+ Postaţi subiect nou
Pagina 1 din 4 123 ... UltimulUltimul
Rezultate 1 la 20 din 80

Subiect: garnitura de chiuloasa defecta sau chiuloasa e fisurata??

  1. #1
    Membru nou Array
    Data înscrierii
    Jan 2011
    Locaţie
    SUCEAVA
    Posturi
    28
    Marca auto
    -AUDI
    Model auto
    -A4 B5 AVANT
    Numar auto
    -
    Propulsorul
    -1.9 TDI AJM PD
    Statistici : Multumiri / Aprecieri

    garnitura de chiuloasa defecta sau chiuloasa e fisurata??

    UFF...nici acuma nu am reusit sa ii dau de cap ....imi arunca apa pe sub vasul de expansiune(presiune mare) am verificat toate furtunele, coliere si vasul de expansiune sa nu fie fisurat(crapat),cand am schimbat pompa de apa,termostat si capac vas expansiune am mai verificat toate furtunele....Am auzit ca daca furtunul gros de sus de la radiator din partea dreapta cum stau cu fata la motor e tare si arunca apa pe sub vasul de expansiune se spune ca e dusa garnitura de chiuloasa ....azi dimineata m`am dus la masina fara sa pornesc motorul , am desfacut capacul de la vasul de expansiune si era presiune pe instalatie..... 1 mecanic a pus ca e garnitura de chiuloasa sau sa nu fie ghiuloasa fisurata pe undeva.....voi ce ziceti ?? aveti idei cat ajunge manopera de schimbat garnitura de chiuloasa si daca trebuie data si bara pe fata jos ca la schimbul de distributie?? si daca trebuie schimbate ( noi) suruburile de la chiuloasa sau se pun tot alea vechi ?

  2. #2
    Membru nou Array
    Data înscrierii
    Jan 2011
    Locaţie
    SUCEAVA
    Posturi
    28
    Marca auto
    -AUDI
    Model auto
    -A4 B5 AVANT
    Numar auto
    -
    Propulsorul
    -1.9 TDI AJM PD
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    chiuloasa trebuie rectificata sau se poate pune asa inapoi??

  3. #3
    Membru Senior Array Avatarul lui mihai_BV
    Data înscrierii
    Apr 2010
    Locaţie
    brasov
    Posturi
    1.962
    Marca auto
    volkswagen
    Model auto
    b5 variant 4motion
    Propulsorul
    1.9 tdi afn 110 cp
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Se pare ca trebuie... Mie mi-au spus ca o schimbare de garnitura cu tot cu alezare, ar fi cam la 1500 lei. Rectific: in banii astia intra si rezolvarea unui tachet!
    Ultima modificare făcută de f l o r i n; 27-01-2011 la 16:20.

  4. #4
    Administrator Array Avatarul lui vicius_the_one
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Constanta
    Posturi
    8.682
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat b5,5
    Numar auto
    CT-VW-LUC
    Propulsorul
    AWX 1,9 TDI 161CP 400Nm
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    De banii aia schimbi chiulasa mihai.
    "Radacina convingerilor inseamna...experienta!!!", N. Iorga
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] TEL 0785868098
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]
    Servicii IT(windows, configurare PC)

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    otrava legala [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    cititi aici romanilor ...[Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

  5. #5
    A d m i n i s t r a t o r Array Avatarul lui f l o r i n
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    10.386
    Marca auto
    V W
    Model auto
    Passat B6
    Numar auto
    SKF
    Propulsorul
    2,0TDI, CBAB, 140 Cp
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Citat Postat în original de mihai_BV Vezi Post
    Se pare ca trebuie... Mie mi-au spus ca o schimbare de garnitura cu tot cu alezare, ar fi cam la 1500 lei. Rectific: in banii astia intra si rezolvarea unui tachet!
    Oricum, e ceva manopera la schimbarea garniturii de chiulasa. Se da fata jos, distributia jos....alezarea nu costa prea mult. Asta e pret doar pe manopera sau cu tot cu piese ?
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    Tel: 0769.VAG.FAN = 0769.824.326 - 0758.556.847


  6. #6
    Membru Senior Array Avatarul lui mihai_BV
    Data înscrierii
    Apr 2010
    Locaţie
    brasov
    Posturi
    1.962
    Marca auto
    volkswagen
    Model auto
    b5 variant 4motion
    Propulsorul
    1.9 tdi afn 110 cp
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Pai cu totul. Si am rectificat mesajul, ca in banii astia era si tachetul care bate.

  7. #7
    Membru Senior Array Avatarul lui olof
    Data înscrierii
    Apr 2010
    Locaţie
    Ar
    Posturi
    2.527
    Marca auto
    Passat
    Model auto
    Variant
    Propulsorul
    AVF
    ID anterior
    Calin
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Presiunea mare in circuit poate fi facuta de garnitura chiulasa (cazul cel mai fericit) de chiulasa (nasol) sau bloc motor ovalizat (cel mai nasol).
    dead&gone

  8. #8
    Membru Senior Array Avatarul lui mihai_BV
    Data înscrierii
    Apr 2010
    Locaţie
    brasov
    Posturi
    1.962
    Marca auto
    volkswagen
    Model auto
    b5 variant 4motion
    Propulsorul
    1.9 tdi afn 110 cp
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Se pare ca am aceeasi problema cu Denzel. Curge din vasul de expansiune, pe la supapa de suprapresiune.
    Cam cit timp mai pot merge asa cu masina?
    Am avut o tentativa sa cumpar un AFN de aici de pe forum si am tot scaldat-o pina s-a vindut.
    Stiti de vreun AFN de 81 kw de vinzare?
    Sau sa desfac sa schimb garnitura?

  9. #9
    A d m i n i s t r a t o r Array Avatarul lui f l o r i n
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    10.386
    Marca auto
    V W
    Model auto
    Passat B6
    Numar auto
    SKF
    Propulsorul
    2,0TDI, CBAB, 140 Cp
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Da, mai bine il desfaci si il faci pe al tau. Cu ocazia asta, verifici si starea cilindrilor.
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    Tel: 0769.VAG.FAN = 0769.824.326 - 0758.556.847


  10. #10
    Membru Level 1 Array
    Data înscrierii
    Dec 2011
    Locaţie
    Baia Mare
    Posturi
    52
    Marca auto
    Passat
    Model auto
    -Passat B5
    Propulsorul
    -
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    am observat si la mine ca atunci cand accelerez cateodata,se aude apa bolborosind in borcan,dar numai cateodata.NU face deloc presiune si nu pierd antigel deloc.Masina e passat din 2000 AJM cod motor de 116 cai.Mai am un passat din 99 cu motor AFN care nu face deloc presiune,nu scade apa si nu se aude nici apa in vas.Nu stiu ce poate sa fie

  11. #11
    Administrator Array Avatarul lui vicius_the_one
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Constanta
    Posturi
    8.682
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat b5,5
    Numar auto
    CT-VW-LUC
    Propulsorul
    AWX 1,9 TDI 161CP 400Nm
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    zornaie de la bujiile de pe antigel. daca nu ai ulei in apa nu te agita
    "Radacina convingerilor inseamna...experienta!!!", N. Iorga
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] TEL 0785868098
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]
    Servicii IT(windows, configurare PC)

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    otrava legala [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    cititi aici romanilor ...[Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

  12. #12
    A d m i n i s t r a t o r Array Avatarul lui f l o r i n
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    10.386
    Marca auto
    V W
    Model auto
    Passat B6
    Numar auto
    SKF
    Propulsorul
    2,0TDI, CBAB, 140 Cp
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Lucian, aeriseste instalatia - pe la furtunasul cu gaura, care intra in habitaclu - in calorifer. Tragi colierul de pe el, tragi un pic de furtunas - cu motorul pornit - cald - pana incepe sa arunce aer si apa prin gaurica de sub el. Cand arunca numai lichid, bagi la loc furtunasul si asta e.
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    Tel: 0769.VAG.FAN = 0769.824.326 - 0758.556.847


  13. #13
    Membru Senior Array Avatarul lui klausu25
    Data înscrierii
    Jul 2010
    Locaţie
    Bucuresti / Braila
    Posturi
    3.006
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat B5 sedan
    Propulsorul
    1.9 TDI AFN
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Salut,
    mi-a disparut si mie apa din vas, probabil tot din cauza presiunii.
    Am vazut ca exista mai multe tipuri de garnitura de chiulasa, cu 1, 2 sau 3 gauri. Care e diferenta intre ele? Ce e cu numarul de gauri? Se potriveste oricare? Daca da, care ar fi mai buna?

    1. Cod Motor AFN Cod Motor AVG Grosime 1,45 mm garnitura Metal-piele Nr. gauri 1 Diametru 81 mm

    2. Cod Motor AFN Cod Motor AVG Grosime 1,53 mm garnitura Metal-piele Nr. gauri 2 Diametru 81 mm

    3. Cod Motor AFN Cod Motor AVG Grosime 1,61 mm garnitura Metal-piele Nr. gauri 3 Diametru 81 mm


    Alte posibile cauze?
    Termostat defect poate fi? (mi s-a parut ca n-am prea avut caldura in masina cum ar fi trebuit asta iarna)
    Capac vas expansiune?

    Multumesc
    Nu va mai plangeti de trafic:
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

  14. #14
    Membru Senior Array Avatarul lui X e r o x u
    Data înscrierii
    Oct 2010
    Locaţie
    Cluj-Napoca
    Posturi
    2.868
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat B5 SYNCRO
    Numar auto
    CJ 86 ABA
    Propulsorul
    1Z-1.9 TDI- AFN -110 CP
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Eee nu te grabi, vezi scurgeri de antigel(peste tot), dupa un drum mai lung sau ceva oras strange de furtunul cel gros ce merge la radiator daca nu este beton atunci nu este de la chiuloasa.

    Spor
    X E R O X U
    servicii de fotocopiere si birotica in Cluj-Napoca

    "A LIE TOLD OFTEN ENOUGH BECOMES THE TRUTH" Lenin - Valbil si in democratie/capitalism nu doar in marxism.

  15. #15
    Membru Senior Array Avatarul lui popika_floryn
    Data înscrierii
    Feb 2012
    Locaţie
    Mannheim DE./ SIBIU
    Posturi
    2.007
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat b5 VARIANT
    Numar auto
    Legal
    Propulsorul
    1,9 TDI ATJ
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Citat Postat în original de klausu25 Vezi Post

    Am vazut ca exista mai multe tipuri de garnitura de chiulasa, cu 1, 2 sau 3 gauri. Care e diferenta intre ele? Ce e cu numarul de gauri? Se potriveste oricare? Daca da, care ar fi mai buna?
    numarul de gauri din garnitura de chiulasa iti indica grosimea ei! atunci cand rectifici o chiulasa se ia putin din ea ca sa se indrepte si atunci trebuie sa folosesti o garnitura mai groasa ca sa compensezi asta! cu cat se ia mai mult din chiulasa cu atat trebuie sa fie garnitura mai groasa!

  16. #16
    Membru Level 1 Array Avatarul lui andrei_1970
    Data înscrierii
    Jun 2011
    Locaţie
    iasi
    Posturi
    194
    Marca auto
    PASSAT
    Model auto
    -w passat
    Numar auto
    IS-06-CMT
    Propulsorul
    1,6
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    aerisirea se face automat nu ca la batrinele dacii..deci instalatia trebuie sa fie sub presiune insa daca ai scapari de gaze la garnitura chiulasa atunci e normal sa arunce apa afara din vasul expansiune si sa se aprinda martorul in bord.
    nu e sigur de la capacul care asigura cu supapa vasul de antigel. eu sunt patit la capitolul asta cu o skoda octavia. vezi urmatorul lucru......daca vasul de expansiune lichid racire e curat si culoarea antigelului e rosiatica sau oricum sa fie fara impuritati sau urme de ulei. se observa foarte usor daca vasul e curat si culoarea e normala a lichidului antigel( sa nu fie nici tulbure) la mine se vedea urma pe vas cind lichidul se urca cu 2 sau 3 cm mai sus cind motorul e fierbinte.

  17. #17
    Membru Level 1 Array
    Data înscrierii
    Jul 2011
    Locaţie
    Timisoara/Targu-Mures
    Posturi
    98
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    -VW Passat Variant
    Numar auto
    -
    Propulsorul
    -AJM
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Citat Postat în original de lucian86 Vezi Post
    am observat si la mine ca atunci cand accelerez cateodata,se aude apa bolborosind in borcan,dar numai cateodata.NU face deloc presiune si nu pierd antigel deloc.Masina e passat din 2000 AJM cod motor de 116 cai.Mai am un passat din 99 cu motor AFN care nu face deloc presiune,nu scade apa si nu se aude nici apa in vas.Nu stiu ce poate sa fie
    Lucian, e cam tarziu sa iti raspund, si masina mea e tot 1.9 tdi AJM 116CP, poate ai si rezolvat problema, dar poate pe viitor vor mai avea si altii probleme asemanatoare si cred ca e bine sa fie scris.... Aceleasi simptome ca si tine, cateodata aud apa bolborosind in masina, nu face presiune pe furtune, nu am pierdut nici un gram de antigel, si surpriza: scapa pe langa garnitura de chiuloasa. nea mecanicul a scos furtunul de sus de la vasul de expansine, si l-a bagat intr-un flacon de jumate plin cu apa pana in gura, din furtun ieseau bule de aer cand turam masina, si mi-a zis ca e destul de clar ca e garnitura(mai ales ca pe peretii vasului de expansiune au aparut pete negre....de ulei). Intr-adevar dupa ce a desfacut motorul s-a si vazut pe garnitura locul unde scapa, era arsa, neagra in comparatie cu restul garniturii care dupa ce a sters-o era curata sa zicem. Momentan masina mi-e in service, azi doar a desfacut motorul si maine continua actiunea.
    Referitor la preturi, testatul sub presiune + rectificat chiuloasa - 125 RON, garnitura 180 RON, si restul de prezoane pt chiuloasa + simeringuri ce trebuiesc schimbate mai costa inca aproape 200 RON. De manopera inca nu am vorbit, dar mi-e prieten si sper sa nu ma taxeze prea mult, il mai ajut si eu din cand in cand ;)
    si bonus mai am de schimbat si cele 4 bujii de la motor + o bujie de la incalzitor care toate 5 ma costa aprox. 200 ron.

  18. #18
    Membru Senior Array Avatarul lui klausu25
    Data înscrierii
    Jul 2010
    Locaţie
    Bucuresti / Braila
    Posturi
    3.006
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat B5 sedan
    Propulsorul
    1.9 TDI AFN
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Citat Postat în original de florin_popika Vezi Post
    numarul de gauri din garnitura de chiulasa iti indica grosimea ei! atunci cand rectifici o chiulasa se ia putin din ea ca sa se indrepte si atunci trebuie sa folosesti o garnitura mai groasa ca sa compensezi asta! cu cat se ia mai mult din chiulasa cu atat trebuie sa fie garnitura mai groasa!
    O garnitura cu un numar mai mare de gauri este mai groasa decat unacu mai putine? Adica cea cu 3 gauri este mai groasa decat cea cu 1 gaura?

    Multumesc
    Nu va mai plangeti de trafic:
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

  19. #19
    Administrator Array Avatarul lui vicius_the_one
    Data înscrierii
    Jan 2010
    Locaţie
    Constanta
    Posturi
    8.682
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    Passat b5,5
    Numar auto
    CT-VW-LUC
    Propulsorul
    AWX 1,9 TDI 161CP 400Nm
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Asa stiam parca. Cu 3 e mai groasa
    "Radacina convingerilor inseamna...experienta!!!", N. Iorga
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ] TEL 0785868098
    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]
    Servicii IT(windows, configurare PC)

    [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    otrava legala [Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

    cititi aici romanilor ...[Doar membrii inregistrati pot vedea link-urile. ]

  20. #20
    Membru Level 1 Array
    Data înscrierii
    Jul 2011
    Locaţie
    Timisoara/Targu-Mures
    Posturi
    98
    Marca auto
    Volkswagen
    Model auto
    -VW Passat Variant
    Numar auto
    -
    Propulsorul
    -AJM
    Statistici : Multumiri / Aprecieri
    Citat Postat în original de marius_suciu Vezi Post
    Lucian, e cam tarziu sa iti raspund, si masina mea e tot 1.9 tdi AJM 116CP, poate ai si rezolvat problema, dar poate pe viitor vor mai avea si altii probleme asemanatoare si cred ca e bine sa fie scris.... Aceleasi simptome ca si tine, cateodata aud apa bolborosind in masina, nu face presiune pe furtune, nu am pierdut nici un gram de antigel, si surpriza: scapa pe langa garnitura de chiuloasa. nea mecanicul a scos furtunul de sus de la vasul de expansine, si l-a bagat intr-un flacon de jumate plin cu apa pana in gura, din furtun ieseau bule de aer cand turam masina, si mi-a zis ca e destul de clar ca e garnitura(mai ales ca pe peretii vasului de expansiune au aparut pete negre....de ulei). Intr-adevar dupa ce a desfacut motorul s-a si vazut pe garnitura locul unde scapa, era arsa, neagra in comparatie cu restul garniturii care dupa ce a sters-o era curata sa zicem. Momentan masina mi-e in service, azi doar a desfacut motorul si maine continua actiunea.
    Referitor la preturi, testatul sub presiune + rectificat chiuloasa - 125 RON, garnitura 180 RON, si restul de prezoane pt chiuloasa + simeringuri ce trebuiesc schimbate mai costa inca aproape 200 RON. De manopera inca nu am vorbit, dar mi-e prieten si sper sa nu ma taxeze prea mult, il mai ajut si eu din cand in cand ;)
    si bonus mai am de schimbat si cele 4 bujii de la motor + o bujie de la incalzitor care toate 5 ma costa aprox. 200 ron.
    Update la preturi:
    Rectificatul + testatul chiuloasei in cazul meu va fi intre 400 si 500 RON, nu 125 cum am scris mai jos, pentru ca trebuiesc rectificate si supapele, schimbate simeringurile la supape, dar imi dau garantie pe chiuloasa.mi-au explicat ei, sunt mai multe de facut dar nu le-am tinut minte

+ Postaţi subiect nou
Pagina 1 din 4 123 ... UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care citesc acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •