) pe mine tot el m-a scolit in probleme d'astea :) drept urmare, mai am de facut ambreiajul si de optimizat softul, care probabil undeva pe saptamana viitoare o sa fie gata. Dupaia iti spun impresiile :D

    Consumul probabil il are la fel ca al meu, unde scot undeva intre 9-10.5 in oras pe aglomeratie, iar la drum in afara orasului, spre exemplu Bucuresti - Severin undeva la un 6.2-6.5 mers excesiv de legal, iar un drum tot afara mers mai sportiv, exagerat de sportiv, am scos 9.5, aici tin sa precizez ca 85% din drum a fost facut cu 4000RPM :)

    Iar putere, la mine, in jur de 190-200, momentan doar soft foarte agresiv de la Ciprian (Cipos) si turbina de 2.5, ah si ambreiajul stok de avf care duce 420Nm
    Ultima modificare făcută de A l e x; 24-01-2011 la 22:36.
    Ex: Passat B6, 2009 Highline, 2.0TDI, 4motion
    Ex: Passat B5.5, 2002, 1.9TDI
    Pentru probleme legate de turbine sau piese din dezmembrari apelati cu incredere 0755.016.122 sau 0768.009.548

  9. #9
    Admin Tehnic Array Avatarul lui Danny
    Data înscrierii
    Sep 2010
    Locaţie
    Piatra Neamt
    Posturi
    1.182
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat 3BG
    Numar auto
    NT 21 DNY
    Propulsorul
    AWX 131 CP
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Imi spunea sa te intreb ca si tu ai :)

    Pai el mi-a spus tot de turbina de 2.5 (nu o stiu dupa cod). Soft la fel .. tot de la el .. cat despre ambreiaj, astept oferta de la anorganix. Da spune-mi te rog, turbina mai puternica nu 'haleste' motorul si internele mai repede ? Soft agresiv ... nu oboseste motorul?
    Burn rubber, not your soul
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

  10. #10
    Membru Level 2 Array Avatarul lui A l e x
    Data înscrierii
    Oct 2010
    Locaţie
    BucureƟti, Romania
    Posturi
    382
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat B5.5
    Numar auto
    B - 38 - VVX
    Propulsorul
    AVF - 220+
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Pai eu soft-ul agresiv il am de vreo 65-70.000 iar singurul lucru care mi-a crapat dupa ce am facut soft-ul la 2-3 saptamani, a fost ambreiajul, care avea si el o varsta si na. Apoi am inlocuit tot cu unul stok si pana in ziua de azi nu am avut alte probleme cu nimic altceva. Cred ca asta iti raspunde la intrebare :) Iar turbina mai mare, nu are nici o legatura cu uzura motorului, cea de 2.5 este practic "bagata" in "hainele" vnt17-ului, doar ca se mareste capacul de admisie, apoi galeria de evacuare, se schimba ax-ul care e mult mai mare si mai greu, piesele din miezul central si rezulta vnt20 :) Iar in momentul de fata, daca ai pune vnt20 pe motor, cu soft-ul stok sau fie el si cu un soft optim de la 131 la 165-170 turbina functioneaza mai relaxat (aici vorbesc de vnt20) in loc de 180.000 de rotatii, o sa mearga cu 150.000 de rotatii, deci uzura mult mai mica si viata mai lunga a turbinei :) Sper ca oboseala sa nu-mi fi "atacat" simtul explicativ si ca am fost destul de explicit in ceea ce am spus :)

    LE: in plus daca nu te grabesti cu ambreiajul, sunt niste baieti pe aici prin bucuresti, care din cate am auzit, tuneaza ambreiajul stok si il fac sa tina undeva pe la 3-400 de cai.. tot Cipos mi-a zis de ei, ca modalitate am inteles ca decapseaza de pe placa acele ferodouri si le inlocuiesc cu altele de ceramica sau nu mai retin exact ce aliaj mult mai rezistent. Eu as face o incercare la ei sa vad ce si cum, de aia ziceam, daca nu te grabesti foarte rau cu ambreiajul, eu peste o luna aproximativ voi apela la serviciile lor si pot sa-ti spun o impresie, daca este sau nu asa, iar costurile sunt minime, undeva in jurul a 200 de euro.
    Ultima modificare făcută de A l e x; 24-01-2011 la 23:01.
    Ex: Passat B6, 2009 Highline, 2.0TDI, 4motion
    Ex: Passat B5.5, 2002, 1.9TDI
    Pentru probleme legate de turbine sau piese din dezmembrari apelati cu incredere 0755.016.122 sau 0768.009.548

  11. #11
    Admin Tehnic Array Avatarul lui Danny
    Data înscrierii
    Sep 2010
    Locaţie
    Piatra Neamt
    Posturi
    1.182
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat 3BG
    Numar auto
    NT 21 DNY
    Propulsorul
    AWX 131 CP
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    LE: Nu ma grabesc inca ... turbina face limp (deci ar cam trebui schimbata) iar ambreiajul da semne de inceput de patinaj (deci trebuie si asta schimbat).

    Inca nu le schimb, dar pe viitor (in 2-3 luni) am de gand sa le schimb si de aia... as vrea sa trec la turbo 2.5 si ambreaj (+ soft bineinteles)
    Ultima modificare făcută de Danny; 24-01-2011 la 23:06.
    Burn rubber, not your soul
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

  12. #12
    Membru Level 2 Array Avatarul lui A l e x
    Data înscrierii
    Oct 2010
    Locaţie
    BucureƟti, Romania
    Posturi
    382
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat B5.5
    Numar auto
    B - 38 - VVX
    Propulsorul
    AVF - 220+
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Km cu asta nou, tocmai ti-am zis, am aproximativ 70.000 fara probleme, mi-a patinat de 3 ori de cand l-am pus, iar de 2 ori a fost voit iar a 3-a oara mi-a condus ciprian masina si el nu prea stie cu manuala :D Nu prea stiu sa-ti zic daca se potriveste de pe avf pe awx.. mi-e sa nu fie diferente din cauza ca avf e cu 6 trepte si awx e cu 5.. aici chiar nu stiu ce sa-ti spun. Iar pretul de la normal la sport, nici asta nu stiu sa-ti zic :) am lipsit la lectiile astea :)
    Ex: Passat B6, 2009 Highline, 2.0TDI, 4motion
    Ex: Passat B5.5, 2002, 1.9TDI
    Pentru probleme legate de turbine sau piese din dezmembrari apelati cu incredere 0755.016.122 sau 0768.009.548

  13. #13
    Membru Senior Array Avatarul lui Lucian189
    Data înscrierii
    Dec 2010
    Locaţie
    SIBIU
    Posturi
    2.147
    Marca auto
    Audi
    Model auto
    A4
    Numar auto
    SB 89 LUX
    Propulsorul
    2.0 TDI Dopat bine
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    cel de al avf e mai mare ...240 mm parca ..cel de pe awx si avb e la fel in schimb ,,cred ca se poate monta si ambreiaj de avf ,,dar trebuie kit complet ,,volanta disc rulment ,,,

  14. #14
    Membru Level 2 Array Avatarul lui ionutvl
    Data înscrierii
    May 2011
    Locaţie
    Ramnicu Valcea
    Posturi
    750
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat B5
    Numar auto
    VL63LIS
    Propulsorul
    -AJM
    ID anterior
    ejneb00n
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Salut baieti. Sunt mai nou in bransa si vazand acest topic mi-am adus aminte de o curiozitate de mai demult. Am un bun prieten cu A4 1.9 TDI 131 cp, 6 trepte. Masina trage ca din povesti. Pana acum a batut destule VAG de 2.0 tdi, fie ele si de 170 cp. Ce soft poate avea, sau in cati cp te poate duce un soft fara turbina sau ambreiaj? Sunt foarte curios, pentru ca fata de AJM-ul meu in vremurile lui bune cu turbina intreaga, din dreapta diferenta e ca de la cer la pamant in schimb de la volan parca nu e diferenta mare intre a mea si a lui. Sa fie faptul ca nu sunt acomodat cu ea, nu o cunosc prea bine, nu stiu.
    Urmeaza sa schimb turbina cat de curand sunt si foarte curios la cat as putea duce batranul AJM doar cu turbina si soft, fara alt ambreiaj.

  15. #15
    Membru Senior Array Avatarul lui Lucian189
    Data înscrierii
    Dec 2010
    Locaţie
    SIBIU
    Posturi
    2.147
    Marca auto
    Audi
    Model auto
    A4
    Numar auto
    SB 89 LUX
    Propulsorul
    2.0 TDI Dopat bine
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    eu zic ca undeva la 150 cai poti duce motorul ala cu turbo si soft..adaugi si injectoare ..170..depinde ce fel de turbo pui..daca pui turbo de 131 cai ...si injectoare de 131 cai si senzor map de 131 cai ..atunci 170 ..175 cai ....dar cine iti zice ca din turbo si soft face 170 cai la motorul ala se inseala injectaorele nu duc ,.pur si simplu ..si la viteza mare nu mai ai acceleratie care trebuie..asta daca iti da iq la injectie undeva la 70..e mult peste injectoarele stock si e cam obligatoriu sa ai iq la injectie atat la o presiune in turbo sa zicem de 1,5 bari ..iar injectoarele tale nu compenseaza aerul dat de turbo cu motorina ,...deci ca sa se inteleaga taote bine ...140 ..150 cai maxim ....asta cu turbo si soft. bafta...din cate am inteles sunt si ajm-uri stock dpc hardware si daor cu soft facute la 140 ..150 cai ...DAR DIN EXPERIENTA PROPRIE DEGEABA PUI UN TURBO MARE DACA NU ASIGURI SI UN FLUX DE MOTORINA CARE SA COMPENSEZE AERUL DAT DE TURBO.. VETI AVEA AER SI MOTORINA DESTULA NU..DE AICI NU VEI AVEA NICI PUTERE DESTULA...SIIII CONSUM MARE ..
    Ultima modificare făcută de Lucian189; 17-06-2011 la 00:43.

  16. #16
    Membru Level 2 Array Avatarul lui ionutvl
    Data înscrierii
    May 2011
    Locaţie
    Ramnicu Valcea
    Posturi
    750
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat B5
    Numar auto
    VL63LIS
    Propulsorul
    -AJM
    ID anterior
    ejneb00n
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Daca as scoate 150 din soft si turbina ar fi perfect. Iti zic un secret, am exagerata "boala" pe cei cu pisicute. Am un var cu un trocalici 1.8 is de 140 de cai si tare as vrea sa-i fac o surpriza. In vremea lui buna, AJM-ul a batut de alde 1.6 i cateva bune si vreo 2 de 1.8 116 cp. Acolo sunt constient ca a fost si un pic de noroc, si exploatare ambreiaj la maxim. O seara buna

  17. #17
    Membru Senior Array Avatarul lui Lucian189
    Data înscrierii
    Dec 2010
    Locaţie
    SIBIU
    Posturi
    2.147
    Marca auto
    Audi
    Model auto
    A4
    Numar auto
    SB 89 LUX
    Propulsorul
    2.0 TDI Dopat bine
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    nu a fsot nici noroc nici ambreaj a fsot cuplu motor oferit de diesel ..maxim 150 cai . zic eu ...incearca intai un soft asa cum e motorul acum ..o sa vezi ca va fi ok.... daca nu soft si un vnt17..

  18. #18
    Membru Level 2 Array Avatarul lui Cornel
    Data înscrierii
    Jun 2011
    Locaţie
    Londra-Piatra Neamt
    Posturi
    759
    Marca auto
    AUDI
    Model auto
    A4 B6 SPORT QUATTRO & AUDI TT QUATTRO
    Numar auto
    -
    Propulsorul
    -1,9TDI AVF & 1,8T BAM
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    @RedFighter,daca nu ai in plan upgrade la interne,multumeste-te cu puterea pe care o ai acum;dpdv constructiv AVB este asemanator cu non pd-ul,nefiind un motor puternic,iar la puterea actuala esti cam limita.
    In ceea ce priveste injectoarele,am vazut un portughez care a scos pe un AWX 240cp pe dyno,dar nu stiu cat de veridic e acel dyno.Multi tuneri de renume de pe tdiclub spun ca pt 200cp esti cu injectoarele cam fortate,momentul injectiei fiind prea lung,dar daca folosesti masina cu cap,ar trebui sa fie k:200cp la 4000rpm(sau putin mai sus),daca nu o accelerezi mereu la acest rpm sau o tii acolo.
    Injectoarele de ARL si ASZ sunt putin mai mari fata de cele AVX si AVF:520cc vs 550cc.

    Un lucru f imp pe care nu l-ai mentionat este racitorul de ulei,iar daca nu ai facut acest upgradet pana acum,pt puterea actuala mergi pe unul stock de AVF sau AVX.

  19. #19
    Administrator Array Avatarul lui vicius_the_one
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Constanta
    Posturi
    8.734
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat b5,5
    Numar auto
    CT-VW-LUC
    Propulsorul
    AWX 1,9 TDI 161CP 400Nm
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    ciudat cu inj de asz(131cp) sa fie mai mari decat cele de awx, avf(tot 131cp), mai ales sa sunt aceleasi de pe ARL 150 stock sau aceleasi de pe 1,9 BPX de pe Ibiza Sport de 160 cp stock. clar e ca daca faci rost de o serie de injectoare de asz faci un tuning lejer chiar daca nu ai injectoare de ARL/BUK/BPX( de 150/160/160 cp)
    "Radacina convingerilor inseamna...experienta!!!", N. Iorga
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] TEL 0785868098
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]
    Servicii IT(windows, configurare PC)

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    otrava legala [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    cititi aici romanilor ...[Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

  20. #20
    Membru Level 2 Array Avatarul lui Cornel
    Data înscrierii
    Jun 2011
    Locaţie
    Londra-Piatra Neamt
    Posturi
    759
    Marca auto
    AUDI
    Model auto
    A4 B6 SPORT QUATTRO & AUDI TT QUATTRO
    Numar auto
    -
    Propulsorul
    -1,9TDI AVF & 1,8T BAM
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Citat Postat în original de vicius_the_one Vezi Post
    ciudat cu inj de asz(131cp) sa fie mai mari decat cele de awx, avf(tot 131cp), mai ales sa sunt aceleasi de pe ARL 150
    Diferenta intre un ASZ si ARL consta in turbo,fmic si soft,injectoarele sunt identice;diferenta de marime injectoare ASZ si ARL vs AVX si AVF deaja am specificat-o.

+ Postaţi subiect nou
Pagina 1 din 9 123 ... UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care citesc acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •